> Шифр: pkch/2008/7 Газета 2008г. N 7 Бугай, Л. Національні символи України / Л. Бугай. - С.13-17 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Бугай, Л. Національні символи України [] / Л. Бугай> // Позакласний час : Узагальнення досвіду класних керівників. - 2008. - N 7. - С. 13-17 Рубрики: Середня освіта--персоналії--Вигнанка--Любарський р-н--Житомирська обл. Етнографія--звичаї Вигнанка Любарського р-ну Житомирської обл.--Середня освіта--персоналії фывфывфыв: герб України -- прапор України -- гімн України -- український рушник -- вінок Аннотация: Л. Бугай, вчитель села Вигнанка Любарського району Житомирської області. Виховне заняття знайомить з національними символами України: Гербом, Прапором, Гімном та оберегами: рушником, вінком. Йдеться про звичаї та обряди, пов'язані з рушником та вінком Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Початкові і середні школи 12.03 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2017/7/8 Журнал 2017г. N 7/8 Данилевський, В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обгрунтування критеріїв / В. Данилевський. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст. Чепурна, Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Н. Чепурна. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст. Назаренко, Г. Демократичні засади становлення Нової української школи / Г. Назаренко. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст. Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / О. Крутенко. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст. Топчій, І. Становлення Гімназії успішного українця / І. Топчій. - С.21-23. - Бібліогр. в кінці ст. Каракаш, І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / І. Каракаш, І. Руденко. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст. Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / О. Чумаченко, О. Трухан. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Саєнко, С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / С. Саєнко, Н. Ананьєва. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Карло, Т. Створюємо Школу громадського партнерства / Т. Карло. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Мирошніченко, Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Т. Мирошніченко. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст. Пікалюк, А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / А. Пікалюк. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст. Нерубайський, В. Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки / В. Нерубайський. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст. Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Мельничук, В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / В. Мельничук. - С.53-55. - Бібліогр. в кінці ст. Верба, І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / І. Верба. - С.56-58. - Бібліогр. в кінці ст. Вертипорох, О. Школа - простір освітніх можливостей / О. Вертипорох, М. Ніщенко. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст. Денисюк, Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Л. Денисюк. - С.62-64. - Бібліогр. в кінці ст. Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / С. Щербина. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст. Бугай, Л. Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бугай. - С.68-71. - Бібліогр. в кінці ст. Жуган, Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Н. Жуган. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст. Яременко, С. Школа - природне середовище розвитку особистості / С. Яременко. - С.75-77. - Бібліогр. в кінці ст. Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / О. Слупіцька. - С.78-80. - Бібліогр. в кінці ст. Самохотов, А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов. - С.81-83. - Бібліогр. в кінці ст. Колісник, В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / В. Колісник. - С.84-86. - Бібліогр. в кінці ст. Дорожкіна, Н. Школа практичної діяльності / Н. Дорожкіна, А. Забарна. - С.87-89. - Бібліогр. в кінці ст. Лукашенко, Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Лукашенко. - С.90-93. - Бібліогр. в кінці ст. Лосіцький, В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / В. Лосіцький. - С.94-96. - Бібліогр. в кінці ст. Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / С. Остапенко, Н. Степанова. - С.97-99. - Бібліогр. в кінці ст. Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / О. Ярош. - С.100-104. - Бібліогр. в кінці ст. Дубенська, О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / О. Дубенська. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст. Цьоменко, А. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу / А. Цьоменко. - С.107-109. - Бібліогр. в кінці ст. Кондратюк, В. Школа успіху та творчих досягнень / В. Кондратюк. - С.110-112. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Бугай, Л. Створення Школи неперервної економічної освіти [] / Л. Бугай> // Рідна шк. - 2017. - N 7/8. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Неперервна освіта--Україна Економічна освіта--Україна Педагогічні інновації Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |