М27 Маркетинг турпродукту [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. О. Карягін [та ін.]. ; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци ; Нац. акад. наук України, Рада із вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Європ. ун-т. - Київ : Кондор, 2009. - 392, [4] с. : табл. - Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2 : 75.00 грн, 89.60 грн, 80.00 грн
Рубрики: Туристична індустрія--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: туристичний продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетингова інформація в туризмі -- конкурентне середовище -- туристичні компанії -- поведінка споживачів -- туроператор -- посередницька діяльність -- реклама туристичного продукту -- туристичний бізнес -- франчайзинг в туристичному бізнесі -- договір франчайзингу -- комерційна концесія -- франчайзингові відносини Аннотация: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Карягін, Юрій Олегович; Тимошенко, Зоя Іванівна; Демура, Тарас Олександрович; Мунін, Георгій Благоєвич; Мунін, Георгій Благоєвич \ред.\; Гаца, Олексій Олександрович \ред.\; Національна академія наук України; Рада із вивчення продуктивних сил України; Київський національний університет культури і мистецтв; Європейський університет Экземпляры всего: 4 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |
Малинка, О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону [] / О. Я. Малинка> // Регіон. екон. - 2018. - N 1. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка Туристична індустрія--Маркетинг фывфывфыв: брендинг -- бренд туристичного регіону -- бренд-менеджмент -- бренд-актив Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Кривоберець, М. М. Вплив конкурентного середовища на маркетингове планування потенціалу туристичного підприємства [] / М. М. Кривоберець> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 5. - С. 70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Туристична індустрія--Маркетинг фывфывфыв: туристичний ринок -- конкурентоспроможність туристичної сфери Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |