М 26 Маркетинг туризму [Текстььь] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7. Ч. 1. - 2006. - 324 с. : рис. - ISBN 966-301-058-4 : 41.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінгові дослідження -- бенчмаркинговые исследования -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетинг турпродукту -- маркетинг турпродукта -- посредницька діяльність -- посредническая деятельность -- готельний комплекс -- гостиничный комплекс Аннотация: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 26 Маркетинг туризму [Текстььь] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7. Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг Аннотация: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 21 Мальська, Марта Пилипівна. Туристичний бізнес: теорія та практика [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Марта Мальська, Володимир Худо. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 424 с. : табл. - Дод.: с. 246-418. - Л-ра: с. 419-422. - ISBN 978-966-364-550-6 : 065.00 грн
Рубрики: Туризм--Навчальні видання Туризм--Історія--Навчальні видання Туризм--Менеджмент--Навчальні видання Туризм--Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- екотуризм -- экотуризм -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- безпека туризму -- безопасность туризма -- туристичний менеджмент -- туристический менеджмент -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- інформаційне забезпечення туризму -- информационное обеспечение туризма -- інвестиції в туризмі -- инвестиции в туризме -- міжнародний туризм -- международный туризм Аннотация: Концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Худо, В.В. Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С44 Скопень, Микола Максимович. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Скопень, М. К. Сукач. - К. : Каравела, 2010. - 336 с. : граф., табл. - (Українська книга). - Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2229-06-6 : 56.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: автоматизація маркетингових досліджень -- автоматизация маркетинговых исследований -- використання Інтернету -- использование Интернета -- дистриб'юторні системи -- дистрибьюторские системы -- сайти туристичних послуг -- сайты туристических услуг -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- аналіз споживачів -- анализ потребителей -- дослідження туристичних послуг -- исследование туристических услуг -- дослідження ринку -- исследовангие рынка -- розрахунок еластичності попиту -- расчет эластичности рынка -- реалізація туристичних послуг -- реализация туристических услуг -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности Аннотация: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сукач, Михайло Кузьмич Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |