> Шифр: pisu/2008/2 Журнал 2008г. N 2 Глузман, О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти / О. Глузман. - С.8-44. - Л-ра в кінці ст. Фішман, І. Постання методософії / І. Фішман. - С.45-51 Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування / А. Фурман. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст. Кубаєвський, М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі / М. Кубаєвський. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст. Гуменюк, О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення / О. Гуменюк. - С.65-74. - Л-ра в кінці ст. Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника / Н. Ситнікова. - С.75-104. - Л-ра в кінці ст. Ревасевич, І. Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту / І. Ревасевич. - С.105-115. - Л-ра в кінці ст. Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника / А. Гірняк. - С.116-138. - Л-ра в кінці ст. Туз, Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура / Л. Туз. - С.140-147. - Л-ра в кінці ст. Іваненко, Б. Ососбливості формування та вияву інваріантності психіки суб'єкта / Б. Іваненко. - С.148-151. - Л-ра в кінці ст. Педченко, О. Проблема релігійної віри у глибинній психології / О. Педченко. - С.151-153. - Л-ра в кінці ст. Раджабова, С. Вплив ідентифікації на формування глибинно-психологічного змісту психіки / С. Раджабова. - С.153-156. - Л-ра в кінці ст. Аврамченко, С. Взаємозв'язок внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта із феноменом Едіпового комплексу / С. Аврамченко. - С.156-160. - Л-ра в кінці ст. Стасько, О. Специфіка пізнання умовних цінностей суб'єкта в контексті методу АСПН / О. Стасько. - С.161-163. - Л-ра в кінці ст. Богданова, Н. Дезадаптація суб'єкта та її зв'язок з об'єктними відношеннями / Н. Богданова [та ін.]. - С.164-168. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: Кононова М., Кононенко Н., Харенко С. Усатенко, О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика / О. Усатенко. - С.168-172. - Л-ра в кінці ст. Харенко, С. Деструктивний вплив контрпереносу у психокорекційній роботі з підлітками / С. Харенко. - С.172-175. - Л-ра в кінці ст. Євтушенко, І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах / І. Євтушенко. - С.176-179. - Л-ра в кінці ст. Святка, О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору / О. Святка. - С.179-182. - Библиогр. в конце ст. -Л-ра в кінці ст. Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика / І. Калашник. - С.183-185. - Л-ра в кінці ст. Бондаревська, Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигоряння / Л. Бондаревська. - С.185-188. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика [] / І. Калашник> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 2. - С. 183-185. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Професійна діяльність--Психологи Глибинна психологія Психокорекція фывфывфыв: "психологічна смерть" -- "психологическая смерть" -- емоційне виснаження -- эмоциональное истощение -- професійне вигорання -- профессиональное выгорание -- психокорекційна робота -- психокоррекционная работа -- метод АСПН (активного соціально-психологічного навчання) -- метод АСПН (активного социально-психологического обучения) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ftav/2019/6 Журнал 2019г. N 6 Нижник, О. Атомна енергетика України та безпека сучасних атомних електростанцій / О. Нижник, К. Алексєєва. - С.2-7. - Бібліогр. в кінці ст. Войтків, Г. Методичні прийоми для розвитку критичного мислення учнів на уроках фізики / Г. Войтків, І. Ліщинський. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Куценко, Т. Інноваційні технології навчання фізики в старшій школі / Т. Куценко. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст. Омельчук, Т. Як організувати своє навчання з фізики / Т. Омельчук. - С.20-23 Кобзар, Ж. Методика проведення дослідницької діяльності учнів на уроках фізики / Ж. Кобзар. - С.23-25. - Бібліогр. в кінці ст. Хуторна, А. Сучасний урок фізики / А. Хуторна. - С.26-28. - Бібліогр. в кінці ст. Веселко, В. Планування роботи вчителем фізики / В. Веселко. - С.29-32. - Бібліогр. в кінці ст. Калашник, І. Роль і місце задач з фізики в навчальному процесі / І. Калашник. - С.33-43. - Бібліогр. в кінці ст. Ковмір, Н. Переваги і недоліки використання нових інформаційних технологій у навчанні фізики / Н. Ковмір. - С.44-45 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Калашник, І. Роль і місце задач з фізики в навчальному процесі [] / І. Калашник> // Фізика та астрономія в школі. - 2019. - N 6. - С. 33-43. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |