> Шифр: mvuk/2008/2 Журнал 2008г. N 2 Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу. - С.4-10 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.18-22 : табл. Головкіна, Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Н Головкіна. - С.27-33. - Л-ра: с. 33 Старицький, Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку / Т. Старицький, О. Старицька. - С.34-38. - Л-ра: с. 38 : табл. Романюха, С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань / С. Романюха. - С.39-43. - Л-ра: с. 43 Ткаченко, Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.44-49 : табл. Антонюк, К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія / К. Антонюк. - С.50-55 Полонець, В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України / В. Полонець. - С.56-60. - Л-ра: с. 60 Пилипчук, В. Сучасні бізнес- тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній / В. Пилипчук. - С.61-67. - Л-ра: с. 67 Хамідова, А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази / А. Хамідова. - С.68-69. - Л-ра: с. 69 Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку. - С.70-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: mvuk/2008/3 Журнал 2008г. N 3 Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.12 Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.13-14 Дайновський, Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії / Ю. Дайновський. - С.18-22. - Л-ра: с. 22 : граф. Ткаченко, Т. Інтернет технології у виставковій діяльності / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.23-28. - Л-ра: с. 28 : табл. Окландер, М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу / М. Окландер, І. Литовченко. - С.29-35. - Л-ра: с. 35 : табл. Бісвас, Парімал Чандра. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні / Парімал Чандра Бісвас. - С.36-39. - Л-ра: с. 39 Пилипчук, В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу / В. Пилипчук. - С.40-45. - Л-ра: с. 45 Маліч, Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств / Ю. Маліч. - С.46-52. - Л-ра: с. 52 : табл. Юдіна, Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва / Н. Юдіна, М. Терещенко. - С.53-56. - Л-ра: с. 56 Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє. - С.57-60 : табл. Ходько, Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків / Н. Ходько, В. Пасічник. - С.61-65. - Л-ра: с. 65 Решетнікова, І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності / І. Решетнікова. - С.68-70 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Ткаченко, Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку [] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 44-49 : табл. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Торгівля Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Дупляк, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Ткаченко, Т. Інтернет технології у виставковій діяльності [] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 23-28 : табл. - Л-ра: с. 28 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Дупляк, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2008/5 Журнал 2008г. N 5 Карпенко, Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві / Н. Карпенко. - С.12-13 Вихристенко, Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України / Б. Вихристенко. - С.15-18 Міненко, М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі / М. Міненко. - С.19-23 Овчарек, В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва / В. Овчарек. - С.24 Березін, І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році / І. Березін. - С.25-27 Житник, О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW / О. Житник, А. Телейко. - С.28-30 Робул, Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси / Ю. Робул. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Лазова, В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій / В. Лазова. - С.35-36 Панкратьєва, Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю / Є. Панкратьєва. - С.37-39 Дупляк, Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку / Т. Дупляк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Клименко, Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості / Н. Клименко. - С.44-46 Артюхов, М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства / М. Артюхов. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст. Шрамко, І. Репутація компанії : створено інтернетом / І. Шрамко. - С.51-53 Каніщенко, О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив / О. Каніщенко, А. Рубаняк. - С.54-61. - Бібліогр. в кінці ст. Данніков, О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні / О. Данніков. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Дупляк, Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку [] / Т. Дупляк> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 40-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Виставкова діяльність --Виставкові центрі--Виставкова індустрія--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: iptd/2017/23 Журнал 2017г. N 23 Стирський, М. В. Макроекономічні чинники інвестиційної діяльності в країнах Центральної та Східної Європи / М. В. Стирський. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст. Дюжев, В. Г. Организационно-экономические проблемы инновационно-инвестиционной деятельности в сфере нетрадиционной возобновляемой энергетики Украины / В. Г. Дюжев, С. В. СусликовД. В. Большаков. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст. Босовська, М. В. Вплив виставкового бізнесу на економіку міста / М. В. Босовська [та ін.]. - С.16-22. - Бібліогр. в кінці ст. Другие авторы: Забалдіна Ю. Б., Дупляк Т. П., Ткаченко А. В. Фурдичко, Л. Є. Фінансова децентралізація: формування і використання місцевих бюджетів України, їх вплив на розвиток країни / Л. Є. Фурдичко. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст. Тульчинська, С. О. Загрози економічної безпеки малого підприємництва / С. О. Тульчинська, Т. П. ТкаченкоМ. В. Гращенко. - С.31-33. - Бібліогр. в кінці ст. Мелещенко, А. І. Міжнародні особливості світового руху капіталу у докризоввий (2007-2009 рр.) та посткризовий періоди в умовах глобалізації / А. І. Мелещенко, І. О. Лазнева. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст. Харченко, Н. В. Порівняльний аналіз стандартів бухгалтерського обліку нематеріальних активів в Україні та зарубіжних країнах / Н. В. Харченко, О. О. Грушак. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст. Демчишак, Н. Б. Фінансове регулювання інноваційного розвитку аграрного сектору України в умовах інтеграційних процесів / Н. Б. Демчишак, О. І. Дубик. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст. Дзюбенко, О. М. Формування інвестиційно-інноваційної стратегії розвитку лісового господарства в контексті підвищення ефективності використання лісоресурсного потенціалу / О. М. Дзюбенко. - С.49-58. - Бібліогр. в кінці ст. Жук, І. Л. Глобальні орієнтири розвитку конкурентоспроможності робочої сили / І. Л. Жук. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст. Олійник, Т. І. Оптимізація виробничих систем - перехід до бережливого виробництва: теоретичний аспект становлення та розвитку вітчизняних підприємств / Т. І. Олійник, К. І. Копильченко. - С.65-68. - Бібліогр. в кінці ст. Прокопенко, Ю. О. Податкове стимулювання - запорука активізації інноваційної діяльності підприємств та ефективності управління інноваційними проектами / Ю. О. Прокопенко. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст. Бублик, Л. Я. Тенденції розвитку процесу рефінансування банківської системи як ключового інструменту державного регулювання кредитних послуг в Україні / Л. Я. Бублик. - С.76-81. - Бібліогр. в кінці ст. Кульбач, Ю. О. Механізм управління вартістю підприємства / Ю. О. Кульбач. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст. Жовнірчик, Я. Ф. Щодо дієвості та ефективності організації національної системи державного контролю / Я. Ф. Жовнірчик. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст. Тихончук, Л. Х. Ідентифікація глобальних корпорацій в системі державного регулювання міжнародних економічних відносин / Л. Х. Тихончук. - С.93-97. - Бібліогр. в кінці ст. Гбур, З. В. Структура забезпечення економічної безпеки України в контексті європейської інтеграції / З. В. Гбур. - С.98-102. - Бібліогр. в кінці ст. Єфремов, Д. П. "Нова нормаль" китайського зростання: концепт та перспективи сучасної державної економічної політики / Д. П. Єфремов. - С.103-108. - Бібліогр. в кінці ст. Мешковський, К. Е. Доброчесність як нормоутворюючий принцип державного управління: уроки Платона і Аристотеля / К. Е. Мешковський. - С.109-112. - Бібліогр. в кінці ст. Миколаєць, І. В. Становлення та розвиток державного регулювання надання медичних послуг / І. В. Миколаєць. - С.113-116. - Бібліогр. в кінці ст. Чаплай, І. В. Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадянської комунікації в автоматичному режимі / І. В. Чаплай. - С.117-119. - Бібліогр. в кінці ст. Козак, Т. М. Досвід провідних країн світу в побудові дієвої пенсійної системи / Т. М. Козак. - С.120-125. - Бібліогр. в кінці ст. Курганевич, В. І. Комплексний механізм реалізації політики державного регуулювання суспільно-масових явищ у контексті забезпечення національної безпеки / В. І. Курганевич. - С.126-131. - Бібліогр. в кінці ст. Вичалківська, Ю. С. Залучення інституцій громадянського суспільства до здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю складових сектору безпеки і оборони України / Ю. С. Вичалківська. - С.132-138. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Вплив виставкового бізнесу на економіку міста [] / М. В. Босовська [та ін.]> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 23. - С. 16-22. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Регіональна економіка--Україна Міста--Економічний розвиток--Україна Виставки--Економічна ефективність--Україна фывфывфыв: виставковий бізнес -- мультиплікативний ефект -- прямий внесок -- бюджет -- діловий туризм Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Босовська, М. В.; Забалдіна, Ю. Б.; Дупляк, Т. П.; Ткаченко, А. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |