П 84 Дубасенюк, О. А. Концептуальні моделі педагогічної освіти [Текстььь] / О. А. Дубасенюк> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 8-29. - Бібліогр.: с. 28-29 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна фывфывфыв: педагогічна освіта -- педагогическое образование -- професійно-педагогічна підготовка -- профессионально-педагогическая подготовка -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность Аннотация: Вихідні концептуальні положення щодо розвитку педагогічної освіти. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
П 84 Вітвицька, С. С. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України [Текстььь] / С. С. Вітвицька> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 68-99. - Бібліогр.: с. 99 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта зарубіжних країн--США--Франція--Англія Освіта--Педагогічна--Україна фывфывфыв: педагогічна освіта, вища освіта -- педагогическое образование -- вища освіта -- высшее образование Аннотация: Аналіз розвитку педагогічної ступеневої освіти в зарубіжних країнах, в порівнянні з національною освітою України. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
П 84 Дубасенюк, О. А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи [Текстььь] / О. А. Дубасенюк> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 100-173 : табл. - Бібліогр.: с. 170-173 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна фывфывфыв: виховна діяльність -- воспитательная деятельность -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічні уміння -- педагогіческие умения -- педагогічний стаж -- педагогический стаж -- самооцінка -- самооценка -- професійно-педагогічна підготовленість -- профессионально-педагогическая подготовленность -- факторний аналіз -- факторный анализ Аннотация: Дослідження основних психолого-педагогічних чинників продуктивності виховної діяльності педагога загальноосвітньої і професійної школи. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
П 84 Антонова, О. Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості [Текстььь] / О. Є. Антонова> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 174-215 : табл. - Бібліогр.: с. 213-214 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна фывфывфыв: педагогічна обдарованість -- педагогическая одаренность -- обдарованість -- одаренность -- творчі здібності -- творческие способности -- креативність -- креативность -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- здібності -- способности -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность Аннотация: Дослідження теоретичних питань обдарованості в педагогічній діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
П 84 Яценко, С. Л. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів [Текстььь] / С. Л. Яценко> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 215-234. - Бібліогр.: с. 232-234 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна фывфывфыв: освіта -- образование -- особистісна орієнтація -- личностная ориентация -- особистісно-орієнтоване навчання -- личностно-ориетированное обучение Аннотация: Визначення сутності особистісної орієнтації навчання. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
П 84 Якса, Н. В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти [Текстььь] / Н. В. Якса> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 235-255. - Бібліогр.: с. 254-255 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна фывфывфыв: полікультурна освіта -- поликультурное образование -- освіта -- образование -- розвивальна освіта -- развивающее образование -- традиційна освіта -- традиционное образование -- раціоналістична освіта -- рационалистическое образование -- неінституційна освіта -- неинституционное образование -- педагогіка толерантності -- педагогика толерантности -- професійна культура -- профессиональная культура -- толерантність -- толерантность Аннотация: Дослідження вчення про розвиток особистості взагалі й індивідуально-професійного розвитку зокрема. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
П 84 Калінін, В. О. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур [Текстььь] / В. О. Калінін> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 256-273 : табл. - Бібліогр.: с. 273 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна Освіта--Педагогічна--Підготовка майбутніх учителів--Житомир фывфывфыв: професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- освіта -- образование Аннотация: Теоретичний аналіз професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
П 84 Костюшко, Ю. О. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту [Текстььь] / Ю. О. Костюшко> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 274-293. - Бібліогр.: с. 291-293 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна Освіта--Педагогічна--Підготовка майбутніх учителів фывфывфыв: професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- психолого-педагогічна підготовка -- психолого-педагогическая подготовка -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- тренінги -- тренинги -- конфлікти -- конфликты Аннотация: Дослідження педагогічних умов підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |