Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону [] / М. Пруднікова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 61-64 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренд фывфывфыв: житловий комплекс Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текстььь] / О. Зозульов, Ю. Нестерова> // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №3. - С. 4 -11 . - ISSN 0131-775Х Рубрики: управління економікою бренд Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Нестерова, Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду [] / О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренд Економіка харчової промисловості--Ринок алкогольних напоїв Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Журило, В.; Доця, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |