> Шифр: mvuk/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8 Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21 Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст. Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст. Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64 Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст. Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств [] / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 33-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: промислові підприємства Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Базь, М.; Царьова, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текстььь] / О. Зозульов, Ю. Нестерова> // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №3. - С. 4 -11 . - ISSN 0131-775Х Рубрики: управління економікою бренд Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Нестерова, Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: vshk/2008/4 Журнал 2008г. N 4 Антонюк, Н. Болонська система: іноземні мови та переклад / Н. Антонюк. - С.12-17 Лобін, О. Важнлі макроекономічної політики для регулювання економічного зростання та інфляції / О. Лобін. - С.18-30 Бугук, О. Політекономічне визначення сутності та структури регулюючої діяльності / О. Бугук. - С.31-41 Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.42-50 Фетісов, В. Використання офісного пакета OPENOFFICE для фінансових розрахунків / В. Фетісов. - С.51-61 Курилюк, В. Методологічні проблеми міжнародного та міжкультурного менеджменту як галузей знань / В. Курилюк. - С.62-74 Нестреляй, А. Науково-педагогічна спадщина Сильвестра Гогоцького (1837-1886 рр.) / А. Нестреляй. - С.75-85 Хоронжий, А. Актуальні методологічні підходи до науки про науку / А. Хоронжий. - С.86-90 Актуальні методологічні підходи до науки про науку. - С.86-90 Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи. - С.91-110 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 Держатели документа: ЖОУНБ |
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [Текстььь] / О. Зозульов> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №4. - С. 42-50 Рубрики: торгова марка Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
> Шифр: mvuk/2008/6 Журнал 2008г. N 6 Сидоренко, М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень / М. Сидоренко. - С.15-19 Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. - С.20-23 Войчак, А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва / А. Войчак, В. Лівшиц. - С.24-27 Лазебник, М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік / М. Лазебник. - С.28-32 Смоляр, С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя ! / С. Смоляр. - С.32-36 Ровінський, Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку / Д. Ровінський. - С.37-39 Папоян, А. Маркетингове управління базами даних споживачів / А. Папоян. - С.40-44 Пилипчук, В. Стратегічне планування в мережі інтернет / В. Пилипчук. - С.45-48 Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи / О. Гевко. - С.53-57 Берєзін, І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки / І. Берєзін. - С.60-63 Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренд--Управління брендами фывфывфыв: споживчий ринок Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств у сучасних умовах [Текстььь] / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №6. - С. 50-68 Рубрики: маркетинг промисловий інновації--промисловість Доп.точки доступа: Базь, М.; Царьова, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Зозульов, О. Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку [Текстььь] / О. Зозульов, С. Ставська> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №12. - С. 47-53 Рубрики: Економіка підприємств Маркетинг--Ринок продукції Доп.точки доступа: Ставська, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: ekuk/2009/8 Журнал 2009г. N 8 Могілат, І. Продуктивність праці, продуктивність капіталу та сукупна факторна продуктивність : динаміка і фактори впливу на них / І. Могілат, Н. Горшкова. - С.4 - 16 Зозульов, О. Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації / О. Зозульов, О. Микало. - С.16 - 24 Пошивалов, В. Визначення пріоритетних видів продукції промислового підприємства в умовах ринку / В. Пошивалов, В. Ріжко. - С.25 - 29 Соколов, М. Сучасні тенденції в політиці оподаткування юридичних і фізичних осіб / М. Соколов. - С.30 - 41 Воронін, О. Механізми формування доходів працівників залежно від зростання ефективності виробництва / О. Воронін, О. Пастух. - С.42 - 55 Федулова, Л. Проблеми і перспективи виробничої та науково-технологічної кооперації підприємств України й Російської Федерації : Експертна оцінка / Л. Федулова, О. Балакірєва. - С.56 - 67 Губені, Ю. Розвиток системи регулювання аграрного ринку в Чеській Республіці / Ю. Губені. - С.68 - 77 Волинський, Г. Про деякі напрями реформування житлово-комунального господарства України / Г. Волинський. - С.78 - 84 Кудінова, М. Порівняльний аналіз методів захисту прав акціонерів у країнах Європи та в Україні / М. Кудінова. - С.85 - 89 Могильний, О. Нові перспективи аграрної політики / О. Могильний. - С.90 - 91 Мальський, М. Актуальне дослідження ефективності капіталізації і лібералізації економічних систем / М. Мальський. - С.91 - 92 Воробйова, Л. Фізична економія : методологія дослідження та глобальна місія України / Л. Воробйова. - С.93 -95 Нет сведений об экземплярах |
Зозульов, О. Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації [] / О. Зозульов, О. Микало> // Економіка України : наук. журнал. - 2009. - №8. - С. 16 - 24 . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Аутсорсинг Економіка підприємств Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Микало, О. Нет сведений об экземплярах |
> Шифр: mvuk/2010/1 Журнал 2010г. N 1 Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ / А. Павленко. - С.4-9 Чурилов, М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях / М. Чурилов. - С.18-20 Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст. Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята. - С.24-26. - Л-ра в кінці ст. Данніков, О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю / О. Данніков. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Шаргородський, А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський. - С.32-33 Ткачук, О. EVENT - важлива складова сучасного PR / О. Ткачук. - С.34-39. - Л-ра в кінці ст. Спываковська, Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Спываковська. - С.40-44. - Л-ра в кінці ст. Стадніченко, В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Гавриш, О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку / О. Гавриш, О. Старченко. - С.50-53 Бровченко, В. Технологічні інновації для роздрібних мереж / В. Бровченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Ковальчук, С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 21-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Дослідження фывфывфыв: сегментація ринку Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
> Шифр: mire/2016/5 Журнал 2016г. N 5 Ромат, Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты / Е. Ромат. - С.16-23. - Лит. в конце ст. Пустотин, В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия / В. С. Пустотин. - С.24-30 Дмитренко, Н. Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях / Н. Дмитренко. - С.32-33 Зозульов, О. В. Формування омнікальної збутової стратегії / О. В. Зозульов, М. Левченко. - С.36-42. - Л-ра в кінці ст. Гермашев, С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций / С. Гермашев. - С.44-45 Хинсон, Э. Эффективные техники современного сторителлинга / Э. Хинсон. - С.46-50 Пирогова, Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull) / Т. Пирогова. - С.60-65. - Лит. в конце ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
> Шифр: mire/2016/6 Журнал 2016г. N 6 Коломыцева, Е. Инициатива по установлению компетенций должна исходить от работодателей / Е. Коломыцева. - С.18-20 Лылык, И. Профессиональные стандарты для маркетологов / И. Лылык. - С.22-31. - Лит. в конце ст. Ромат, Е. Ивент маркетинг в системе маркетинговых коммуникаций / Е. Ромат. - С.48-56. - Лит. в конце ст. Зозульов, О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою / О. В. Зозульов, М. В. Столяр. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
> Шифр: mire/2016/7/8 Журнал 2016г. N 7/8 Ромат, Е. Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики / Е. Ромат. - С.21-27. - Лит. в конце ст. Снигир, Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей / Д. Снигир. - С.28-30 Чумаченко, А. Главная революция, которую принесла эпоха диджитал, - это поисковый маркетинг / А. Чумаченко. - С.32-33 Грушевский, Д. Диджитал маркетинг обеспечивает продвигаемому бренду взаимодействие с покупателем / Д. Грушевский. - С.34-35 Пустотин, В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей / В. Пустотин. - С.36-39 Кравчук, В. Digital-маркетинг: проблемы и перспктивы внедрения в бизнес-процессы / В. Кравчук. - С.40-42 Юрчак, А. Люди - самое узкое место в Indusry 4.0 / А. Юрчак. - С.44-47 Зозульов, О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації / О. В. Зозульов, С. О. Федько. - С.53-59. - Л-ра в кінці ст. Панченко, А. Что проверить перед стартом в "буржунете" / А. Панченко. - С.60-61 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Зозульов, О. В. Формування омніканальної збутової стратегії [] / О. В. Зозульов, М. Левченко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 36-42. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Технології Торгівля фывфывфыв: омніканальна збутова стратегія -- омниканальная сбытовая стратегия -- продукція підприємства -- продукция предприятия -- канали збуту -- каналы сбыта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Левченко, М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Зозульов, О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою [] / О. В. Зозульов, М. В. Столяр> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 6. - С. 57-61. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Торгові марки--Конкуренція Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Столяр, М. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Зозульов, О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації [] / О. В. Зозульов, С. О. Федько> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 53-59. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Міжнародний маркетинг Електронний бізнес Глобалізація Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Федько, С. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |