657(075)
Б 94


   
    Бухгалтерський облік і аудит в аптеках [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів] / за ред. Ф. Ф. Бутинця. - Житомир : Рута, 2002. - ISBN 966-683-0113-22 : 27.50 грн
УДК
ББК 65.052.2я73 + 610.37
Рубрики: Аптеки--Бухгалтерський облік--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   Аптеки--Аудит--Україна--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
фінансовий облік -- финансовый учет -- необоротные активы -- необоротні активи -- власний капітал -- собственный капитал -- лицензирование аптечных заведений -- ліцензування аптечних закладів -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- місцеві видання -- местные издания
Аннотация: Основні питання теорії та методики ведення бухгалтерського обліку та аудиту в аптечних закладах із застосуванням Національних положень (стандартів).

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бутинець, Ф. Ф. \ред.\; Наукове життя краю 11
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ФОНД (3)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3)

615
Г87


    Громовик, Б. П.
    Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади [] : навч. посіб. / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька. - Вінниця : Нова Книга, 2004. - 464 с. : іл. - Літ.: с. 462. - ISBN 966-7890-81-3 : 58.00 грн
УДК
ББК 52.8
Рубрики: Фармація--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
фармацевтичний ринок -- маркетинг фармацевтичного підприємства -- маркетингова політика лікарських засобів -- реклама лікарських засобів -- фармацевтична логістика -- міжнародний фармацевтичний маркетинг -- мерчандайзинг в аптеках
Аннотация: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Гасюк, Г. Д.; Левицька, О. Р.
Экземпляры всего: 1
ВСМЛ (1)
Свободны: ВСМЛ (1)