Т 35 Теремко, Василь Іванович. Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 136 с. : рис., табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 021.00 грн
Рубрики: Видавнича справа фывфывфыв: видавнича продукція -- издательская продукция -- конкуреція -- конкуренция -- елементи потенціалу -- элементи потенциала -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- організація видавничого бізнесу -- организация издательского бизнеса -- місія суб'єкта -- миссия субьекта -- стратегія суб'єкта -- стратегия субьекта -- тактика суб'єкта -- тактика субьекта -- особистість -- личность -- етичні аспекти -- этические аспекты -- ділова репутація -- деловая репутация Аннотация: Момент істини у видавничій справі пов'язаний із вибором чи ігноруванням споживачами видавничого продукту. А книжковий прилавок є полем випробовувань фахової спроможності видавця, його здатності мислити категоріями ринку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л17 Лазановський, Петро Петрович. Організація та економіка видавничої справи [] : навч.-метод. посібник / Лазановський П. П. - Л. : Магнолія 2006, 2007. - 152 с. : табл. - Слов. термінів: с. 144-148. - Л-ра: с. 149-150. - ISBN 966-8340-83-3 : 32.00 грн
Рубрики: Видавнича справа--Організація--Навчальні видання для вищої школи Видавнича справа--Економіка--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: книжковий бізнес -- книжный бизнес -- видавнича продукція -- издательская продукция -- расчет издательского асортимента -- розрахунок видавничого асортименту Аннотация: Методика розрахунку техніко-економічних показників книжкових видань в процесі організації книгодруку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
Т35 Теремко, Василь Іванович. Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг Аннотация: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Т35 Теремко, Василь Іванович. Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2010. - 133, [1] с. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 25.00 грн
Рубрики: Видавнича справа--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: видавничий бізнес -- издательский бизнес -- видавничий продукт -- издательский продукт -- ризики у видавничому бізнесі -- риски в издательском бизнесе -- етика видавничого бізнесу -- этика в издательском бизнесе Аннотация: У пропоноваму підручнику викладено проблематику видавничого бізнесу та осмислення основних його засад. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П18 Партико, Зіновій Васильович. Основи видавничої справи [] : навч. посіб. / З. В. Партико. - 2-е вид., перероб. та допов. - Київ : Ліра-К, 2017. - 301, [3] с. : рис., табл. - Дод.: с. 245-299. - Літ.: с. 300-301. - ISBN 978-617-7507-54-2 : 261.00 грн
Рубрики: Видавнича справа--Інновації--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: видавнича справа -- розвиток книги -- розвиток періодики -- типометрія -- видавнича продукція -- видавнича діяльність -- документи видавничої справи -- комп'ютеризація видавничої справи Аннотация: Описано складові теорії видавничої справи, роль книги й періодики в житті суспільства, типометрію, будову оригіналів та видавничої продукції, її типологію. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |