Гірняк, А.
    Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 151-157. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Педагогічна психодіагностика
   Модульно-розвивальне навчання

фывфывфыв:
модульно-розвивальний підручник -- модульно-развивающий учебник -- апробація -- апробация -- система оцінки -- система оценки -- показники -- показатели

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Бугерко, Я.
    Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство. - 2008. - N 3. - С. 67-92. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Експериментальна психологія
   Педагогічна психологія

   Навчальні процеси

   Модульно-розвивальне навчання

фывфывфыв:
модульно-розвивальна система навчання А. Фурмана -- модульно-развивающая система обучения А. Фурмана -- рефлексивні процеси -- рефлексивные процессы -- інтелектуальна рефлекія -- интеллектуальная рефлексия -- рефлексивно-регулятивні показники -- рефлексивно-регулятивные показатели

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)