Нальотов, А. Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість [Текстььь] / А. Нальотов> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 5. - 126-137. - (Виборчі технології). - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Політичні технології--Виборчі технології--Інфомаційні технології Засоби масової інформарції Політичний маркетинг--Менеджмент Політична культура Психологія права--Масова свідомість Географія фывфывфыв: Влада -- Реклама політична -- Політичні партії -- Суспільство постіндустріальне -- Імідж лідера Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |