Нальотов, А.
    Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість [Текстььь] / А. Нальотов // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 5. - 126-137. - (Виборчі технології). - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політичні технології--Виборчі технології--Інфомаційні технології
   Засоби масової інформарції

   Політичний маркетинг--Менеджмент

   Політична культура

   Психологія права--Масова свідомість

   Географія
фывфывфыв:
Влада -- Реклама політична -- Політичні партії -- Суспільство постіндустріальне -- Імідж лідера

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)