Д51 Длігач, Андрій Олександрович. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика [] : навч. посіб. / А. О. Длігач ; М-во освіти і науки України. - Київ : Професіонал, 2006. - 304 с. : рис. - Дод.: с 293-295. - Літ.: с. 296-300. - ISBN 966-370-006-8 : 27.50 грн
Рубрики: Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: ціноутворення -- базова ціна -- коригування цін -- міжнародне ціноутворення -- цінові досліждження Аннотация: Висвітлено сучасні проблеми, що існують в практиці прийняття цінових рішень, місце ціноутворення в концепції маркетингу, етапи розробки стратегії ціноутворення, актуальні питання ціноутворення в міжнародному маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України Экземпляры всего: 3 ВВ (2), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1) |
Марцин, В. С. Механізм забезпечення конкурентоспроможності товару та показники її оцінки [Текстььь] / В. С. Марцин> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2008. - N 1. - С. 35-44. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: цінова політика Конкуренція Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Мельник, Л. Основні методи формування цін на телекомунікаційні послуги в умовах регульованого ринку [Текстььь] / Л. Мельник, Д. Горобченко> // Економіка України : політико-економічний. - 2009. - №4. - С. 44 - 51 . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Ціноутворення Ринок послуг Ціноутворення--Ринкова економіка Цінова політика Економічний аналіз Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Горобченко, Д. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Л64 Литвиненко, Ярослав Васильович. Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Я. В. Литвиненко. - К. : Знання, 2010. - 294 с. : табл., рис. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 291-294. - ISBN 978-966-346-488-6 : 59.00 грн
Рубрики: Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинг -- ціни -- цены -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ціноутворення -- ценообразование -- структура ціни -- структура цены -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- цінова політика підприємства -- ценовая политика предприятия -- стратегії ціноутворення -- стратегии ценообразования -- ринкова економіка -- рыночная экономика Аннотация: Структура вільної ціни, особливості її елементів, характеристика чинників, які впливають на рівень цін, класифікація цін за різними ознаками. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Корж, Марина. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу [] / М. Корж> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 87-100. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Міжнародний маркетинг Міжнародний бізнес Цінова політика Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Миргасан, Сеидзаде Мирхашим оглу Государственное регулирование цен [] / Миргасан Сеидзаде Мирхашим оглу> // Економіка України. - 2020. - N 6. - С. 73-82. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Цінова політика Ціни--Державне регулювання фывфывфыв: контроль за ценами -- контроль за цінами -- нижний предел цен -- нижня межа цін -- верхний предел цен -- верхня межа цін -- государственное вмешательство -- державне втручання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |