> Шифр: viur/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Умови прийому до вищих навчальних закладів України. - С.15 - 24 Школьник, К. Інтернет прийде до школи? / К. Школьник. - С.25 - 26 Бєлий, Є. Слово і діло: розмова із власним "Я" / Є. Бєлий. - С.27 - 29 Другов, В. Новому міністру працювати в нових умовах. А вчителям? / В. Другов. - С.29 Богуславський, С. Р. Десять порад молодому вчителю / С. Р. Богуславський. - С.30 - 31 Хуторський, А. В. Інноваційна практика навчання / А. В. Хуторський. - С.32 - 34 Іванова, С. Технології креативності: "Придумуємо рішення" / С. Іванова. - С.35 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Травін, Є. Урок під рентгеном / Є. Травін. - С.38 - 39 Стратегія й тактика виховання. - С.40 - 41 Якщо мобільник заважає навчанню... - С.42 - 43 Комаров, Р. Фатальна дистанція перехідного віку / Р. Комаров. - С.44 - 45 Шостромм, Е. Маніпулятор і актуалізатор: це що? / Е. Шостромм. - С.46 - 48 Бікєєва, А. Поради втомленому батькові взагалі та вчителю-батьку зокрема / А. Бікєєва. - С.49 50 Чалабієв, Р. Проектна технологія та метод тренінгу / Р. Чалабієв. - С.51 - 53 Шепель, О. Модульність і рейтингово-кредитна система / О. Шепель. - С.54 - 55 Федоров, А. Медіаосвіта: творчі завдання для школярів / А. Федоров. - С.56 - 60 Дибський, С. Робота з молодими педагогічними кадрами / С. Дибський. - С.61 - 66 План роботи заступника директора з організації виховної роботи з підлітками в мікрорайоні школи. - С.67 - 68 Борисова, Г. Адміністративна модель учнівського самоврядування / Г. Борисова. - С.69 - 71 Абрамова, В. Як побудувати взаємодію родини та школи? / В. Абрамова, О. Денисов. - С.74 - 75 Ковпак, С. Проектні техїнології в контексті життєтворчості / С. Ковпак, І. Богослов. - С.76 - 78 Проект: кроки реалізації. - С.79 - 81 Квітка, Д. Класний керівник - пільга чи покарання? / Д. Квітка. - С.82 Черноусько, Т. Фактор страху або подих моди / Т. Черноусько. - С.83 Миловидова, В. Чи буде наша держава демократичною? / В. Миловидова. - С.84 Смотрицький, Є. Чого боїться український учитель? / Є. Смотрицький. - С.85 - 86 Дзядзьо, О. За що платять учителю / О. Дзядзьо. - С.87 - 88 Чельніков, К. Мій голос - моє багатство: "учительська хвороба" - ларингіт / К. Чельніков. - С.89 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: viur/2008/2 Журнал 2008г. N 2 Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальноосвітньої середньої освіти, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів у 2008 році : Наказ Міністерства освіти і науки України від 25.12.2007 р. № 1171. - С.8 - 9 Зінченко, В. Шлях від школи до ВНЗ / В. Зінченко. - С.10 - 11 Сачков, С. Як захистити українського вчителя / С. Сачков. - С.12 - 13 Чельник, К. Харчування дітей у школі - як не нашкодити? / К. Чельник. - С.14 - 15 Ворон, А. Шкільна освіта поза межами України / А. Ворон. - С.16 - 17 Хуторська, О. Глобальні зміни світу і людини / О. Хуторська. - С.20 - 21 Наумов, М. Філософсько-педагогічні ідеї В.Сухомлинського / М. Наумов. - С.22 - 24 Другов, В. Особистісно зорієнтована педагогіка: як це робиться практично / В. Другов. - С.25 - 30 Носова, Л. Чи потрібна корпоративна культура освіті? / Л. Носова. - С.31 - 32 Розробка й реалізація програми "Родина". - С.33 - 34 Бікєєва, А. Поради стомленому батькові взагалі та вчителю-батьку зокрема / А. Бікєєва. - С.35 - 36 Шостром, Е. Білль про права батьків, які актуалізуються / Е. Шостром. - С.37 Сартан, Г. Випробування жінкою: чоловіки уходять у тінь / Г. Сартан. - С.38 Лук'янова, М. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів / М. Лук'янова. - С.39 - 42 Садкович, Н. Музей історії школи / Н. Садкович. - С.43 - 48 Федоров, А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів / А. Федоров. - С.49 - 54 Челишева, І. Потенційні можливості медіаосвіти в роботі з "важкими" підлітками / І. Челишева. - С.55 - 56 Дибський, С. Практичний педагогічний досвід учителів школи / С. Дибський. - С.57 Гаврашова, Л. Моніторинг виховної роботи та розробка корекційних дій / Л. Гаврашова. - С.58 - 60 Читання "комп'ютерних дітей". - С.61 - 64 Фактор, І. Сергею Есенину посвящается... : Сценарій / І. Фактор. - С.65 - 67 Спроба класифікації вчителів. - С.68 Єлисєєва, Т. Родина і школа / Т. Єлисєєва. - С.69 - 70 Школа й родина: пошуки взаємодії. - С.71 - 72 Моя дитина курить... - С.73 Діщенко, О. Екологічне виховання молодших школярів / О. Діщенко. - С.74 - 77 Упровадження проекту "Громадянська освіта - Україна". - С.80 - 81 Квітка, Д. Сучасний учитель чи вчитель сучасності? / Д. Квітка. - С.83 - 84 Арбеніна, Д. Чи існує конкуренція між учителями? / Д. Арбеніна. - С.85 - 86 Квітка, Д. Ментальність українського вчителя чи український менталітет учителя? / Д. Квітка. - С.87 атестація педагогічних працівників навчальних закладів. - С.88 - 89 Чельник, К. Стресостійкість учителя / К. Чельник. - С.90 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Другов, В. Новому міністру працювати в нових умовах. А вчителям? [] / В. Другов> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2008. - N 1. - С. 29 Рубрики: Професія учителя Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Другов, В. Особистісно зорієнтована педагогіка: як це робиться практично [] / В. Другов> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2008. - N 2. - С. 25 - 30 Рубрики: Методика навчання Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: viur/2008/4 Журнал 2008г. N 4 Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні" : Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.12.2000 № 584. - С.7 Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей у 2008 році : Лист Міністерства освіти і науки України від 19.03.08 № 1/9-162. - С.8 Про внесення змін до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" : Наказ Міністерства освіти і науки України від 17.03.2008 № 187. - С.8 Шейніна, О. Підводне каміння незалежного оцінювання / О. Шейніна, Є. Смотрицький. - С.9 - 11 Ніколаєнко, С. М. Майбутні імперії будуть імперіями інтелекту! / С. М. Ніколаєнко. - С.12 - 13 Арбеніна, Д. Скільки шкільних предметів знадобиться в житті? / Д. Арбеніна. - С.14 - 15 Ворон, А. Міжнародна практика зовнішнього тестування / А. Ворон. - С.16 - 17 Бєлий, В. Виховна місія школи: базовий рівень / В. Бєлий. - С.18 - 19 Хуторськой, О. Освітній простір як евристичне середовище / О. Хуторськой. - С.22 - 24 Пісарєв, В. Чому педагогіка не фундаментальна наука / В. Пісарєв. - С.25 - 26 Лозинський, Е. Положення про учнівське самоврядування у школі / Е. Лозинський. - С.27 - 31 Мостяєва, Л. Психологічні ігри на уроках права / Л. Мостяєва, Л. Шанаєва. - С.32 Мартинюк, І. Особова тривожність дитини : Корекційна програма "Це я" / І. Мартинюк. - С.33 - 35 Донецька, І. Виховання здорового способу життя / І. Донецька. - С.36 Бікеєва, А. Побажання на прощання / А. Бікеєва. - С.37 - 38 Шостром, Е. Плачте, це корисно / Е. Шостром. - С.39 - 40 Гончарова, І. Інформаційно-комунікаційні технології для вчителів та учнів / І. Гончарова. - С.41 - 42 Сіващенко, С. Від трудового навчання до трудової культури / С. Сіващенко. - С.43 - 45 Структури (види) кооперованого навчання. - С.46 Зубенко, Н. Креативний підхід до вивчення іноземної мови / Н. Зубенко. - С.47 - 48 Боліла, Н. Особистість учителя в розвитку креативних здібностей / Н. Боліла. - С.49 - 50 Федоров, А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів / А. Федоров. - С.51 - 56 Мухіна, І. Що таке педагогічна майстерня? / І. Мухіна. - С.57 - 58 Дибський, С. Річний план роботи школи / С. Дибський. - С.59 - 61 Рекомендации по проведению мониторинга качества профильного обучения. - С.62 Романова, О. Проект із проблем енергозбереження / О. Романова. - С.63 - 64 Лаврищев, А. Острів скарбів : Методичні матеріали дитячо-юнацької організації / А. Лаврищев, В. ЛебедєвД. Путімцев. - С.65 - 68 Михайловська, І. Прищеплювання інтересу до читання : Матеріали для батьківських зборів / І. Михайловська. - С.69 - 70 Єршова, Т. Батьки - перші вчителі дітей / Т. Єршова. - С.71 Борова, О. Я за міцний союз родини і школи / О. Борова. - С.72 - 73 Дзюбак, С. Основи правознавства / С. Дзюбак. - С.74 - 77 Учнівські проекти. - С.80 - 81 Другов, В. Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації? / В. Другов. - С.83 - 84 Зінченко, В. Імідж учителя, або психологія одягу / В. Зінченко. - С.85 - 86 Квітка, Д. Кар'єра вчителя: покликання чи безвихідь? / Д. Квітка. - С.87 Учитель, учень, держава = права й обов'язки. - С.88 - 89 Чельник, К. Добре спати не так легко! / К. Чельник. - С.90 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Другов, В. Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації? [] / В. Другов> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : освітян. наук.-метод. журн. - 2008. - N 4. - С. 83 - 84 Рубрики: Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: viur/2008/7/8 Журнал 2008г. N 7/8 Смотрицький, Є. Упровадження інновацій, або захоплення сегмента ринку / Є. Смотрицький. - С.8-9 Шейніна, О. Еволюція технологій чи магазин іграшок? / О. Шейніна. - С.10-12 Слободянюк, Н. Г. Директор має бути у школі менеджером / Н. Г. Слободянюк. - С.13-14 Другов, В. Школа - це просто / В. Другов. - С.15-17 Хуторськой, А. Поняття дидактичної евристики / А. Хуторськой. - С.22-23 Лук'янова, М. Навчальна мотивація учнів: психолого-дидактичний аспект / М. Лук'янова. - С.27-31 Дзюбак, С. Виховання молоді на традиціях українського козацтва / С. Дзюбак. - С.33-36 Мартинюк, І. Адаптація - запорука гармонійного розвитку / І. Мартинюк. - С.41-46 Єгоров, О. Комунікативна функція навчального закладу / О. Єгоров. - С.47-49 Гришина, Р. Невичерпна криниця В.О. Сухомлинського / Р. Гришина. - С.50-51 Конькова, С. Множення двох многочленів, або дивовижні пригоди Славка / С. Конькова. - С.52-55. - Бібліогр. в кінці ст. Дибський, С. Початок: учні : Практичний посібник для заступника директора / С. Дибський. - С.56-57 Дулова, Г. Моніторинг із застосуванням комп'ютерних технологій / Г. Дулова. - С.58-59 Купріянов, Д. Матриця складання плану роботи класного керівника / Д. Купріянов. - С.60-62 Положення про шкільний сімейний клуб. - С.69-70 Схема психолого-педагогічної характеристики родини. - С.71-73 Ковальчук, А. Фізико-хімічна лабораторія : Інтегрований урок фізики - хімії, 11 клас / А. Ковальчук, С. Хамайко. - С.74-77 Метод проектів у сучасних умовах. - С.80-82 Іванова, О. Очікування вчителів від нового навчального року / О. Іванова. - С.83-84 Арбеніна, Д. Перемагати щодня! / Д. Арбеніна. - С.86-87 Пенсійне забезпечення педагогічних працівників. - С.88-89 Власюк, М. Арт-терапія: лікування мистецтвом / М. Власюк. - С.90 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: viur/2008/10 Журнал 2008г. N 10 Шейніна, О. Ідеальний учитель / О. Шейніна, Є. Смотрицький. - С.8-11 Холявінська, М. Перші кроки молодого педагога / М. Холявінська. - С.14-15 Крик, Л. Медобслуговування дітей у школі / Л. Крик. - С.16-17 Другов, В. Абітурієнт - ВНЗ: хто кого? / В. Другов. - С.18-19 Хуторськой, О. Евристичний компонент освітніх стандартів / О. Хуторськой. - С.22-25 Структури кооперованого навчання. - С.28-29 Танцюємо від дошки : Як використовувати дошку "Panasonic". - С.30-31 Бєлкіна, Е. В. Дорога добра / Е. В. Бєлкіна, І. П. Ковальчук. - С.33-35 Психологічні причини неуспішності. - С.38-41 Як позначити для учнів рамки шкідливих звичок?. - С.44-45 Обдаровані діти у школах США. - С.48 Обдарованність важливо не тільки знайти, а й розвинути. - С.49-50 Конкурс "Учитель року": тенденції, претензії, емоції. - С.51-52 Як перемогти на конкурсі "Вчитель року". - С.53-54 Моісеєв, І. Функції управління освітньою установою / І. Моісеєв. - С.55-56 Положення про внутрішньошкільний контроль. - С.57-60 Богданова, О. Їде панна осінь на золотому коні / О. Богданова. - С.61-62 Лаврищев, А. Острів скарбів / А. Лаврищев, В. Лєбєдєв. - С.63-66 Заїка, Н. Що робити, коли дитина краде? / Н. Заїка. - С.67-68 Уторова, А. Я, моя школа, моя родина / А. Уторова, В. Буличева. - С.69-70 Кобзарєва, Т. Компетенція учня - компетенція вчителя / Т. Кобзарєва. - С.72-77 Проекти європейського напряму. - С.80-82 Іванова, О. День учителя / О. Іванова. - С.83-84 Зінченко, В. Стилі педагогічного спілкування / В. Зінченко. - С.85 Холявінська, М. Учитель і його сім'я / М. Холявінська. - С.86-87 Сокіл, О. Класне керівництво / О. Сокіл. - С.88-89 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: viur/2008/12 Журнал 2008г. N 12 Другов, В. Школа та національна ідея / В. Другов. - С.8-10 Зінченко, В. Колективний портрет українського вчителя / В. Зінченко. - С.11-12 Холявінська, М. Атестація - необхідність чи данина моді? / М. Холявінська. - С.13 Крик, Л. Учні в комп'ютерізованому класі / Л. Крик. - С.14-15 Іванова, О. Шкільний інвентар, або хто цього разу в опозиції? / О. Іванова. - С.16-17 Матвієнко, В. Я за розвиток життєвої компетентності особистості учня : Нотатки з досвіду роботи класного керівника / В. Матвієнко. - С.18-19 Хуторськой, А. Контроль освітніх результатів / А. Хуторськой. - С.22-26 Готуємось до інтерактивного уроку. - С.27-28 Аксьонов, В. Технологічно про технологію / В. Аксьонов. - С.29-31 Черкашенко, В. Громадянське виховання: проблеми, досвід / В. Черкашенко. - С.37 Шевченко, М. Як віртуозно долати конфлікти / М. Шевченко. - С.38-39 Його величність конфлікт. - С.40-41 Абросімова, Н. Як поставити психотехніки собі на службу / Н. Абросімова. - С.42-43 Матвієнко, В. З економікою на "ти" / В. Матвієнко. - С.44-48 Ковальчук, А. Тестові технології оцінювання якості / А. Ковальчук. - С.53-54. - Бібліогр. в кінці ст. Хмеленок, М. Вимоги до уроку іноземної мови / М. Хмеленок. - С.57-59 Хабарова, О. Соціально-психологічний моніторинг / О. Хабарова. - С.60-62 Шутун, Л. День Святого Миколая / Л. Шутун. - С.63-66 Лаврищев, А. Острів скарбів / А. Лаврищев, В. Лєбєдєв. - С.67-68 Відкриті уроки для батьків. - С.69-71 Квітка, Д. Особистість, колектив, команда / Д. Квітка. - С.85-86 Сокіл, О. Прийом і звільнення з роботи / О. Сокіл. - С.88-89 Квітка, Д. Крок назустріч здоровому серцю / Д. Квітка. - С.90 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Другов, В. Школа - це просто [] / В. Другов> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2008. - N 7/8. - С. 15-17 Рубрики: Школознавство Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Другов, В. Абітурієнт - ВНЗ: хто кого? [] / В. Другов> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2008. - N 10. - С. 18-19 Рубрики: Педагогіка вищої освіти Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Другов, В. Школа та національна ідея [] / В. Другов> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2008. - N 12. - С. 8-10 Рубрики: Виховання громадянина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |