Штефанич, Д. Управління продажем, його функції та об'єктна орієнтація [] / Д. Штефанич, О. Дячун> // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2016. - N 2. - С. 124-132. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-0240 Рубрики: Торгівля--Управління Менеджмент Маркетинг Логістика Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Дячун, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
О-53 Олексенко, Л. В. Маркетингова політика розподілу [] : навч. посіб. / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467, [1] с. : табл., рис. - Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467. - ISBN 978-617-7605-04-0 : 252.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи Торгівля--Управління--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: оптова торгівля -- товарні біржі -- біржові посередники -- роздрібна торгівля -- форми розподілу товарів -- служби збуту -- збутова політика підприємства -- маркетингова політика -- стандарти обслуговування -- комісійний продаж -- секонд-хенд -- реалізація уціненого товару -- реалізація поношеного одягу -- електронна торгівля -- аукціони Аннотация: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |