Басюк, Д. Формування туристичного бренда як фактор регіональної політики [] / Д. Басюк> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2010. - N 1. - С. 139-147 : рис. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна фывфывфыв: бренд міста/регіону, бренд-бук міста/регіону, формування та просування бренда міста (регіону) на ринку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Мархонос, С. М. Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента [] / С. М. Мархонос, Н. П. Турло> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 1. - С. 113-117. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Турло, Н. П. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Дейнега, І. О. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму [] / І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 9. - С. 184-194. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна Туризм--Маркетинг--Україна фывфывфыв: комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга -- регіональний розвиток -- региональное развитие -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- сільський зелений туризм -- сельский зеленый туризм Доп.точки доступа: Акімова, Л. М.; Кратт, О. А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
С50 Смирнов, Ігор Георгійович. Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм Аннотация: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |