> Шифр: rish/2014/7 Журнал 2014г. N 7 Квіт, С. Лише спільними зусиллями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі / С. Квіт. - С.3-5 Гриневич, Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами / Л. Гриневич. - С.6-7 Сушкевич, В. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві / В. Сушкевич. - С.8-10 Дзоз, В. На захист дитини має стати держава / В. Дзоз. - С.11 Бабічев, О. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство : (з досвіду роботи ЛНУ ім. Тараса Шевченка) / О. Бабічев. - С.12-13 Уманець, Г. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини / Г. Уманець. - С.14-15 Ленів, З. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект / З. Ленів. - С.16-17 Таргонський, Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Г. Таргонський. - С.18-19 Загрева, В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині / В. Загрева. - С.20-22 Луценко, Л. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства / Л. Луценко. - С.23 Король, І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру / І. Король. - С.24-25 Коморна, В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази / В. Коморна. - С.26 Яковенко, О. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами / О. Яковенко. - С.27 Шлях до знань дітям зі зниженим зором. - С.28 Красняков, Є. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників / Є. Красняков, С. Кузнєцова. - С.29-31 Топузов, О. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. Топузов. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Дем'яненко, Н. Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання в науковій концепції Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / Н. Дем'яненко. - С.38-41 Бондар, Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Шумбар, О. Моральне виховання важких дітей у контексті гуманістичних поглядів В. О. Сухомлинського / О. Шумбар. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Грабовий, А. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст. Сіренко, А. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Сіренко. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст. Решетняк, В. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив / В. Решетняк. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст. Життя, осяяне мистецтвом : до ювілею Олени Отич. - С.68-69 Сисоєва, С. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими / С. Сисоєва. - С.71-78. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Гриневич, Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами [] / Л. Гриневич> // Рідна шк. - 2014. - N 7. - С. 6-7 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Дефектологія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2014/11 Журнал 2014г. N 11 Кремінь, В. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Кремінь. - С.3-7 Гриневич, Л. Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору / Л. Гриневич. - С.8-13. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник. - С.14-19. - Л-ра в кінці ст. Пустовіт, Г. Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст. Удич, О. Ціннісні орієнтації: багатогранність наукових трактувань / О. Удич. - С.26-31. - Л-ра в кінці ст. Топузов, О. Створення учнівського комплексу з географії в процесі формування гідрологічних понять у 6-му класі / О. Топузов, В. Надтока. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Орлюк, О. Поняття "регіональна історія" у контексті навчання старшокласників історії України: пошук підходів до визначення / О. Орлюк. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст. Кизенко, В. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Андрійчук, В. Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Андрійчук. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Дем'яненко, Н. Становлення педагогіки в навчальному процесі університету України ХІХ ст. Роль особистості. С. С. Гогоцький (1813 - 1889) / Н. Дем'яненко. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів : (друга половина 50-х років ХХ ст.) / Н. Дічек. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст. Ткаченко, Л. Григорій Сковорода: екзистенційні домінанти життєтворення / Л. Ткаченко. - С.64-69. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Т. Заклад нової формації - Інститут екології, економіки і права / Т. Бондаренко. - С.70-71 Засєкіна, Т. Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" / Т. Засєкіна, П. Мороз. - С.72-73 Пономаренко, Л. Романтик бібліотечної справи : пам'яті Павли Рогової / Л. Пономаренко. - С.74-75 Кирій, С. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : бібліографічний список / С. Кирій. - С.77-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Гриневич, Л. Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору [] / Л. Гриневич> // Рідна шк. - 2014. - N 11. - С. 8-13. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ptos/2016/2 Журнал 2016г. N 2 Ничкало, Н. Праця творить майбутнє держави / Н. Ничкало. - С.2-3 Гриневич, Л. Професійно-технічна освіта - це частина національної безпеки країни / Л. Гриневич. - С.4-7 Співаковський, О. Професійна освіта потребує серйозної модернізації / О. Співаковський. - С.7-10 Кремень, В. Професійній освіті потрібна цілісна, ефективна державна політика і сучасний науковий супровід / В. Кремень. - С.10-13 Литвин, В. Профтехосвіта - це перспектива України у ХХІ столітті / В. Литвин. - С.13-14 Ляшко, О. Питання профтехосвіти - це питання майбутнього України / О. Ляшко. - С.14 Суслова, І. Щою не зруйнувати профтехосвіту / І. Суслова. - С.15 Івченко, В. Адаптація знань до ринку праці / В. Івченко. - С.15-16 Головінов, В. Момент істини, або огріхи децентралізації у професійній освіті / В. Головінов. - С.17-18 Мокей, Л. Система профтехосвіти потребує модифікації / Л. Мокей. - С.19-20 Редчик, С. Децентралізація місцевого самоврядування / С. Редчик. - С.20-21 Марченко, О. Турботу про ПТНЗ має по-батьківському взяти на себе держава / О. Марченко. - С.22-23 Осипенко, С. Управління освітньо-розвивальним середовищем професійно-технічного навчального закладу / С. Осипенко. - С.24-26 Шнюкова, І. Державні стандарти професійно-технічної освіти: досвід і проблеми / І. Шнюкова. - С.27-30. - Л-ра в кінці ст. Радкевич, В. Від наукових досліджень - до кращих освітніх практик: євроінтеграційний аспект / В. Радкевич. - С.31-36. - Л-ра в кінці ст. Романова, Г. Формування особистісно-розвивального середовища професійно-технічних навчальних закладів / Г. Романова. - С.36-39. - Л-ра в кінці ст. Сиско, Н. Зміст та інноваційні форми підвищення кваліфікації педагогів професійної школи / Н. Сиско. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Мартинюк, В. Метод проблемних ситуацій у навчально-виробничому процесі вищого комерційного училища / В. Мартинюк, Г. Корбут. - С.44-46. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Т. Тестові методики у дослідженні мотиваційного компоненту професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / Т. Бондаренко, Г. Кожевніков. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Мордкович, З. Національно-патріотичне виховання - основа духовного розвитку громадянина / З. Мордкович. - С.51-52 Мельникова, М. Вивчення англійської мови - дорожня карта професійного успіху педагогів та учнів / М. Мельникова. - С.53-55 Сергієнко, О. Формування національної свідомості через традиції української кухні / О. Сергієнко, А. Савченко. - С.55-56 Канделюк, О. Добрі справи робляться серцем / О. Канделюк. - С.57 Маринець, В. На шляху модернізації та реалізації інноваційних проектних технологій : до 50-річчя Міжгірського професійного ліцею / В. Маринець, О. АлександраМ. Фединишинець. - С.58-61 Роман, І. Ліцею, тобі сьогодні - 50! : до ювілею Хустського професійного ліцею / І. Роман, В. Теличко. - С.61-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Гриневич, Л. Професійно-технічна освіта - це частина національної безпеки країни [] / Л. Гриневич> // Професійно-технічна освіта : наук.-метод. журнал. - 2016. - N 2. - С. 4-7 Рубрики: Професійно-технічна освіта--Модернізація--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |