Шифр: rish/2008/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 1/2
Із змісту:
Пастовенський, О. "Школа-родина" як альтернативний навчальний заклад в умовах демографічної ситуації Поліського регіону / О. Пастовенський. - С.58-62. - Бібліогр.: с. 60
Замаскіна, П. Профільне навчання: теорія і практика / П. Замаскіна, Л. ЛиповаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст.
Гринченко, Н. Теоретичний аналіз формування соціально гармонійної особистості учня / Н. Гринченко. - С.6 - 8. - Бібліогр. в кінці ст.
Цимбалару, А. До поняття "проектно-технологічна діяльність учителя" / А. Цимбалару. - С.8 - 10. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Виховний процес: глибинні психологічні чинники оптимізації / І. Бех. - С.11 - 16
Бойко, А. Методологія, теорія, практика виховання - єдина система / А. Бойко. - С.16 - 21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, Т. Національна самосвідомість як складова соціалізації підлітків / Т. Кравченко. - С.21 - 23. - Бібліогр. в кінці ст.
Мелешко, В. Середовищний підхід: досвід експериментальної роботи у сільській школі / В. Мелешко. - С.24 - 27
Вербицький, В. Фандрайзинг - альтернативне рішення для здійснення діяльності позашкільних навчальних закладів : Лекційний матеріал для курсів підвищення кваліфікації керівників позашкільних навчальних закладів / В. Вербицький. - С.28 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
Топузов, О. Геолого-геоморфологічні знання у процесі вивчення фізичної географії в загальноосвітній школі / О. Топузов, Л. Мальцева. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст.
Міронець, Л. Створення та використання комп'ютерних презентацій під час навчання біології / Л. Міронець. - С.40 - 42. - Бібліогр. в кінці ст.
Пучков, І. Впровадження електронного підручника в навчальний процес вищого навчального закладу / І. Пучков. - С.42 - 44. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазько, А. М. Соціальна активність студентів медичних коледжів: дослідно-експерементальний аналіз / А. М. Лазько. - С.44 - 48. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладишевська, Л. Естетичне виховання студентів Поліцейського фінансово-правового коледжу / Л. Гладишевська. - С.48 - 50. - Бібліогр. в кінці ст.
Перехейда, О. Управління інноваційним процесом у гімназії / О. Перехейда. - С.51 - 54. - Бібліогр. в кінці ст.
Старовойт, С. Технологізація освітнього процесу в Україні / С. Старовойт. - С.54 - 56. - Бібліогр. в кінці ст.
Караманов, О. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами музейної педагогіки / О. Караманов. - С.57 - 58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривець, С. Теоретичне обгрунтування критеріїв та ознак сформованості інформаційно-пошукової компетентності майбутніх учителів / С. Кривець. - С.60 - 63. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусак, Т. Навчання письмовому мовленню іноземних мов на початковому етапі / Т. Гусак. - С.63 - 64
Копосов, П. Чому діти так люблять казку (через гру до знань) / П. Копосов. - С.65 - 66. - Бібліогр. в кінці ст.
Мостова, Т. Унепокорений Шаталов / Т. Мостова. - С.67 - 69
Залуцький, О. Гуманістичні засади в сучасному освітньо-виховному процесі / О. Залуцький. - С.69 - 70. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20 - 30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.71 - 74. - Бібліогр. в кінці ст.
Бутенко, О. Ідеї сімейного виховання в творчій спадщині просвітителів XVIII ст. / О. Бутенко. - С.74 - 75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ремезовська, Н. Національний навчальний план як чинник стандартизації шкільної освіти в Англії та Уельсі / Н. Ремезовська. - С.76 - 78. - Бібліогр. в кінці ст.
Ципко, В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європейського союзу / В. Ципко. - С.78 - 80. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Шифр: rish/2008/3/4
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 3/4
Содержание:
Липова, Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст.
Буринська, Н. Задача як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст.
Величко, Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9 - 12. - Бібліогр. в кінці ст.
Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13 - 20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20 - 21. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрябіна, Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії / Т. Скрябіна. - С.22 - 24. - Бібліогр. в кінці ст.
Власенко, К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / К. Власенко. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст.
Авдіянц, Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника / Г. Авдіянц. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст.
Столяренко, О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи / О. Столяренко. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. Дабіжук, О. Блажко. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії / О. Корнєєв. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст.
Надтока, О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" / О. Надтока. - С.42 - 43. - Бібліогр. в кінці ст.
Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44 - 47. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50 - 52
Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53 - 54. - Бібліогр. в кінці ст.
Пушкарьова, Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст.
Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст.
Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / О. Сипченко. - С.64 - 68. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.68 - 71. - Бібліогр. в кінці ст.
Свириденко, О. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / О. Свириденко, О. Біда. - С.77
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), АБ (1)
Свободны: ФП (1), АБ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Замаскіна, П.
    Профільне навчання: теорія і практика [] / П. Замаскіна, Л. Липова, В. Малишев // Рідна школа. - 2008. - N 1/2. - С. 3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Процес навчання
   

