Агеева, А. Память и мышление старшеклассников: возрастные и гендерные особенности [Текстььь] / А. Агеева, Е. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №1. - С. 9-13 Рубрики: психологія вікова--підлітка психологія гендерна Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Заика, Е. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2008/5 Журнал 2008г. N 5 Трухин, И. А. Феномен лжи / И.А. Трухин. - С.1-14 Тіунова, О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О.В. Тіунова. - С.14-21 Кашкарьова, Л. Р. Методика визначення потенційних навчальних можливостей учнів основної школи / Л.Р. Кашкарьова. - С.21-27 Микитюк, Н. В. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н.В. Микитюк. - С.27-32 Розов, В. І. Адаптивні антистресові психотехнології / В.І. Розов. - С.32-38 Партико, Т. Б. Трансформація особистісних рис дітей у період становлення української державності / Т.Б. Партико. - С.38-49 Виноградна, О. В. Особливості сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах / О.В. Виноградна. - С.50-53 Зубченко, О. В. Взаємозв'язок самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків / О.В. Зубченко. - С.54-57 Заика, Е. В. Эксперементальная психология памяти:основные методики и результаты исследований / Е.В. Заика. - С.57-65 Старовойтов, А. В. Содержательные и процессуальные особенности арт-терапии / А.В. Старовойтов. - С.70-72 Розенбаум, М. Д. Оценка качества жизни 4-х поколений жителей Украины, иммигрантов и американцев / М.Д. Розенбаум. - С.72-76 Крижановська, З. Ю. Психологічні аспекти професійної самореалізації фахівців дошкільної освіти / З.Ю. Крижановська. - С.77-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Заика, Е. В. Эксперементальная психология памяти:основные методики и результаты исследований [Текстььь] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №5. - С. 57-65 Рубрики: психологія практична Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2008/6 Журнал 2008г. N 6 Васьківська, С. Технологія консультативної взаємодії / С. Васьківська. - С.1-21 Трухин, И. Потребность и идея самоутверджения: энергетическая насыщенность потребности в самоутверждении / И. Трухин. - С.22-24 Бебик, В. Політична психологія пропорційних виборів / В. Бебик, О. Василишина, А. Кравченко. - С.24-26 Розов, В. Адаптивні антистресові психотехнології / В. Розов. - С.26-34.-Закінч.-Початок: №8, 10, 11, 2007, №5, 2008 Заика, Е. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. Заика. - С.35-40.-Продолж.-Нач.: №5, 2008 Волкова, В. Формування готовності до сімейного життя у дітей-сиріт у діяльності практичного психолога / В. Волкова. - С.40-48 Микитюк, Н. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н. Микитюк, І. Доренко, І. Щурук. - С.48-56.-Закінч.-Початок: №1, 2, 3, 2008 Тіунова, О. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О. Тіунова. - С.57-64.-Закінч.-Початок: №4, 5, 2008 Профессиональная этика социального педагога и работника. Этика и ценности работы по опеке и попечительству. - С.64-70 Мерзлякова, Е. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Мерзлякова, В. Петухов. - С.70-72 Максименко, С. Психологічні засади пропагування психогігієнічного виховання і здороного способу життя молоді / С. Максименко. - С.72-74 Кокун, О. Здоровий спосіб життя та навчальна успішність студентів / О. Кокун. - С.74-75 Болтівець, С. Змістовні складові підготовки студентів медичних, психологічних і педагогічних спеціальностей до психогігієнічного виховання молоді / С. Болтівець. - С.75-76 Мустафаев, С. Межэтническая адаптация студентов в условиях совместной учебной деятельности / С. Мустафаев. - С.76-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Свободны: ФП (1), ВСМЛ (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Заика, Е. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [Текстььь] / Е. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №6. - 35-40.-Продолж.-Нач.: №5, 2008 Рубрики: психологія практична Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Свободны: ФП (1), ВСМЛ (1) |
