330.341.1(477)
М55


   
    Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком [] = STRATEGIC MANAGEMENT MECHANISM of INNOVATIVE DEVELOPMENT : монографія / [за ред. О. А. Біловодської]. - Суми : Унів. кн., 2013. - 431, [1] с. : табл., рис., граф. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-539-6 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)-55
Рубрики: Стратегічне управління--Інновації--Наукові видання
   
фывфывфыв:
інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- національна інноваційна система -- национальная инновационная система -- інноваційне середовище -- инновационная среда -- инновации отчественной экономики -- інновації вітчизняної економіки -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- комерціалізація інновацій -- коммерциализация инноваций -- екологічні інновації -- экологические инновации -- інноваційний потенціал підприємства -- инновационный потенциал предприятия -- менеджмент екологічних інновацій -- менеджмент экологических инноваций -- маркетинг екологічних інновацій -- маркетинг экологических инноваций
Аннотация: Висвітлено теоретичні засади управління інноваційним розвитком та формування національної інноваційної системи. Обгрунтовано й розроблено підходи до управління інноваційним розвитком вітчизняних підприємств. Викладено науково-методичні засади менеджменту та маркетингу екологічних інновацій.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Біловодська, О. А. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

330.632.4(477)
П78


   
    Проблеми управління інноваційним підприємництвом екологічного спрямування [] : монографія / [Бистряков І. К. та ін.] ; за заг. ред. О. В. Прокопено ; М-во освіти і науки України, Нац. акад. наук України, Сум. держ. ун-т, Наук.-дослід. ін-т екон. розвитку. - Суми : Унів. книга, 2013. - 511, [1] с. : табл., граф. - Відом. про авт.: с. 508-511. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-384-2 : 125.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)28-2
Рубрики: Інноваційне підприємництво--Управління--Екологічна економіка--Наукові видання
   
фывфывфыв:
екологізація інноваційного розвитку -- экологизация инновационного развития -- інноваційні процеси -- инновационные процессы -- ефект самоорганізації систем -- эффект самоорганизации систем -- оцінка потенціалу фірми -- оценка потенциала фирмы -- екологічне підприємництво -- экологическое предпринимательство -- креативні інноваційні механізми -- креативные инновационные механизмы -- мотиваційний потенціал екологізації -- мотивационный потенциал экологизации -- мета інноваційної діяльності -- цель инновационной деятельности -- інноваційна політика -- инновационная политика -- регіональний соціально-еколого-економічний аналіз -- региональный социально-эколого-экономический анализ -- оцінка екологічних витрат -- оценка экологических затрат -- фінансові інструменти екологізації -- финансовые инструменты экологизации -- маркетинг екологічно спрямованої діяльності -- маркетинг экологически направленной деятельности -- системи екологічного управління -- системы экологического управления -- ринок екологічних інновацій -- рынок экологических инноваций -- екологічна продукція -- экологическая продукция -- раціональна стратегія управління -- рациональная стратегия управления -- управління вибором стратегій -- управление выбором стратегий -- екологічно спрямовані інновації -- экологически направленные инновации -- екодизайн -- экодизайн -- енергоефективність -- энергоэффективность -- вторинна переробка нафтопродуктів -- вторичная переработка нефтепродуктов
Аннотация: Методологічні та теоретико-методичні проблеми управління інноваційним підприємництвом екологічного спрямування вітчизняної економіки.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бистряков, І. К.; Біловодська, О. А.; Божкова, В. В.; Боронос, В. Г.; Прокопено, О. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національна академія наук України; Сумський державний університет; Науково-дослідний інститут економіки розвитку
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)



    Біловодська, О. А.
    Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами [] / Біловодська О. А., К. О. Лагута // Формування ринкових відносин в Україні = Market relations development in Ukraine. - 2020. - N 5. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційний маркетинг
   Комп'ютерні програми

   Служби прямого спілкування


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Лагута, К. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)