65.050.24я73
Щ61


    Щербань, Володимир Михайлович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - Київ : ЦУЛ, 2006. - 208 с. : рис. - Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200. - ISBN 966-364-179-7 : 21.00 грн
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Ринок (екон.)--Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова товарна політика -- система маркетингу -- концепція маркетингу -- процес розробки товарів -- маркетингова цінова політика -- політика управління цінами -- маркетингова політика розподілу -- маркетинг послуг -- планування маркетингу -- управління маркетингом
Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)