Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 151-157. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Педагогічна психодіагностика Модульно-розвивальне навчання фывфывфыв: модульно-розвивальний підручник -- модульно-развивающий учебник -- апробація -- апробация -- система оцінки -- система оценки -- показники -- показатели Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 3. - С. 67-92. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Експериментальна психологія Педагогічна психологія Навчальні процеси Модульно-розвивальне навчання фывфывфыв: модульно-розвивальна система навчання А. Фурмана -- модульно-развивающая система обучения А. Фурмана -- рефлексивні процеси -- рефлексивные процессы -- інтелектуальна рефлекія -- интеллектуальная рефлексия -- рефлексивно-регулятивні показники -- рефлексивно-регулятивные показатели Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |