338.138(075.8)
Б76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. книга, 2013. - 123, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 120-121. - Слов. осн. термін.: с. 122-123. - ISBN 978-966-680-300-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.422.2-803.4я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Мерчандайзинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
торгівельні канали -- аутсорсингові компанії -- торгівельні марки -- торгівельні зали -- просування товару -- фейсинг -- планування магазину -- точки купівлі товару -- POS-матеріали -- мерчандайзер
Аннотация: Теоретичні та пракитчні аспекти по організації, управлінню, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності виробничих та торгівельних підприємств.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Башук, Тетяна Олександрівна
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)