Пруднікова, М.
    Досвід створення бренду житлового мікрорайону [] / М. Пруднікова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 61-64 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд
   
фывфывфыв:
житловий комплекс

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текстььь] / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №3. - С. 4 -11 . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: управління економікою
   бренд

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Нестерова, Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Каніщенко, О.
    Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду [] / О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд
   Економіка харчової промисловості--Ринок алкогольних напоїв


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Журило, В.; Доця, Т.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)