М 48 Мельник, Леонід Григорович. Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 240 с. : табл. - ISBN 978-966-680-324-8 : 27.60 грн, 70.00 грн
Рубрики: Ціни. Маркетинг фывфывфыв: ціноутворення -- ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- ціновий маркетинг -- ценовой маркетинг -- біржова ціна -- биржовая цена -- договірні ціни -- договорные цены -- інфляція -- инфляция -- номінальна ціна -- номинальная цена -- оптова ціна -- оптовая цена -- ринкова кон'юктура -- рыночная коньюктура -- цінові ризики -- ценовые риски -- диверсифікація цін -- диверсификация цен -- конкуренція -- конкуренция -- демпінгова ціна -- демпинговая цена -- закупівельна ціна -- закупочная цена -- ціновий маркетинг -- ценовой маркетинг -- конвертована ціна -- конвертируемая цена -- світова ціна -- мировая цена Аннотация: Механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |