Стадніченко, В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення [] / В. Стадніченко, А. Цибулько> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 45-49. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Промисловий маркетинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Цибулько, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
Гавриш, О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку [] / О. Гавриш, О. Старченко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 50-53 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Промисловий маркетинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Старченко, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
О-75 Оснач, Ольга Федорівна. Промисловий маркетинг [] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2011. - 363, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: розвиток промислового маркетинку -- стратегії промислового маркетингу -- ринки промислових товарів -- планування маркетингової діяльності -- конкурентні стратегії -- кон'юнктура ринку -- сегментування ринку -- закупівля товарів -- товарна продукція -- асортимент продукції -- цінова політика -- збут готової продукції -- управління збутом -- матеріальні запаси -- маркетингові комунікації Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Петрівна Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
Ткаченко, Сергій Анатолійович. Методологічно-інформаційний механізм підсистеми інтегрованого економіко-аналітичного забезпечення у виконанні виробничо-збутової стратегії підприємств [] / С. А. Ткаченко, О. М. Потишняк> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - N 2. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Промислові підприємства--Управління Промисловий маркетинг фывфывфыв: відділ дослідження ринку -- виробничо-збутова політика -- економічний аналіз Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Потишняк, Олена Миколаївна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
М73 Мних, Микола Володимирович. Організація маркетингової політики на підприємстві [] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Мних ; Акад. муніцип. упр. - Київ : Знання України, 2004. - 262, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262. - ISBN 966-316-016-0 : 12.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова діяльність підприємства -- стратегічний маркетинг -- цінова стратегія -- директивний маркетинг -- сегментація ринку -- вивчення ринку -- маркетингове планування -- реклама -- паблік-рілейшнз Аннотация: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Академія муніципального управління Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
А39 Акимова, Ирина Михайловна. Промышленный маркетинг [] : [монография] / И. М. Акимова. - Киев : Знання, 2000. - 294 с. : табл. - ISBN 966-620-023-6 : 7.83 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Наукові видання фывфывфыв: экономические реформы -- економічні реформи -- покупательная способность -- купівельна спроможність -- маркетинговое исследование -- маркетингове дослідження -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможність -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії Аннотация: Данная монография - это по существу продвинутый курс маркетинга и маркетинговых исследований. Работа опирается на материалы конкретных исследований, проведенных на промышленных предприятиях Украины. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 5 ЧЗ (1), ВУ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВУ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |