37(93)
A21


    Adams, Marilyn Jager.
    Beginning to read print [Текст] / Marilyn Jager Adams. - Cambridge, Mass. ; London : A Bradford Book, 1998. - 494 p. - Afterw.: p. 425-434. - Ref.: p. 435-473. - Ind.: p. 475-494. - ISBN 026251076-6 : 022.00 грн.
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 74.902
Рубрики: Педагогіка--США--Практичні посібники
   
Аннотация: The author proposes that phonics can work together with the whole language approach to teaching reading and provides an integrated treatment of the knowledge and process involved in skillful reading, the issues surrounding their acquisition, and implications for reading instruction.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

371.12(73)
C61


   
    Classroom instruction that works [Текст] : research-based strategies for increasing student achievement / C. B. Dean [et al.]. - 2nd ed. - Alexandria, Va. : ASCD, 2012. - XX, 188 p. - Текст англ. - Ref.: p. 171-182. - Ind.: p. 183-185. - ISBN 978-1-4166-1362-6 : 144.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 74.2(7США)
Рубрики: Педагогіка--США--Наукові видання
   
фывфывфыв:
американська освіта -- американское образование -- педагогика -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- педагогічні поради -- педагогические советы -- педагогічні стратегії -- педагогические стратегии
Аннотация: This all-new, completely revised second edition of that classic text draws on the research and developments of the following decade to reanalyze and reevaluate the teaching strategies that have the most positive effect on student learning.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Dean, Ceri B.; Hubbel, Elizabeth Ross; Pitler, Howard Pitler; Stone, Bj Stone
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободных экз. нет