> Шифр: ppts/2008/7 Журнал 2008г. N 7 Рибалка, В. О. К. Дусавицький : теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності : [розділ 16-й з книги "Теорії особистості у вітчизняній психології"] / В. Рибалка. - С.1-12 Васьківська, С. Засоби особистісної презентації та роботи з ними / С. Васьківська. - С.13-23 Заика, Е. Эксперементальная психология памяти : основные методики и результаты исследований / Е. Заика. - С.23-27 Гройсман, А. Самовнушение и психическая саморегуляция / А. Гройсман. - С.27-37 Локарева, Г. Теорія та методика діагностики научуваності / Г. Локарева, др. - С.37-47 Носков, В. Гуманизация учебного процеса / В. Носков. - С.47-50 Мерзлякова, Е. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа : профилатика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Мерзлякова, В. Петухов. - С.50-56 Штанге, С. Так учатся дети : Педагогика , ориентированная на ребенка / С. Штанге, др. - С.56-69 Носенко, Е. Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства і напрями змін цих ознак у пострадянський період / Е. Носенко, Н. Маєвська. - С.69-77 Кукуленко, І. Теоретичний аналіз змісту поняття "професійно важливі якості психолога" / І. Кукуленко, О. Крпаєва. - С.77-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Заика, Е. Эксперементальная психология памяти : основные методики и результаты исследований [Текстььь] / Е. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №7. - С. 23-27 Рубрики: психологія--пам'ять Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2008/8 Журнал 2008г. N 8 Горбунова, В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги / В.В. Горбунова. - С.1-5 Католик, Г. Поняття ідентичності крізь призму психологічного розвитку дитини / Г. Католик, О. Шишак. - С.5-8 Дьяконов, Г. В. Философия диалога М.Бубера и проблемы онтологии и психологической личности / Г.В. Дьяконов. - С.8-16 Васьківська, С. В. Засоби особистісної презентації та робота з ними / С.В. Васьківська. - С.16-23 Заика, Е. В. "Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований" / Е.В. Заика. - С.23-27 Локарева, Г. В. Теорія та методика діагнстики научуваності / Г.В. Локарева. - С.27-35 Аршава, І. Ф. Компьютерна діагностика емоційної стійкості / І.Ф. Аршава, Е.Л. Носенко. - С.35-37 Рептух, Н. О. Корекція та профілактика становища дитини в сім"ї як спосіб зниження її агресивності / Н.О. Рептух. - С.37-46 Пилипенко, Н. М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін / Н.М. Пилипенко. - С.46-54 Ложкин, Г. В. Психология уверенности личности / Г.В. Ложкин. - С.54-59 Штрыголь, Д. В. Особенности семейного воспитания в семьях евангельских христиан-баптистов и православных христиан / Д.В. Штрыголь. - С.60-63 Мерхлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е.Л. Мерхлякова, В.Э. Петухов. - С.63-71 Калошин, В. Ф. Творче надбання В.Ф. Шаталова в освітню практику / В.Ф. Калошин. - С.71-73 Так учатся дети: педагогика, ориентированная на ребенка. - С.76-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Заика, Е. В. "Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований" [Текстььь] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №8. - С. 23-27 Рубрики: пам'ять Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2008/12 Журнал 2008г. N 12 Москаленко, В. Формування свідомості особистості засобами масової інформації / В. Москаленко. - С.1-4 Заика, Е. Школьное психологическое консультирование : пути оптимизации познавательной деятельности учеников / Е. Заика, И. Зуев. - С.4-10.- Продолж.- Нач. № 10-11, 2008 Здіорук, С. Духовно-моральні чинники забезпечення здорового способу життя молоді / С. Здіорук. - С.11 Кравчук, П. Наставник молодому начальнику відділення соціально-психологічної служби / П. Кравчук. - С.12-14 Киричук, В. Стимулювання духовно-катарсичної активності обдарованих підлітків / В. Киричук. - С.15-24 Єрмола, А. Соціально-психологічне супровадження управління виховним процесом у закладах освіти району ( з досвіду роботи ЦППіСР ІМЦ управління освіти Київської районної ради м. Харкова) / А. Єрмола, О. Майборода. - С.25-31 Уліцька, О. Психологічний супровід молодших школярів під час реалізації корекційно-відновлювальної та розвивальної діяльності шкільного практичного психолога / О. Уліцька. - С.32-33 Коваленко, Т. Програма комплексного соціально-психологічного дослідження в ЗНЗ 1 - 3 ступеня ( 2005 ) / Т. Коваленко, А. Халін. - С.33-47 Лінніченко, В. Коментар до актуальних питань корекційно-розвивального напрямку роботи шкільної психологічної служби / В. Лінніченко. - С.47-51 Гірко, Д. Психологічний супровід підготовки до профільного навчання - запорука успішної соціалізації учнів школи ІІІ ступеня / Д. Гірко. - С.52-54 Гаженко, О. Система цінностей і життєвий стиль студентської молоді / О. Гаженко. - С.54-58 Башук, Л. Психодіагностика мотиваційних чинників працевлаштування молоді / Л. Башук. - С.58-63 Ильченко, А. Особенности социального самоопределения старшеклассников ( по результатам социологического исследования 2006 - 2007 уч. г. ) / А. Ильченко. - С.63-67 Миколайчук, М. Культурно-ціннісна та релігійна детермінація становлення ідентичності особистості / М. Миколайчук. - С.68-70 Трухин, И. Эмоциональность как причина заблуждений / И. Трухин. - С.70-80 Губенко, О. Особливості пропагування просвітницьких заходів щодо проведення молоддю активного дозвілля, спрямованого на здоровий спосіб життя / О. Губенко. - С.80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Заика, Е. Школьное психологическое консультирование : пути оптимизации познавательной деятельности учеников [Текстььь] / Е. Заика, И. Зуев> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №12. - 4-10.- Продолж.- Нач. № 10-11, 2008 Рубрики: психологічне консультуванння Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Зуев, И. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Заика, Е. Школьное психологическое консультирование : пути оптимизации познавательной деятельности учеников [Текстььь] / Е. Заика, И. Зуев> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2009. - №2. - 13-15.- Продолж. - Нач. : № 10-12, 2008, 1, 2009 Рубрики: психологічне консультуванння психологія педагогічна Доп.точки доступа: Зуев, И. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Заика, Е. Школьное психологическое консультирование : пути оптимизации познавательной деятельности [Текстььь] / Е. Заика, И. Зуев> // Практична психологія та соціальна робота : наук.-практ. та освітньо-метод. журнал. - 2009. - №3. - С. 16-22 (Окончание) ; № 1. - С. 16-30 ; № 2. - 13-15 (Продолж.) ; Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 10. - С. 1-14 ; № 11. - С. 16-33 ; № 12. - С. 4-10 (Нач.) Рубрики: Психологічне консультуванння Психологія особистості--Психофізіологія фывфывфыв: Функціональна асиметрія мозку Доп.точки доступа: Зуев, И. ppts/2009/3 : Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2010/1 Журнал 2010г. N 1 Зазимко, О. В. Методика діагностики технічних креативних здібностей / О. В. Зазимко. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст. Ломова, Т. О. Психологічна програма навчально-розвивального тренінгу активізації розумової діяльності як засобу корекції агресивної поведінки / Т. О. Ломова. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст. Яценко, А. В. Школа радостной семьи. Методичесое пособие для работы с детьми и взрослыми по развитию творческой личности на основе методик ТРИЗ и РТВ (от 6 до 16 лет) / А. В. Яценко. - С.16-25. - Библиогр. в конце ст. Корчова, Г. Л. Програма реалізації просвітницької роботи з батьками щодо формування сексуальної культури молоді / Г. Л. Корчова. - С.25-29 Єсип, М. З. Апробація методики "Семантичний диференціал образу Бога" (СДОБ) / М. З. Єсип. - С.29-38. - Бібліогр. в кінці ст. Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.38-52 Болтівець, С. І. Ціль життя українського психолога Євгена Гливи / С. І. Болтівець. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Дьяков, С. І. Психосемантичні критерії та принципи системогенезу в моделюванні суб'єктності особистості / С. І. Дьяков. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст. Губенко, О. В. Президентські вибори - 2010: деякі особливості у контексті соціально-психологічних тенденцій і закономірностей розвитку українського суспільства / О. В. Губенко. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.71-73 Усенко, В. С. Оценка характера деятельности культовых организаций на основе статистического анализа жалоб граждан / В. С. Усенко, Я. Н. Щекатуров. - С.74-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/2 Журнал 2010г. N 2 Семенов, И. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности (К 120-летию со дня рождения) / И. Н. Семенов. - С.1-8. - Лит. в конце ст. Чорнобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чорнобровкіна. - С.8-19. - Л-ра в кінці ст. Барданова, Е. В. Что думают преступники о своих жертвах? / Е. В. Барданова. - С.19-25. - Лит. в конце ст. Бедлінський, О. І. Гра "креативність" як засіб розвитку творчого мислення і сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст. Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38. - Лит. в конце ст. Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43 Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів / І. В. Галкович. - С.43-47 Єсип, М. З. Апробація методики "Людина- Бог" :типологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63 Дроздов, О. Ю. Суіцидальна поведінка як вид аутоагресіі / О. Ю. Дроздов. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст. Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун, С. О. Лукомська. - С.67-72 Наумчик, Н. В. Проблемы и перспективы развития психологической компетентности студентов технического вуза / Н. В. Наумчик. - С.73-74. - Лит. в конце ст. Ващук, М. С. Рівні прояву трансгенераційних феноменів / М. С. Ващук. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/3 Журнал 2010г. N 3 Семенов, И. Н. Формирование интеллектуально-рефлексивной конкурентоспособности одаренных учащихся как компонента их человеческого капитала / И. Н. Семенов. - С.1-6. - Лит. в конце ст. Мешко, Г. М. Професійне здоров'я очима вчителів сучасноі школи / Г. М. Мешко. - С.6-11. - Л-ра в кінці ст. Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун. - С.11-27. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.27-32 : табл. Крикливенко, О. і. Розвиток творчих здібностей молодших школярів. Програма факультативу з математики орієнтовні плани занять (1-3 класи) / О. і. Крикливенко. - С.32-40 Стемківська, Я. Є. Розвиток творчоі особистості. Спеціалізований курс для учнів 5-11 класів / Я. Є. Стемківська. - С.40-53. - Л-ра в кінці ст. Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.53-67 : рис. Петухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиток методу тестів в 20-30 рр. ХХ ст. / І. О. Петухова. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст. Барданова, Е. В. Некоторые аспекты исторического развития и актуальные проблемы современной виктимологии / Е. В. Барданова. - С.75-80. - Лит. в конце ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу до вивчення і розвитку творчого потенціалу у наукових працях К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова, К. К. Платонова / В. В. Рибалко. - С.1-7. - Л-ра: с. 7 Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. Мар'яненко. - С.8-12 Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога / Н. О. Антонова. - С.13-24. - Л-ра: с. 23 : табл. Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.25-31. - Л-ра: с. 31 : табл. Зак, А. З. Диагностика различий в мышлении младших школьников / А. З. Зак. - С.31-36 : формы Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников / Е. В. Заика. - С.36-43. - Л-ра: с. 43 : рис. Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объектов как важная составляющая творческого процесса / О. В. Губенко. - С.43-55. - Л-ра: с. 54-55 : рис. Туник, О. Е. Психологические защиты (тестовая методика) / О. Е. Туник ;. - С.55-62. - Библиогр. в подстрочном примеч. : формы Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження / Т. В. Горошко. - С.62-71. - Лит.: с. 70-71 : формы Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокпасників "Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.71-78 : табл. Харківському факультету психології 10 років. - С.79 Пам'яті Володимира Куєвди. - С.80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2011/5 Журнал 2011г. N 5 Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - С.1-9 Помиткін, Е. О. Мотивація духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження / Е. О. Помиткін. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. : рис. Климчук, В. О. Ставлення до смерті та проблема розвитку его-ідентичності в юнацькому віці / В. О. Климчук, В. В. ГорбуноваЯ. В. Мойсієнко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Зелинська, Ю. О. Психокорекція аутоагресивноі поведінки підлітків / Ю. О. Зелинська. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст. Оверченко, А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків / А. І. Оверченко. - С.21-30 Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічноі рефлексіі / В. Р. Олексюк. - С.30-41. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Синдром ослабленого внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) / Е. В. Заика. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Чайкіна, Н. О. Моніторінг якості підготовки фахівців у системі вищоі освіти / Н. О. Чайкіна. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст. : формы Березина, Т. Н. Стили сотрудничества и соперничества во взаимоотношениях студентов вечерней формы обучения / Т. Н. Березина. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст. Рышкова, Л. Подготовка студентов к работе с социально дезориентированными школьниками / Л. Рышкова. - С.59-62 Разина Т. В,. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов / Т. В, Разина. - С.62-67 Калошин, В. Ф. Управління думками-ефективний засіб досягнення щастя , здоров'я , успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.68-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2012/1 Журнал 2012г. N 1 Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів / Г. К. Радчук. - С.1-4 Лимар, Л. В. Аналіз особливостей готовності студентів медиків до безконфліктноі взаємодіі з пацієнтами / Л. В. Лимар. - С.5-9. - Л-ра в кінці ст. : табл. Завгородня, О. В. Своєрідність художньо обдарованоі особистості та гендерні аспекти іі самоздійснення / О. В. Завгородня. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. : табл. Матвеева, Л. В. Актуальные проблемы психологии массовой коммуникации (Основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова) / Л. В. Матвеева. - С.14-18. - Лит. в конце ст. Доценко, В. В. Навчально-тренінгова програма / В. В. Доценко. - С.19-26. - Л-ра в кінці ст. Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда Де Боно / Е. В. Новикова. - С.26-31. - Лит. в конце ст. Шебанова, В. Ы. Техніки роботи з механізмами психологічного захисту у гештальт-терапіі / В. Ы. Шебанова. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Творогова, Н. Д. Саногенна поведінка у контексті здорового способу життя / Н. Д. Творогова. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Пчелинова, В. В. Многоярусная классификация професий и специальностей как основание профориентирования / В. В. Пчелинова. - С.40-47 : табл. Русалов, В. М. Влияние семейных факторов на выбор школьных предметов будущей профессии у старшеклассников / В. М. Русалов, Н. А. Велумян. - С.48-52. - Лит. в конце ст. Семенов, И. Н. Развитие профессиональной деятельности В. П. Зинченко и его психологии сознания, рефлексии и творчества / И. Н. Семенов. - С.53-58. - Лит. в конце ст. Москалець, В. П. Психічне вигорання- реальність чи вигадка? / В. П. Москалець, Т. Колтунович. - С.58-65. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.66-80 : табл. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Заика, Е. В. Комплекс игр повыкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников [] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 36-43 : рис. - Л-ра: с. 43 Рубрики: Дошкільник--Розвиток мислення Ігровий тренінг мисленняі Школяри--Розвиток мислення фывфывфыв: наочно-дійове мислення -- наглядно-действенное мышление -- наочно-образне мислення -- наглядно-образное мышление Аннотация: Запропонована й описана процедура розвитку наочно-дійового і наочно-образного мислення, розрахована для дітей дошкільного (3-6 років) та шкільного (7-14 років) віку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |