Кириленко, Сергій. Нові підходи у наданні роздрібних банківських послуг в умовах розвитку цифрових мобільних технологій: досвід іноземних банків [] / С. Кириленко> // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2016. - N 4. - С. 62-70. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1993-0240 Рубрики: Фінанси Банки--Маркетинг Цифрові технології--Розвиток Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Вдовиченко, Ю. В. Цифрові технології як основа та рушійна сила розвитку сучасної глобальної економіки [] / Ю. В. Вдовиченко> // Економіка та держава. - 2018. - N 1. - С. 79-82. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка--Глобальний розвиток Цифрові технології--Розвиток Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Лессиг, Лоуренс. Свободная культура [] / Л. Лессиг> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2019. - N 8. - С. 47-56 . - ISSN 1608-6422 Рубрики: Цифрові технології--Розвиток фывфывфыв: цифровые технологии -- сделка купли-продажи -- угода купівлі-продажу -- копирайт -- копірайт -- маркировка контента -- маркіровка контенту Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Олешко, А. А. Формування та розвиток цифрової компетентності персоналу [] / А. А. Олешко, А. О. Усатенко> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 23. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Цифрове суспільство Цифрові технології--Розвиток Персонал--Професійна майстерність фывфывфыв: цифрова компетентність -- цифрові навички Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Усатенко, А. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Проскурніна, Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [] / Н. Проскурніна> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 129-140. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Цифрові технології--Розвиток Маркетинг--Штучний інтелект фывфывфыв: персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |