Дзюба, Є. Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів [] / Є. Дзюба> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 58-60. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Роздрібна торгівля--Маркетинг фывфывфыв: товаровиробники -- товаропроизводители -- ритейлери -- ритейлеры Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Ткачук, С. В. Формування стратегії STP-маркетингу у сфері ритейл-послуг [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Формування ринкових відносин в Україні = Market relations development in Ukraine. - 2021. - N 3. - С. 76-82. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Роздрібна торгівля--Маркетинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |