> Шифр: mvuk/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9 Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11 Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16 Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20 Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22 Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27 Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31 Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45 Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: mvuk/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-7 Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні. - С.10-12 Фарат, О. Перспективність технологій пошукового просування / О. Фарат, Д. Лалак. - С.14-20 Діброва, Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні / Т. Діброва. - С.21-24 Гаврилова, І. Як правильно написати дослідницький бриф / І. Гаврилова. - С.28-29 Дідківська, Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі / Л. Дідківська. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Лошенюк, І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення / І. Лошенюк. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Старостіна, А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків / А. Старостіна. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст. Окландер, М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту / М. Окландер, І. Жарська. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст. Гриценко, С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні / С. Гриценко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу / В. Пилипчук. - С.61-65 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає [] / І. Гаврилова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 30-31 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Хімічна промисловість фывфывфыв: парфумерно- косметический ринок -- побутова хімія -- декоративна косметика Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Гаврилова, І. Як правильно написати дослідницький бриф [] / І. Гаврилова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 28-29 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: ринок маркетингових досліджень Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |