Н35 Коваль, Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв [] / Т. Коваль> // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 2011. - Вип. 29 : Управління бібліотечно-інформаційною діяльністю наукової бібліотеки. - С. 147-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Читачі--Інформаційні потреби--Маркетинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Воскобойнікова-Гузєва, О. В. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : БГ (1), ФОНД (1) Свободны: БГ (1), ФОНД (1) |