Б76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. кн., 2007. - 125 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 120-121. - Термінол. слов.: с. 122-123. - ISBN 966-680-300-3 : 029.00 грн, 28.00 грн, 45.00 грн
Рубрики: Торгівля--Маркетинг--Обслуговування--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: торгівельні канали -- роздрібна торгівля -- менчердайзинг -- торгівельні марки -- розміщення товару -- торгівельні зали -- планування магазину -- фейсинг -- РОS-матеріали -- мерчандайзери -- аутсорсингові компанії Аннотация: Мерчандайзинг - не тільки "мистецтво торгувати", це вже елемент культури торгвілі, проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Башук, Т.О. Экземпляры всего: 5 ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) |
Б 76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2009. - 200 с. : рис., табл., кол. фото. - Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 052.00 грн, 54.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: еволюція реклами -- розповсюдження реклами -- законодавче регулювання реклами -- класифікація реклами -- некомерційна реклама -- медіа-реклама -- стимулювання збуту -- рекламна кампанія -- ефективність реклами -- синергетичний ефект маркетингових комунікацій Аннотация: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мельник, Юлія Миколаївна Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (1), ФОНД (2) |
Б76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. книга, 2013. - 123, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 120-121. - Слов. осн. термін.: с. 122-123. - ISBN 978-966-680-300-3 : 40.00 грн
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Мерчандайзинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: торгівельні канали -- аутсорсингові компанії -- торгівельні марки -- торгівельні зали -- просування товару -- фейсинг -- планування магазину -- точки купівлі товару -- POS-матеріали -- мерчандайзер Аннотация: Теоретичні та пракитчні аспекти по організації, управлінню, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності виробничих та торгівельних підприємств. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Башук, Тетяна Олександрівна Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |