> Шифр: efpr/2019/12 Журнал 2019г. N 12 Ткаченко, Сергій Анатолійович. Атрибути ядра генеральних і проміжних результуючих показників та критеріїв оцінки господарської дієвості функції інтегрованого економічного аналізу й оцінки / С. А. Ткаченко, О. М. Потишняк, Є. С. Полякова. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст. Дмитришин, Марта Василівна. Концесійні моделі публічно-приватного партнерства закладів вищої освіти та будівельних підприємств у контексті новоприйнятого закону України "Про концесії" / М. В. Дмитришин. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Тарлопов, Ігор Олегович. Статистична оцінка проблем безробіття в Україні / І. О. Тарлопов, В. В. Олексієнко. - С.14-18. - Бібліогр. в кінці ст. Громова, Ольга Євгеніївна. Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів / О. Є. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Огданська, Ольга Дмитрівна. Аналіз стану та динаміки державного боргу України / О. Г. Огданська, В. М. Макаренко. - С.23-25. - Бібліогр. в кінці ст. Громова, Ольга Євгеніївна. Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТОВ "Бомба-тур", м. Вінниця / О. Є. Громова, О. Ю. Козлов. - С.26-28. - Бібліогр. в кінці ст. Кремень, Вікторія Михайлівна. Інвестиційна привабливість підприємства: сутність та особливості оцінювання / В. М. Кремень, О. І. Кремень, О. С. Акуліна. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст. Мирощенко, Наталія Юріївна. Проблеми комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств / Н. Ю. Мирощенко, О. Л. Зарицька, А. В. Симак. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Громова, Ольга Євгеніївна. Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів [] / О. Є. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - N 12. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: ситуаційні фактори -- поведінка споживача Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Габрид, Аліна Ігорівна; Ланова, Олена Миколаївна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Громова, Ольга Євгеніївна. Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТОВ "Бомба-тур", м. Вінниця [] / О. Є. Громова, О. Ю. Козлов> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - N 12. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Туристичні агентства--Маркетинг--Вінниця, місто Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Козлов, Олександр Юрійович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |