> Шифр: rish/2010/9 Журнал 2010г. N 9 Суліма, Є. Інноваційно-інформаційний розвиток освіти - якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи / Є. Суліма. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Пушкарьова, Т. Інформаційно-комунікаційна компетентність - важливий чинник формування світогляду учнів / Т. Пушкарьова. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. Сухомлинська, О. Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим / О. Сухомлинська. - С.13-17 Антонець, М. Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / М. Антонець. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст. Деркач, В. Школа шкіл : до 100-річчя Павлинської загальноосвітньої школи імені В. О. Сухомлинського / В. Деркач. - С.22-23 Пометун, О. Основи критичного мислення : навчальна програма курсу за вибором для учнів профільних класів соціально-гуманітарного напрямку / О. Пометун. - С.24-35 Васьківська, Г. Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину / Г. Васьківська. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Турянська, О. Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська. - С.40-51. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.52-56 Слюсаревський, М. Медіа-освіта: українська перспектива / М. Слюсаревський, Л. Найдьонова. - С.57-58 Прутас, А. Школа-новобудова: проблеми становлення / А. Прутас. - С.59-60 Савченко, Д. Якісна виховна робота - запорука ефективної діяльності сучасного навчального закладу / Д. Савченко. - С.60-64 Малишева, Ю. Психологічний супровід допрофільної підготовки учнів основної школи / Ю. Малишева. - С.64-66. - Л-ра в кінці ст. Гриневич, М. Організація допрофільної підготовки з математики учнів 8-х класів / М. Гриневич. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст. Мальчевська, О. використання засобів ІКТ для стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометрії в 11 класі / О. Мальчевська. - С.72-75. - Л-ра в кінці ст. Маркевич, Н. Формування мовної культури учнів: пошук підходів / Н. Маркевич, Н. Сєрікова. - С.76-78 Співакова, Л. Викладання англійської мови у багаторівневих класах / Л. Співакова. - С.78-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Васьківська, Г. Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину [] / Г. Васьківська> // Рідна шк. - 2010. - N 9. - С. 36-40. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Природничі науки--Методика викладання--Загальноосвітні школи Соціально-гуманітарні науки--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2011/6 Журнал 2011г. N 6 Пометун, О. Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7 Остапчук, О. Сучасна школа: повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Л-ра в кінці ст. Щекатунова, Г. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст. Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Оржеховська, В. Про безпеку дітей у всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Драч, І. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст. Кисільова-Біла, В. До проблеми розвитку творчих можливостей студента у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст. Онопрієнко, В. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст. Ганжа, О. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Л-ра в кінці ст. Білецький, О. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / О. Білецький. - С.74-78. - Л-ра в кінці ст. Отич, О. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Васьківська, Г. Теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі [] / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна шк. - 2011. - N 6. - С. 15-20. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кизенко, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/8 Журнал 2011г. N 8 Голуб, Н. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами / Н. Голуб. - С.2-9. - Л-ра в кінці ст. Ладоня, К. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови : дистанційне спілкування / К. Ладоня. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська, С. Косянчук. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови / Н. Бондаренко. - С.20-27 Симоненкова, Т. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності / Т. Симоненкова. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Галаєвська, Л. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення / Л. Галаєвська. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Вивчення творчасті М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури : матеріали до спецкурсу / З. Шевченко. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст. Маткобожик, В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення : урок української мови, 5 клас / В. Маткобожик. - С.48-50 Скрипник, Л. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного / Л. Скрипник, М. Панченко. - С.51-55 Поліщук, І. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства / І. Поліщук, А. Білоног. - С.55-57. - Л-ра в кінці ст. Плахотник, В. Організація і структура лінгводидактичної системи / В. Плахотник. - С.58-59. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11 класу з української (рідної) мови : академічний рівень (другий семестр) / Г. Шелехова. - С.60-61 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Васьківська, Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери [] / Г. Васьківська, С. Косянчук> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 8. - С. 14-20. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Риторика --Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Косянчук, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/3 Журнал 2012г. N 3 Кремень, В. Освіта, підготовка молоді до життя завжди були і є найактуальнішими завданнями сучасності / В. Кремень. - С.3-6 Пустовіт, Г. Один з підходів до конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт. - С.7-12. - Л-ра в кінці ст. Скиба, Ю. Дидактичні принципи підготовки майбутніх екологів до управлінської діяльності на засадах збалансованого розвитку / Ю. Скиба. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Онопрієнко, В. Виховання екологічної свідомості студентів-аграріїв у позааудиторній діяльності / В. Онопрієнко. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст. Вороненко, Т. Екологічні знання як компонент екологічної освіти і виховання / Т. Вороненко. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васьківська. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності / О. Столяренко. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Зобенько, Н. Деякі аспекти дослідження проблеми девіантної поведінки неповнолітніх / Н. Зобенько. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Скільський, Д. До питання естетичного виховання школярів у навчальному процесі / Д. Скільський. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Ковмір, О. Педагогічна діагностика сформованості музичного мислення студентів ВНЗ культури / О. Ковмір. - С.45-51. - Л-ра в кінці ст. Матвєєва, О. Формування позитивних видів сценічного хвилювання у школярів / О. Матвєєва. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст. Свирида, Л. Історію і філософію освіти гімназії творимо разом / Л. Свирида. - С.55-56 Флегонтова, Н. Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику / Н. Флегонтова. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Дубовий, С. Роль позакласної роботи у формуванні творчої особистості учня / С. Дубовий. - С.61-63 Кричевська, Ю. Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі гімназії / Ю. Кричевська. - С.64-65 Варгас, О. Залишаймося відкритими для казки! : розробка уроку з української літератури для учнів 6-го класу за творчістю Ірини Жиленко / О. Варгас. - С.65-67. - Л-ра в кінці ст. Кузнєцова, Г. Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії / Г. Кузнєцова. - С.68-70 Олекса, В. Впровадження курсів за вибором як елементу допрофільної підготовки з іноземної мови : на прикладі розроблення програми елективного курсу "Країнознавство" / В. Олекса. - С.71-76 Рябих, С. Активний туризм як альтернатива беззмістовному дозвіллю підлітків / С. Рябих. - С.76-78. - Л-ра в кінці ст. Барзиловська, Н. Виготовлення вишитого виробу : інтегрований урок у 9-му класі з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики / Н. Барзиловська. - С.79-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Усатий, Андрій. Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури / А. Усатий. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. Донченко, Т. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т. Донченко. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Омельчук, С. Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук. - С.7-10. - Л-ра в кінці ст. Таран, А. До пролблеми визначення синтаксичних функцій інфінітива / А. Таран. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) / С. Цінько. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. Привалова, С. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури / С. Привалова. - С.23-26. - Л-ра в кінці ст. Савчук, Н. "Народ мій є! Народ мій завжди буде!": методичні поради щодо вивчення життєпису й лірики Василя Симоненка в 11 класі / Н. Савчук. - С.27-30. - Л-ра в кінці ст. Черуха, І. Поетичність твору-опису (урок словесності у 5 класі) / І. Черуха. - С.31-32 Мартинюк, І. Драматургія давньої української літератури : урок української літератури у 9 класі / І. Мартинюк. - С.32-34 Ковпак, Л. Урок позакласного читання у 5 класі : за творами Ірен Роздобудько / Л. Ковпак. - С.35-38 Остаф, Я. Козацькі літописи в контексті європейського бароко : інтегрований урок української літератури й музичного мистецтва у 9 класі / Я. Остаф. - С.39-46 Кухарчук, І. Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами : проблема вибору вправ і завдань / І. Кухарчук. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину / Г. Васьківська. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст. Плахотник, В. Параметри лінгводидактичної системи / В. Плахотник. - С.58-60. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Васьківська, Г. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину [] / Г. Васьківська> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2012. - N 2. - С. 52-57. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Методи навчання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Васьківська, Г. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика [] / Г. Васьківська> // Рідна шк. - 2012. - N 3. - С. 25-30. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальна середня освіта--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2013/6 Журнал 2013г. N 6 Кузьмінський, А. "Науковий дебют" - спільні наукові студії українського і польського студенства у Варшаві / А. Кузьмінський. - С.3-6 Радул, В. Кореляційний взаємозв'язок соціальної зрілості та активності особистості / В. Радул. - С.7-12. - Л-ра в кінці ст. Абсалямова, Я. Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Завалевський, Ю. Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський. - С.17-19. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону / М. Набок. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Островерхова, Н. Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Захаренко, С. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Коваленко. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Майорський, В. Практичне застосування знань учнями профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства / В. Майорський. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Люшин, М. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6 - 7-х класах / М. Люшин. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Литвиненко, Г. Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування / Г. Литвиненко. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. Розвиток змісту початкової освіти : 40 - 80-ті роки ХХ століття / Л. Бондар. - С.64-68. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, Н. Особливості соціально-педагогічної діяльності українських письменників : 70 - 90-ті роки ХІХ століття / Н. Шевченко. - С.69-73. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Васьківська, Г. Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи [] / Г. Васьківська> // Рідна шк. - 2013. - N 6. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Людинознавство--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Х91 Хрестоматія з української педагогіки [] : навч.-метод. посібник / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка ; [уклад.: О. С. Березюк, О. М. Власенко ; за ред. О. С. Березюк, О. М. Власенко ; редкол.: В. І. Бондар, З. І. Нагачевська, Г. О. Васьківська]. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - 337, [1] с. : портр. - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-966-485-230-9 : 60.00 грн
Рубрики: Освіта--Історія--Україна--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: місцеві видання -- історія освіти -- історія педагогічної думки -- видатні педагоги -- видатні мислителі -- виховання -- соціокультурний підхід Аннотация: У даному посібнику упорядковані набутки з історії освіти й виховання з позицій соціокультурного підходу у відповідності з програмою "Педагогіка", "Історія педагогіки" для вищих навчальних закладів. До посібника включені твори видатних педагогів і мислителів, які характеризують розвиток педагогічної думки в Україні від античності і до ХХ століття включно. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Березюк, О. С. \уклад., ред.\; Власенко, О. М. \уклад., ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Нагачевська, З. І. \ред.\; Васьківська, Г. О. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |