Б 12 Бабенко, Н. І. Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів [Текстььь] : підручник : у 2 кн. / Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. - К. : Грамота, 2003 - 2004. - ISBN 966-8066-52-9. Кн. 1 . - 2003. - 352 с. : рис. - ISBN 966-8066-19-7 : 023.40 грн.
Рубрики: Економіка торгівлі Економіка внутрішньої торгівлі фывфывфыв: організація роботи торгівельного підприємства -- организация работы торгового предприятия -- прием, подготовка товаров к продаже -- приймання, підготовка товарів до продажу -- робоче місце продавця -- рабочее место продавца -- обслуговування в непродовольчому магазині -- обслуживание в непродовольственном магазине Аннотация: Вивчення окремих розділів (модульні блоки) забезпечать обсяг знань, умінь і навичок, необхідних для набуття професії продавця непродовольчих товарів. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Жарікова, Л.В.; Ломакіна, Н.П. Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б 12 Бабенко, Н. І. Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів [Текстььь] : підручник : у 2 кн. / Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. - К. : Грамота, 2003 - 2004. - ISBN 966-8066-52-9. Кн. 2 . - 2004. - 304 с. : рис. - ISBN 966-8066-44-8 : 023.40 грн
Рубрики: Економіка торгівлі Економіка внутрішньої торгівлі фывфывфыв: кваліфікаційна характеристика продавця непродовольчих товарів -- квалификационная характеристика продавца непродовольственных товаров -- модульная система обучения -- модульна система навчання -- рассчеты с покупателями -- розрахунки з покупцями -- банкноти -- банкноты -- электронные контрольно-кассовые аппараты -- електронні контрольно-касові апарати ( ЕККА) Аннотация: Основні питання організації торгово-технологічного процесу в торговельному закладі. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Жарікова, Л.В.; Ломакіна, Н.П. Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг Аннотация: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Экземпляры всего: 3 ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ВВ (1) |
М26 Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів [] : навч. посібник для учнів проф.-техн. уч-щ / М. В. Вачевський [та ін.]. - К. : Кондор, 2011. - 371, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 352-356. - Дод.: с. 357-371. - ISBN 978-966-351-338-6 : 72.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- види товарів -- виды товаров -- товарна політика маркетинга -- товарная политика маркетинга -- життєвий цикл товарів -- жизненный цикл товаров -- стандартизация товара -- стандартизація товару -- сертификация товара -- сертифікація товару -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика маркетингу -- ценовая политика маркетинга -- реклама збуту товару -- реклама сбыта товара -- пропаганда збуту товару -- пропаганда сбыта товара -- маркетинг інноваційної діяльності -- маркетинг инновационнной деятельности Аннотация: Теоретичні і практичні основи маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Вачевська, Н. Л.; Ничкало, Н. Г. Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
З-38 Захожай , Валерій Борисович. Статистика маркетингу [опорний конспект лекцій] / В. Б. Захожай та ін. ; за ред. В. Б. Захожай. - К. : МАУП, 2001. - 64 с. : іл., табл. - Л-ра: с. 61-62. - ISBN 966-608-128-8 : 4.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: статистичні методи аналізу -- статистические методы анализа -- ринок -- рынок -- товарооборот -- товарообіг -- товарні запаси -- товарные запасы Аннотация: Принципи побудови показників статистики маркетингу, методи оцінювання, аналізу та прогнозування кон'юнкури. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шепітко, Галина Федорівна; Адамова, Ірина Захарова; Захожай , Валерій Борисович \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Є78 Єрмошенко, Микола Миколайович. Маркетинговий менеджмент. Marketing management [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. : іл. - Л-ра: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2 : 12.00 грн
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга -- тактичне (оперативне ) планування маркетингу -- тактическое (оперативное) планирование маркетинга -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- організація маркетингу на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии Аннотация: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Національна академія управління Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П18 Парсяк, Владимир Никифорович. Маркетинговые исследования [] : [учеб. пособие] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2-е дораб. изд. - К. : Наук. думка, 2000. - 174 с. : рис., табл. - Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171. - ISBN 966-00-0545-8 : 4.50 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: организация маркетинговых исследований -- організація маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- направления исследований маркетинга -- напрями досліджень маркетингу -- теории маркетинга -- теорії маркетингу Аннотация: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Рогов, Георгий Константинович Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П24 Пелішенко, Валентин Павлович. Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пелішенко ; М-во освіти і науки України, Київ. екон. ін-т менеджменту. - К. : Центр навч. л-ри, 2003. - 199 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-199. - ISBN 966-8253-29-9 : 14.50 грн
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинг -- управління маркетинговими дослідженнями -- управління маркетинговими дослідженнями -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- мотивація маркетингової діяльності -- мотивация маркетинговой деятельности -- управління маркетинговими комунікаціями -- управления маркетинговыми коммуникациями -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности -- процес ціноутворення -- процесс ценообразования -- розподілення товарів -- распределение товаров -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации Аннотация: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Київський економічний інститут менеджменту Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |