> Шифр: rish/2010/4/5 Журнал 2010г. N 4/5 Соловйов, Ю. Ліцей - флагман обласної програми "Обдаровані діти" / Ю. Соловйов. - С.4-5 Шевченко, В. Університетський ліцей - старт у майбутнє / В. Шевченко. - С.6-7 Алфімов, В. Педагогічна система університетського ліцею / В. Алфімов. - С.8-11 Чернишов, О. Підготовка педагогів до роботи з обдарованими дітьми / О. Чернишов. - С.12-14. - Л-ра в кінці ст. Алфімов, В. Професійне довголіття педагогів: проблема підтримки / В. Алфімов. - С.15-17. - Л-ра в кінці ст. Васильєв, С. Науково-методична робота і творчість педагогів ліцею / С. Васильєв. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст. Мельничук, Т. Розвиток творчої особистості в процесі науково-дослідної діяльності / Т. Мельничук. - С.20-23. - Л-ра в кінці ст. Алфімов, Д. Гуманізація учнівського самоврядування в бізнес-ліцеї / Д. Алфімов. - С.24-26. - Л-ра в кінці ст. Зотова, І. Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею / І. Зотова. - С.27-29. - Л-ра в кінці ст. Ісаєнко, В. Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей / В. Ісаєнко. - С.30-32. - Л-ра в кінці ст. Килівник, Н. Ліцейське наукове товариство - шлях у велику науку / Н. Килівник, Ю. Губіна. - С.33-34. - Л-ра в кінці ст. Кретова, М. Використання методу проектів на уроках інформатики / М. Кретова. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Максимов, Ю. Розвиток особистості ліцеїста-гуманітарія шляхом міжпредметної інтеграції на уроках математики і природознавства / Ю. Максимов. - С.37-39. - Л-ра в кінці ст. Димченко, Л. Нетрадиційні письмові роботи з мови - один із засобів розвитку креативності старшокласників в умовах профільної освіти / Л. Димченко. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Кириченко, М. Формування мовних умінь і навичок учнів у підготовці до зовнішнього незалежного тестування / М. Кириченко. - С.44-46 Глущенко, Л. Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко. - С.47-49. - Л-ра в кінці ст. Нафанець, О. Роль полікультурної освіти старшокласників у становленні толерантної особистості / О. Нафанець. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Чернова, Г. Формування дискурсивної компетентності ліцеїстів / Г. Чернова. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст. Ходос, Б. Полілог на уроках англійської мови як засіб реалізації комунікативного підходу до навчання / Б. Ходос. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст. Ручка, М. Робота з обдарованими дітьми у процесі вивчення іноземних мов / М. Ручка. - С.59-60 Камаралі, С. Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації / С. Камаралі. - С.61-65 Безродна, В. Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна. - С.66-68. - Л-ра в кінці ст. Алфімов, В. Діяльність клубу "Інтелігент" у виховній системі ліцею / В. Алфімов, Т. Вітко. - С.69-71. - Л-ра в кінці ст. Богомаз, І. Особистий життєвий простір ліцеїста в умовах гуртожитку / І. Богомаз. - С.72-73. - Л-ра в кінці ст. Новіков, М. Турбота про здоров'я - шлях до гуманізації фізичного виховання / М. Новіков, В. Понафідін. - С.74-75 Акименко, І. Бібліотека - інформаційно-дослідницький центр / І. Акименко. - С.75-76 Овсянникова, А. Формування естетичних цінностей на заняттях з хореографічного мистецтва / А. Овсянникова. - С.77-78. - Л-ра в кінці ст. Кривошеєва, Г. Ліцей - здоров'язберігальний навчальний заклад / Г. Кривошеєва. - С.79-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Зотова, І. Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею [] / І. Зотова> // Рідна шк. - 2010. - N 4/5. - С. 27-29. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти Педагогічна психологія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |