Калмикова, Л. Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу [] / Л. Калмикова> // Рідна школа. - 2008. - N 10. - С. 61-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Болонський процес Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: posh/2015/6 Журнал 2015г. N 6 Поліщук, В. Молодший шкільний вік як життєвий феномен / В. Поліщук. - С.1-6. - Л-ра в кінці ст. Мартинюк, І. Вивчення особливостей характеру молодшого школяра як передумова успішного навчання / І. Мартинюк. - С.7-9. - Л-ра в кінці ст. Третяк, О. Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів / О. Третяк. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.15-18 Дмитрук, З. Дидактичні та інтелектуальні ігри під час опрацювання казок Івана Франка / З. Дмитрук. - С.19-20 Петрик, М. Урок літературного читання / М. Петрик. - С.20-23 Янович, Н. Історичні скарби України / Н. Янович. - С.23-27 Формуємо національну свідомість молодших школярів. - С.28-29 Прихожай, С. Урок розвитку мислення / С. Прихожай. - С.30-31 Прихожай, С. Урок образотворчого мистецтва. 1 клас / С. Прихожай. - С.31-32 Мартиненко, С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи / С. Мартиненко. - С.33-35. - Л-ра в кінці ст. Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі / Т. Скрипник. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Таранушенко, Т. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів / Т. Таранушенко. - С.38-40 Гажала, О. Крок у світ професій / О. Гажала. - С.40-41 Бужанська, А. Формування постави на уроках фізичної культури / А. Бужанська. - С.42 Гламбер, Н. Для людини здоров'я є найбільшим благом / Н. Гламбер. - С.43-44. - Л-ра в кінці ст. Ігнатенко, Г. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя / Г. Ігнатенко, О. Ігнатенко. - С.45-49 Саєнко, Г. Робота над словниковими словами у 3 класі / Г. Саєнко. - С.50-51 Петрічко, І. Музейна справа у закладі освіти як фактор особистісно зорієнтованого розвитку і навчання підростаючого покоління / І. Петрічко. - С.51-52. - Л-ра в кінці ст. Марченко, Н. Ключ до читання / Н. Марченко. - С.53-55 Самсоненко, Л. Мотивація до навчання : (ділова гра на семінарі методоб'єднання) / Л. Самсоненко. - С.56-58 Янович, Н. Подорож до країни Здоров'я : (виховний захід) / Н. Янович. - С.59-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2015/9 Журнал 2015г. N 9 Колєснікова, Ю. Україна - єдина країна! : (огляд тематичних уроків і виховних заходів, що надійшли до редакції) / Ю. Колєснікова. - С.1-4 Титаренко, л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі / л. Титаренко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі / О. Митник, О. Кочерга. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.14-17 Остапенко, О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України : проект / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.18-20 Шевченко, О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання : (за ідеями В. О. Сухомлинського) / О. Шевченко. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Василенко, Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко. - С.24-27 Шостак, Л. Формування уміння розв'язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності / Л. Шостак. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Андрусенко, І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.32-34 Іщенко, Т. Урок мислення серед природи / Т. Іщенко. - С.35 Дробчак, Я. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання : (робота з природним матеріалом) / Я. Дробчак. - С.36-39 Лобова, О. Тематичне планування уроків музичного мистецтва в 4 класі / О. Лобова. - С.39-44 Левшин, М. Не схожий на інші : (про підручник "Інформатика", 4 клас) / М. Левшин. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Тараканова, А. Хореографія : програма курсу за вибором (1 - 4 класи) / А. Тараканова. - С.48-52 Петрук, О. Система уроків української мови у 4 класі шкіл з молдовською/румунською мовами навчання / О. Петрук. - С.53-56 Сак, Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.57-59 Мартиненко, С. Як розвивати в дитини бажання читати? : (поради батькам) / С. Мартиненко. - С.60-62. - Л-ра в кінці ст. Фалько, Я. Етимологічні "п'ятихвилинки" на уроках мови - ефективний засіб поглибити знання та кругозір молодших школярів / Я. Фалько. - С.63. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2015/10 Журнал 2015г. N 10 Коломієць, Н. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня / Н. Коломієць. - С.1-4. - Л-ра в кінці ст. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.5-8 Клименко, А. Система вивчення будови слова у початковій школі / А. Клименко. - С.9-11. - Л-ра в кінці ст. Ткачук, Г. Технології формування звязного мовлення молодших школярів засобами художніх творів В. О. Сухомлинського / Г. Ткачук. - С.12-15. - Л-ра в кінці ст. Майборода, В. Організація уроків позакласного читання у 2 класі / В. Майборода. - С.16-17. - Л-ра в кінці ст. Чарівна краса осені : (урок мислення серед природи, 4 клас) / В. Ковальова. - С.18-21 Хорунжий, В. Уроки трудового навчання за новими підручниками (4 клас) / В. Хорунжий, Н. Романова. - С.21-25 Гергель, Є. Особливості підготовки вчителів початкової школи на психолого-педагогічному факультеті / Є. Гергель. - С.26-28 Павлик, О. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в умовах вузівської освіти / О. Павлик. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст. Кисільова-Біла, В. Становлення творчої особистості майбутнього вчителя у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін / В. Кисільова-Біла [та ін.]. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: Майбородюк Н., Любар І., Денисенко Є. Кравцова, І. Плекаймо творчу особистість у співпраці / І. Кравцова, Т. Мещерякова. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Білоконна, Н. Виховні можливості уроків літературного читання / Н. Білоконна, І. КравцоваО. Павлик. - С.38-42. - Л-ра в кінці ст. Варданян, М. Освітній буктрейлер як інноваційна технологія для початкової школи / М. Варданян. - С.42-43. - Л-ра в кінці ст. Лисогор, Л. Використання ігрового моделювання на уроках природознавства в початковій школі / Л. Лисогор. - С.44-45. - Л-ра в кінці ст. Войтко, О. Висока культура читання у початковій школі - запорука успішного навчання / О. Войтко. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст. Лопатюк, Т. Курс за вибором "Юні орнітологи" : програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 3 - 4 класи / Т. Лопатюк. - С.50-60. - Л-ра в кінці ст. Сарамотіна, І. Фізкультхвилинка "Ланцюжок" / І. Сарамотіна. - С.61 Гордійчук, О. Всі діти - наші діти / О. Гордійчук. - С.62. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [] / Л. Калмикова> // Початкова школа. - 2015. - N 9. - С. 14-17 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вища педагогічна освіта Педагогічна психологія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [] / Л. Калмикова> // Початкова школа. - 2015. - N 6. - С. 15-18 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вища педагогічна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [] / Л. Калмикова> // Початкова школа. - 2015. - N 10. - С. 5-8 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Педагогічна психологія Вища педагогічна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2015/11/12 Журнал 2015г. N 11/12 Коцур, В. Духовна велич Переяславсько-в'юнищанської Шевченкіани / В. Коцур. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст. Рик, С. Екологічна освіта: досвід міжнародного проекту "EcoBRU" / С. Рик. - С.10-14 Чернов, Б. Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б. Чернов [та ін.]. - С.15-20. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: Коцур Н., Ковальська К., Дзюбенко О. Калмикова, Л. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу / Л. Калмикова. - С.21-25 Куйбіда, В. Відображення антропогенних факторів у народній природничій термінології / В. Куйбіда. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Малинка, Ю. Становлення толерантної особистості в українському соціумі / Ю. Малинка. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Василькевич, Я. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення / Я. Василькевич. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Овсієнко, Л. Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів / Л. Овсієнко. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Шевчук, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя математики під час навчання у ВНЗ / Л. Шевчук. - С.44-47. - Л-ра в кінці ст. Янц, Н. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи / Н. Янц. - С.48-52. - Л-ра в кінці ст. Різник, Л. Соціально-педагогічна практика студентів як значуща складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Різник. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Горденко, С. Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій / С. Горденко. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Лохвицька, Л. Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст. Борисова, О. П'ять років проекту з міжнародної співпраці / О. Борисова. - С.65-67 Бова, В. Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова. - С.68-71. - Л-ра в кінці ст. Розсоха, А. Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха. - С.72-75. - Л-ра в кінці ст. Шкира, О. Соціально-комунікаційний простір бібліотечного середовища: нові підходи в змісті і основних завданнях / О. Шкира. - С.76-78. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Калмикова, Л. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу [] / Л. Калмикова> // Рідна шк. - 2015. - N 11/12. - С. 21-25 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психолінгвістика Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: posh/2016/12 Журнал 2016г. N 12 Васильєва, О. Зростання юних громадян / О. Васильєва. - С.1-2 Попова, Л. Ювілей сільської вчительки : (до 60-річчя трудової діяльності С. П. Логачевської, заслуженого вчителя України, кандидата педагогічних наук) / Л. Попова. - С.2-3 Савченко, О. Методика роботи з ілюстративним матеріалом на уроках літературного читання / О. Савченко. - С.4-10 Вашуленко, О. Варіативність уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників / О. Вашуленко. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання / О. Митник, С. ШвецьГ. Буряк. - С.15-19 Логачевська, С. Тестові завдання з математики для 4 класу / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.20-24 Завдання для перевірки навчальних досягнень учнів 4 класу з курсу "Основи здоров'я". - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. Коряченко, Л. Гра-подорож "Правила дорожні знай - випадків нещасних уникай" / Л. Коряченко. - С.28-33. - Л-ра в кінці ст. Вінніченко, О. Творчість дітей у позакласній роботі / О. Вінніченко. - С.33 Фаніна, М. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / М. Фаніна. - С.34-36. - Л-ра в кінці ст. Калмикова, Л. Феномен "компетенція" і "компетентність" у психолого-педагогічній науці і вищій педагогічній освіті : на допомогу розробникам ОПП і ОНП: погляд фахівців суміжної спорідненої спеціальності / Л. Калмикова, Г. КалмиковН. Харченко. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст. Хороленко, Г. Мої друзі - батьки, наші порадники - діти : (круглий стіл) / Г. Хороленко. - С.42-43 Петрик, О. Проблемна ситуація як фактор мотивації вивчення української мови молодшими школярами / О. Петрик. - С.44-46. - Л-ра в кінці ст. Карапузова, Н. Педагогічна спадщина В. А. Євтушевського (1836 - 1888 рр.) - скарбничка ідей сучасного вчителя / Н. Карапузова, Л. Процай. - С.47-49. - Л-ра в кінці ст. Глушко, О. Педагогічна технологія "Росток" - компетентнісно орієнтована технологія навчання / О. Глушко. - С.50-51 Лопатньова, Т. Як виховувати творчу особистість / Т. Лопатньова. - С.51-52 Плечій, І. Урок математики в 1 класі / І. Плечій. - С.52-53 Ісаєва, Л. Інтегрований урок у 4 класі : (читання, "Я і Україна") / Л. Ісаєва. - С.53-54 Скворцова, С. Оновлена програма "Математика. 1 - 4 класи" (2016 р.): реалізація принципів наступності між дошкіллям і початковою школою / С. Скворцова. - С.55-56 Онопрієнко, О. Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі уроків / О. Онопрієнко. - С.56-57. - Л-ра в кінці ст. Листопад, Н. Наступність у формуванні обчислювальної компетентності учнів початкової та основної шкіл / Н. Листопад. - С.58. - Л-ра в кінці ст. Гапоненко, Л. Цікавий світ птахів / Л. Гапоненко. - С.59-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Калмикова, Л. Феномен "компетенція" і "компетентність" у психолого-педагогічній науці і вищій педагогічній освіті [] : на допомогу розробникам ОПП і ОНП: погляд фахівців суміжної спорідненої спеціальності / Л. Калмикова, Г. Калмиков, Н. Харченко> // Початкова школа. - 2016. - N 12. - С. 37-41. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вища педагогічна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Калмиков, Г.; Харченко, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
К17 Калмикова, Л. О. Перспективність і наступність в навчанні мови й розвитку мовлення дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: психолінгвістичний і лінгвометодичний виміри [] : навч.-метод. поcіб. / Л. О. Калмикова. - Київ : Слово, 2017. - 446, [2] с. - Літ.: с. 417-447. - ISBN 978-966-194-267-6 : 125.00 грн
Рубрики: Дошкільники--Мовленнєва підготовка--Навчальні видання Школярі молодшого віку--Мовленнєва підготовка--Навчальні видання фывфывфыв: мова дошкільників -- мова молодших школярів -- мовленнєвий розвиток -- мовленнєво-мовна компетенція -- монологічне мовлення дітей -- еволюція дитячого мовлення Аннотация: Розглянуто процес оволодіння дітьми рідною мовою, мовною компетенцією та мовленнєвими навичками й уміннями з огляду на реалізацію принципів наступності та перспективності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2019/3/4 Журнал 2019г. N 3/4 Кремень, В. Освіта для миру - визначальна ідея поступу в ХХІ столітті / В. Кремень. - С.4 Коцур, В. Міжнародне співробітництво університету - шлях до європейських цивілізаційних цінностей / В. Коцур. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. Лазаренко, Н. Сучасні тенденції розвитку системи освіти в країнах ЄС / Н. Лазаренко. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. Громов, Є. До сторіччя становлення системи педагогічної освіти в Республіці Польща : (1919 - 2019) / Є. Громов. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст. Шапран, О. Сучасні методи навчання у підготовці майбутнього вчителя в Республіці Польща / О. Шапран, Н. Бабченко. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст. Яніцка-Панек, Т. Ідеї педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна у підготовці вчителів початкової школи / Т. Яніцка-Панек. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Лащик, Я. З надією на мир / Я. Лащик. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст. Головченко, Г. Медіаосвіта: нові напрями досліджень / Г. Головченко. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст. Засенко, В. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку / В. Засенко, Л. Прохоренко. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст. Калмикова, Л. Психолінгводидактичні принципи формування у дітей старшого дошкільного віку навичок і вміннь аудіювання та говоріння / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.53-59. - Бібліогр. в кінці ст. Мисан, І. Педагогічна технологія збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами рідної мови / І. Мисан. - С.60-64. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинюк, Т. Музичний фестиваль у контексті виховання полікультурності майбутніх учителів інтегрованого курсу "Мистецтво" / Т. Мартинюк, А. Мартинюк. - С.65-70. - Бібліогр. в кінці ст. Малишевський, О. Розвиток професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів / О. Малишевський. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. Овсієнко, Я. Партнерство, що надихає на нові звершення / Я. Овсієнко. - С.77-78 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Калмикова, Л. Психолінгводидактичні принципи формування у дітей старшого дошкільного віку навичок і вміннь аудіювання та говоріння [] / Л. Калмикова, Н. Харченко> // Рідна шк. - 2019. - N 3/4. - С. 53-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Мовленнєва діяльність--Дошкільники Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Харченко, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |