Р36 Реклама в пам'яті культур [Текстььь]. - К. : Альтерпрес, 2013 - . Кн. 1 : Креатив стародавніх цивілізацій / [П. Ю. Саух та ін.]. - 2013. - 423, [5] с. : ил. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - ISBN 978-966-542-542-7 : 40.00 грн
Рубрики: Реклама--Наукові видання Культура і цивілізація--Наукові видання фывфывфыв: стародавні цивілізації -- древние цилизации -- знакова символіка -- знаковая символика -- політика у рекламі -- политика в рекламе -- дипломатія у рекламі -- дипломатия в рекламе -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- рекламна спадщина -- рекламное наследие -- орієнталістика -- ориенталистика -- іманентний жанр реклами -- имманентный жанр рекламы Аннотация: Книга розглядає феномен реклами під самобутнім кутом зору. В ній вперше фіксується подвійна природа цього явища, існування його у двох різновидах: реклама буття як універсальний спосіб адаптації людини до суспільних умов та комерційна реклама, специфічний інструмент ринкової економіки. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Саух, П. Ю.; Ліфінцев, М. Л.; Чуприна, В. В.; Марареско, Л. К. Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |