Сапрыкин, Д. Л.
    Значение и смысл понятия "образование" (на примере немецкой философии конца XVIII - начала ХІХ в.) [] / Д. Л. Сапрыкин // Вестник Московского университета. Сер. 7, Философия : науч. журн. - 2008. - N 1. - С. 19-42. - Примеч.: с. 41-42 . - ISSN 0130-0091
Рубрики: Методологія науки
   Філософія навчання

   Філософія--Німеччина

   Освіта--Теорія

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Гердер, Йоганн Готфрід (філософ, фольклорист, письм., мислитель ; 1744 - 1803) \про нього\; Кант, Іммануїл (філософ ; 1724 - 1804) \про нього\; Фіхте, Йоганн Готліб (філософ ; 1762 - 1814) \про нього\; Шиллер, Йоганн-Фрідріх (поет, філософ, теоретик мистецтва і драматург, проф. історії і військ. лікар ; 1759 - 1805) \про нього\; Шлейермахер, Фрідріх Даніель Ернст (філософ, теолог і проповідник ; 1768 - 1834) \про нього\; Гегель, Георг Вільгельм Фрідріх (філософ ; 1771 - 1831) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)


37
Д86


    Д'юї, Джон.
    Досвід і освіта [] / Джон Д'юї ; [пер. з англ. М. Василечко]. - Л. : Кальварія, 2003. - 84 с. - ISBN 966-663-110-5 : 8.00 грн
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта--Теорія--Популярні видання
   
фывфывфыв:
традиційна освіта -- традиционное образование -- прогресивна освіта -- прогрессивное образование
Аннотация: У праці "Досвід і освіта" видатний американський філософ, один із провідних представників прагматизму, творець педоцентричної теорії та методики навчання Джон Д'юї (1859-1952) викладає засади своєї освітньої теорії, аналізуючи переваги та недоліки т. зв. "прогресивної освіти" і "традиційної освіти".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Василечко, Марія \пер.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)