> Шифр: otrd/2017/6 Журнал 2017г. N 6 Руда, В. Г. Готовність учителя до діяльності з обдарованими учнями / В. Г. Руда. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст. Колярова, А. О. Здатність особистості до самопроектування: постановка проблеми / А. О. Колярова. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. А. Залучення педагогів до професійного розвитку у неформальній та інформальній освіті / Л. А. Мартинець. - С.15-16. - Бібліогр. в кінці ст. Мельник, М. Ю. Психологічна діагностика особистісних чинників розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників / М. Ю. Мельник. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст. Шелестова, Л. В. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників і першокласників: теорія і практика / Л. В. Шелестова. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст. Білик, Ж. І. Методика та організація навчально-дослідницької діяльності учнів з біології в контексті STEM-підходу в освіті / Ж. І. Білик, К. Г. Постова. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст. Олійник, Л. Г. Козак очима дитини середнього шкільного віку / Л. Г. Олійник. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст. Чудакова, В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудакової) - компонента сформованості конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.37-46. - Бібліогр. в кінці ст. Волошина, В. І. Способи оптимізації навчального процесу, мнемотехнічні прийоми на навчальних заняттях географії / В. І. Волошина. - С.47-50 Гафіатуліна, А. В. Навчально-розвивальна програма формування національної самосвідомості студентської молоді України / А. В. Гафіатуліна. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст. Гальченко, М. С. Підтримка та розвиток обдарованих дітей у США / М. С. Гальченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст. Федорова, Н. Ф. Виникнення та застосування в освіті педагогічної технології "Проект" / Н. Ф. Федорова, Л. І. Ткаченко. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Гальченко, М. С. Підтримка та розвиток обдарованих дітей у США [] / М. С. Гальченко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 6. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Обдаровані діти--Навчання--США Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: otrd/2017/7/8 Журнал 2017г. N 7/8 Зелений, П. О. Екологічні компетентності та рівні їх формування у обдарованих старшокласників / П. О. Зелений. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст. Вдова, Н. П. Психологічний комфорт родини як необхідна умова гармонійного розвитку обдарованої дитини / Н. П. Вдова. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Галайдіда, Г. С. Мандри у пісочному царстві / Г. С. Галайдіда. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Федорова, Н. Ф. Аналіз теоретичних основ педагогічного проектування / Н. Ф. Федорова. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. А. Факторно-критеріальна модель ефективності управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст. Бельская, Н. А. Особенности инструментальных ценностей старшеклассников с признаками интелектуально-академической и творческой одарённости / Н. А. Бельская. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст. Удовиченко, І. В. Професійна компетентність та здатність до інноваційної діяльності вчителів як передумова ефективного навчання випускників середньої освіти / І. В. Удовиченко. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст. Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей у обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст. Душило, О. В. Літній англомовний табір як комфортно-освітнє середовище для виховання та всебічного розвитку дитини / О. В. Душило. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст. Чудакова, В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі формування внутрішньої психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" - компонента конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.47-55. - Бібліогр. в кінці ст. Лук'янчук, Н. В. Тренінгові технології для розвитку комунікативних умінь майбутніх учителів / Н. В. Лук'янчук. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Д. Тренінг з патріотичного виховання дітей / І. Д. Бех, Ж. В. Петрочко, І. В. Кириченко. - С.61-65 Романовський, С. В. Навчання обдарованих учнів, які виявляють схильність до фізико-математичних дисциплін : (експериментальне застосування модернізованих програм з фізики) / С. В. Романовський. - С.66-74 Постова, К. Г. Календарно-тематичне планування з географії для 8-го класу в межах концепції нової української школи / К. Г. Постова. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст. Гальченко, М. С. Адаптація навчального змісту для обдарованих дітей у США / М. С. Гальченко. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст. Зубченко, О. С. Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії / О. С. Зубченко. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Гальченко, М. С. Адаптація навчального змісту для обдарованих дітей у США [] / М. С. Гальченко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Обдаровані діти--Навчання--США Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: otrd/2017/12 Журнал 2017г. N 12 Шелестова, Л. В. Професійна компетентність вчителя у формуванні картини світу в учнів / Л. В. Шелестова. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст. Коновальчук, М. В. Розвиток майбутніми учителями обдарованості дітей-мігрантів : (на прикладі соціально-педагогічного проекту "Схід сонця") / М. В. Коновальчук. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст. Зуєв, М. І. Стратегії навчання обдарованих дітей в освітніх закладах Європи / М. І. Зуєв. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст. Зуєва, Л. Є. Генеза науково-теоретичних і регулятивних засад психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади / Л. Є. Зуєва. - С.19-26. - Бібліогр. в кінці ст. Гальченко, М. С. Загальношкільна модель збагачення / М. С. Гальченко. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст. Барабанов, Р. Е. Роль социального педагога в работе с детьми с особыми образовательными потребностями : (на примере умственной отсталости) / Р. Е. Барабанов. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Подшивайлов, Ф. М. Психолого-педагогічні особливості навчальної мотивації дітей старшого дошкільного віку / Ф. М. Подшивайлов, С. В. Кривоцюк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Радченко, К. А. Спрямованість освітнього процесу на набуття досвіду практичної діяльності як умова формування професійної компетентності майбутніх військових юристів / К. А. Радченко. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст. Чудакова, В. П. Зміст та особливості впровадження "загальної" освітньої програми "Управлінська компетентність керівників з формування психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" як засіб розвитку конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.48-56. - Бібліогр. в кінці ст. Олійник, А. Ю. Їжа та здоров'я для учнів 5 - 7 класів / А. Ю. Олійник. - С.57-58. - Бібліогр. в кінці ст. Поліхун, Н. І. Основи дослідного пошуку : (авторська навчальна програма з курсу за вибором) / Н. І. Поліхун. - С.59-63 Пінькевич, І. М. Інноваційна програма "Через дитячу творчість до екологічного виховання" / І. М. Пінькевич. - С.64-68. - Бібліогр. в кінці ст. Піліна, А. М. Ефективна модель економічної освіти в позашкільному навчальному закладі : (на прикладі КПНЗ "Київська мала академія наук учнівської молоді") / А. М. Піліна, О. В. Кагляк. - С.73-75. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Гальченко, М. С. Загальношкільна модель збагачення [] / М. С. Гальченко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 12. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Обдаровані діти--Навчання Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |