338.5(075.8)
Д51


    Длігач, Андрій Олександрович.
    Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика [] : навч. посіб. / А. О. Длігач ; М-во освіти і науки України. - Київ : Професіонал, 2006. - 304 с. : рис. - Дод.: с 293-295. - Літ.: с. 296-300. - ISBN 966-370-006-8 : 27.50 грн
УДК
ББК 65.25я73
Рубрики: Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
ціноутворення -- базова ціна -- коригування цін -- міжнародне ціноутворення -- цінові досліждження
Аннотация: Висвітлено сучасні проблеми, що існують в практиці прийняття цінових рішень, місце ціноутворення в концепції маркетингу, етапи розробки стратегії ціноутворення, актуальні питання ціноутворення в міжнародному маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 3
ВВ (2), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1)



    Марцин, В. С.
    Механізм забезпечення конкурентоспроможності товару та показники її оцінки [Текстььь] / В. С. Марцин // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2008. - N 1. - С. 35-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: цінова політика
   Конкуренція

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)


338.5(075.8)
К 60


    Колесников, Олексій Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Колесников. - 3-тє вид., випр. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 144 с. : табл. - Л-ра: с. 133-135. - ISBN 978-966-364-532-2 : 021.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
ціни -- цены -- конкуренція -- конкуренция -- витрати -- расходы -- прибуток -- прибыль -- попит -- спрос -- пропозиція -- пропозиция -- корисність товару -- полезность товара -- оптимум споживача -- оптимум потребителя -- ринкова рівновага -- рыночное равновесие -- державне регулювання ринку -- государственное регулирование рынка -- ценобразование -- монополія -- монополия -- монополістична конкуренція -- монополистическая конкуренция -- олігополія -- олигополия -- ценовая политика -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- практичне ціноутворення -- практическое ценообразование -- поточні ціни -- текущие цены -- маркетингові ціни -- маркетинговые цены -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегія знижок -- стратегия скидок -- дискримінаційні ціни -- дискриминационные цены
Аннотация: Сфера утворення цін і її чинники.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)



    Мельник, Л.
    Основні методи формування цін на телекомунікаційні послуги в умовах регульованого ринку [Текстььь] / Л. Мельник, Д. Горобченко // Економіка України : політико-економічний. - 2009. - №4. - С. 44 - 51 . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Ціноутворення
   Ринок послуг

   Ціноутворення--Ринкова економіка

   Цінова політика

   Економічний аналіз


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Горобченко, Д.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)


338.53(477)(075.8)
Л64


    Литвиненко, Ярослав Васильович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Я. В. Литвиненко. - К. : Знання, 2010. - 294 с. : табл., рис. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 291-294. - ISBN 978-966-346-488-6 : 59.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- ціни -- цены -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ціноутворення -- ценообразование -- структура ціни -- структура цены -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- цінова політика підприємства -- ценовая политика предприятия -- стратегії ціноутворення -- стратегии ценообразования -- ринкова економіка -- рыночная экономика
Аннотация: Структура вільної ціни, особливості її елементів, характеристика чинників, які впливають на рівень цін, класифікація цін за різними ознаками.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)



    Корж, Марина.
    Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу [] / М. Корж // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Міжнародний маркетинг
   Міжнародний бізнес

   Цінова політика


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)




    Миргасан, Сеидзаде Мирхашим оглу
    Государственное регулирование цен [] / Миргасан Сеидзаде Мирхашим оглу // Економіка України. - 2020. - N 6. - С. 73-82. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Цінова політика
   Ціни--Державне регулювання

фывфывфыв:
контроль за ценами -- контроль за цінами -- нижний предел цен -- нижня межа цін -- верхний предел цен -- верхня межа цін -- государственное вмешательство -- державне втручання

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)