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Липова, Л.; Малишев, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Липова, Л.
    Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації [] / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. - 2008. - N 3/4. - С. 3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Професійна орієнтація
   

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Замаскіна, П.; Малишев, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), АБ (1)
Свободны: ФП (1), АБ (1)


Шифр: rish/2010/3
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2010г. N 3
Содержание:
Сухомлинська, О. В.О. Сухомлинський і моральне виховання: трансформація педагогічних цінностей / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінський, А. Феномен педагогічного успіху О.А. Захаренка / А. Кузьмінський. - С.12-13
Захаренко, С. Педагогічні погляди О.А. Захаренка на родинне виховання / С. Захаренко. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Біда, О. О.А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня / О. Біда, Л. Прокопенко. - С.17-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Чжу, Сяомань. Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному співтоваристві / Сяомань Чжу. - С.20-22
Буряк, В. Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Пустовіт, Г. Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення / Г. Пустовіт. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Шестопалюк, О. Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді / О. Шестопалюк. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищенко, С. Самоактуалізація майбутнього фахівця соціальної сфери в контексті організації самостійної навчальної діяльності / С. Грищенко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Доброскок, І. До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Липова, Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Столяренко, О. Ціннісне ставлення до людини: виховна модель толерантних взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу / О. Столяренко. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності / Л. Мартинець. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Петров, О. Опанування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніми вчителями іноземної мови: теоретичний аспект / О. Петров. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, К. Формування у студентів англомовних спеціальностей фразеологічних компетенцій на прикладі числівників / К. Назаренко. - С.62-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Костолович, М. Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович. - С.64-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Євтушевська, Н. Формування почуттів та морально-вольових якостей у спортсменів / Н. Євтушевська. - С.67-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовська, О. Підготовка студентів ВНЗ в умовах інтернаціоналізації вищої освіти: досвід України і США / О. Романовська. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, Л. АПН України в інформатизації освіти / Л. Ткаченко. - С.75-76
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Липова, Л.
    Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності [] / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. - 2010. - N 3. - С. 43-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Профорієнтація

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Замаскіна, П.; Малишев, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)


Шифр: shos/2010/2
   Журнал

Шлях освіти [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Выходит ежеквартально
2010г. N 2
Содержание:
Гончаренко, С. Про фундаментальні і прикладні педагогічні дослідження, або "Не споруджують освіту на піску" / С. Гончаренко. - С.2-10
Сухомлинська, О. Патріотизм як цінність: погляд на історію і сьогодення / О. Сухомлинська. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст.
Шкляєва, Г. Формування діалогічної культури майбутнього фахівця-економіста / Г. Шкляєва. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст.
Першукова, О. Соціально-культурні особливості мовної ситуації в Європі / О. Першукова. - С.19-24. - Л-ра в кінці ст.
Вайнтрауб, М. педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів професійно-технічних навчальних закладів / М. Вайнтрауб. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст.
Липова, Л. Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова [та ін.]. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Другие авторы: Войцехівський М., Малишев В., Замаскіна П.
Матяш, Н. Аксіологічний підхід до формування в учнів основної школи біологічних знань про людину / Н. Матяш. - С.32-34. - Л-ра в кінці ст.
Фролов, А. Людина в системі виробництва: "соціальний капітал" Ф. Фукуями і "господарювання" А. С. Макаренка / А. Фролов. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст.
Ходанич, П. Михайло Лучкай і проблеми підручника рідної мови в шкільництві Закарпаття першої половини XIX ст. / П. Ходанич, Л. Ходанич. - С.38-42. - Л-ра в кінці ст.
Іващенко, В. Педагогічна спадщина М. О. Корфа у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / В. Іващенко. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст.
Рапіна, Л. Педагогічні читання на Черкащині: В.О. Сухомлинський і О.А. Захаренко / Л. Рапіна. - С.47-48
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




   
    Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти [] / Л. Липова [та ін.] // Шлях освіти. - 2010. - N 2. - С. 27-31. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Неперервна освіта

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Липова, Л.; Войцехівський, М.; Малишев, В.; Замаскіна, П.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)


Шифр: rish/2011/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2011г. N 1/2
Содержание:
Бех, І. Совість: психологічна сутність та механізм виховання / І. Бех. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Андрущенко, Т. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст.
Ципко, В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст.
Захаренко, С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст.
Клокар, Н. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст.
Ільман, В. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман. - С.30-32. - Л-ра в кінці ст.
Курило, В. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу : до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Курило, А. Климов. - С.33-39. - Л-ра в кінці ст.
Бенера, В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / В. Бенера. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст.
Крутько, О. Навчальне телебачення: погляд у минуле : на матеріалах фахових педагогічних видань України 50 - 80-х років ХХ ст. / О. Крутько. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст.
Дем'яненко, Н. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі (1949 - 2010 роки) / Н. Дем'яненко. - С.49-53. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько. - С.54-55
Липова, Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. ВойцехівськийП. Замаскіна. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст.
Громадська, В. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська. - С.61-63. - Л-ра в кінці ст.
Орішак, Л. Організація роботи педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак. - С.64-66
Глушко, О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст.
Секіріна, В. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна. - С.71-73. - Л-ра в кінці ст.
Россихіна, О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна. - С.74-76. - Л-ра в кінці ст.
Ковтун, Н. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Липова, Л.
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи [] / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна шк. - 2011. - N 1/2. - С. 56-60. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Профорієнтація

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Войцехівський, М.; Замаскіна, П.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)


Шифр: rish/2016/5/6
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2016г. N 5/6
Содержание:
Дем'яненко, Н. Принцип автономії в обгрунтуванні ідеї та світовому досвіді університету / Н. Дем'яненко. - С.3-11. - Л-ра в кінці ст.
Сисоєва, С. Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.12-18. - Л-ра в кінці ст.
Красняков, Є. Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення / Є. Красняков. - С.19-24
Митник, О. Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар'єрі випускника / О. Митник, І. Томаржевська. - С.25-29. - Л-ра в кінці ст.
Ушмарова, В. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова. - С.30-33. - Л-ра в кінці ст.
Доценко, С. Розвиток творчої уяви учнів початкових класів під час вивчення природно-математичних дисциплін / С. Доценко. - С.34-39. - Л-ра в кінці ст.
Сазоненко, Г. Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко. - С.40-45. - Л-ра в кінці ст.
Іванюк, Г. Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст.
Венгловська, О. Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога / О. Венгловська. - С.51-55. - Л-ра в кінці ст.
Січкар, А. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст.
Антипін, Є. Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст.
Калініченко, Л. Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко. - С.66-71. - Л-ра в кінці ст.
Калениченко, Н. "Дякую долі за те, що поєднала з педагогікою" / Н. Калениченко. - С.72-73
Пугач, А. Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна. - С.74-77
Пугач, А. Проект "Інтелект України": у пошуках концептів освіти ХХІ століття : репортаж учасника освітянського форуму / А. Пугач. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Пугач, А.
    Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару [] / А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна шк. - 2016. - N 5/6. - С. 74-77 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--Філософські аспекти

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Замаскіна, П.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)