> Шифр: ppts/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 фывфыв: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7 фывфыв: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 фывфыв: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18 фывфыв: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 фывфыв: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30 фывфыв: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36 фывфыв: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47 Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53 Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58 Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69 фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73 фывфыв: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 фывфыв: МОБІНГ Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЗАЛЕЖНІСТЬ ПСИХІЧНА КУЛЬТОВА, ДЕСТРУКТИВНА ТОТАЛІТАРНА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЬСТВО Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІНТЕЛЕКТ СОЦІАЛЬНИЙ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНА Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ТРЕНІНГИ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання : Закінч. Поч.: 2006. № 2 / В. Ф. Калошин. - С.11-15 Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІМІДЖ, РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31 фывфыв: ЕМОЦІЇ, ТРЕНІНГИ, ЗРІЛІСТЬ ЕМОЦІЙНА Агаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Агаєв, Є. С. Литвиненко. - С.31-35 фывфыв: ІГРИ РОЛЬОВІ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЯ ЮРИДИЧНА Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36 фывфыв: ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНІ, ТРЕНІНГИ Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин. - С.36-37 фывфыв: ГРА, КЕРУВАННЯ, ДЕЛЕГУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39 фывфыв: ТРЕНІНГ, ВПРАВИ Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40 фывфыв: ТРЕНІНГ, ФУНКЦІЇ ПСИХІЧНІ Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41 фывфыв: КОНФЛІКТИ, ЗВИЧКИ ШКІДЛИВІ, ВПРАВИ Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак фывфыв: ВПРАВИ, ПІЗНАННЯ СЕБЕ Зубаль, Н. Г. Розвиваюча ігротека для школярів 6-7 років : Закінч. Поч.: 2006. №№ 1,2 / Н. Г. Зубаль. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст. Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Закінч. Поч.: 2005. № 12; 2006. №№ 1, 2 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.52-65 Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67 фывфыв: ИГРА РАЗВИВАЮЩАЯ, ПСИХОЛОГИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ, ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА УКРАЇНЦІВ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/6 Журнал 2006г. N 6 Москаленко, В. В. Скаутська група і формування моральних якостей підлітка / В. В. Москаленко. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СКАУТИ, ЯКОСТІ МОРАЛЬНІ, ПІДЛІТКИ Васютинський, В. О. Владно-підвладні аспекти статево-рольової і гендерної взаємодії / В. О. Васютинський. - С.6-16 фывфыв: СПІВВІДНОШЕННЯ ВЛАДНО-ПІДВЛАДНІ, СПІВВІДНОШЕННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВІ Горностай, П. П. Консультативный практикум : Продовж. Поч.: 2006. № 5 / П. П. Горностай. - С.16-28 фывфыв: БАТЬКИ, ДІТИ Красновський, В. М. Глобальні системи сучасності і підліток: фактори взаємодії / В. М. Красновський. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПІДЛІТКИ, ГЛОБАЛЬНІ СИСТЕМИ СУЧАСНОСТІ Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна. - С.32-34 фывфыв: ЗАКІНЧ. ПОЧ.: 2006. № 5 Копилов, С. О. "Скажи ж мені, будь ласка, Сократе...": З досвіду Школи діалогу культур / С. О. Копилов. - С.34-39 фывфыв: МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ, ЕКСПЕРИМЕНТ Пилипенко, Н. М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції / Н. М. Пилипенко. - С.49-58 фывфыв: СТУДЕНТИ, ПСИХОКОРЕКЦІЯ , МОТИВАЦІЯ Тренінг профілактики алкогольної залежності підлітків / Сосін І.К., Кочарян О.С., Лозинський В.С. та ін. - С.39-48 фывфыв: ТРЕНІНГ, ПІДЛІТКИ, АЛКОГОЛЬНА ЗАЛЕЖНІСТЬ Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення / В. Ф. Калошин. - С.59-63 фывфыв: ПОЧУТТЯ. ЕМОЦІЇ. ДУМКИ, МИСЛЕННЯ, МЕТОД РАЦІОНАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ Вашека, Т. В. Рання діагностика та профілактика суїцидальної поведінки у підлітковому віці / Т. В. Вашека. - С.64-66 фывфыв: ПОВЕДІНКА СУЇЦИДАЛЬНА. ПРОФІЛАКТИКА, ПІДЛІТКИ Пурло, Е. Ю. Возможность превенции суицида через работу с кризисными состояниями: интегративный подход / Е. Ю. Пурло. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СТАН КРИЗИСНИЙ, СУЇЦИД Баранов, В. В. Соціальний педагог у закладі соціальної реабілітації: основні напрямки діяльності / В. В. Баранов. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПЕДАГОГ СОЦІАЛЬНИЙ, ЗАКЛАДИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ Кловацький, В. В. Виховання - мистецтво? Наука! / В. В. Кловацький. - С.78-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Балл, Г. О. Наука як специфічна підсистема культури в контексті діалогічного підходу в освіті / Г. О. Балл. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст. Тітов, В. М. поняття "психологічна логіка" і потреба в ньому сучасної психології / В. М. Тітов. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст. Проскурняк, О. П. Чинники та етапи становлення материнства / О. П. Проскурняк. - С.13-16. - Бібліогр. в кінці ст. Приходько, М. І. Особистісно орієнтована підготовка соціального педагога та працівника - нова парадигма дослідження соціальної педагогіки / М. І. Приходько. - С.20-26 Дьяков, С. І. Методика діагностики мотиваційно-ціннісних орієнтацій у дослідженні суб'єктності особистості / С. І. Дьяков. - С.36-42. - Бібліогр.: с.41 Земба, А. Б. Проблема ефективності управління студентською групою: тренінг розвитку лідерських якостей студентів / А. Б. Земба. - С.42-48. - Бібліогр.: с.46 Заїка, Є. В. Психотренинг в профессиональной деятельности: комплексные психологические занятия для операторов / Є. В. Заїка, Є. В. Жорник. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст. Избуцкая, Н. В. Тренинг профессиональной коммуникации социальных педагогов и социальных работников / Н. В. Избуцкая. - С.51-55. - (Дальше будет) Жук, С. М. Вплив емоційних факторів на соціально-психічну адаптацію підлітків / С. М. Жук. - С.56-58. - Бібліогр. в кінці ст. Калошин, В. Ф. Конформізм: сутність, причини, наслідки, шляхи подолання / В. Ф. Калошин. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Колісник, О. О. Смисловий діалог в педагогічному процесі / О. О. Колісник. - С.62-64. - Бібліогр. в кінці ст. Дмитрук, А. М. Соціонічні особливості менеджменту керівників освітніх закладів / А. М. Дмитрук. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст. Колесник, Л. Л. Особистісні домагання як фактор формування життєвих цілей / Л. Л. Колесник. - С.68-71. - Бібліогр. в кінці ст. Капацина, А. О. Структури соціально-психологічних установок мотиваційно-необхідної сфери особистості керівників-початківців з різними рівнями адаптованості / А. О. Капацина. - С.72-80. - Бібліогр.: с.76 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текстььь] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2. - С. 8-11 Рубрики: фывфывфыв: Навчання -- Парадокси освітні Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текстььь] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 3. - С. 11-15 Рубрики: Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення [Текстььь] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 6. - С. 59-63 Рубрики: фывфывфыв: Почуття. Емоції. Думки -- Мислення -- Метод раціонального мислення Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Калошин, В. Ф. Конформізм: сутність, причини, наслідки, шляхи подолання [Текстььь] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 3. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Конформізм Поведінка--соціальна Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2007/10 Журнал 2007г. N 10 Дусавицкий, А. К. О мотивационной модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4. - Библиогр. в конце ст. Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8. - Бібліогр. в кінці ст. Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпітичних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. - (Далі буде) Кікінеджі, О. М. Формування гендерної культури молоді / О. М. Кікінеджі, О. Б. Кізь. - С.19-36 Рибалка, В. В. : Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52 Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53. - Бібліогр. в кінці ст. Малкова, Т. М. Психологічні механізми професійної деформації працівників міліції / Т. М. Малкова, І. А. Вартилецька. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С.72-77 Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. - (Далі буде) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості [Текстььь] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 10. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Мислення Образні, творчі здібності Психічний розвиток людини Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2008/4 Журнал 2008г. N 4 Балл, Г. Соціально-психологічні засади обгрунтування мовної політики в Україні / Г. Балл, В. Зливков. - С.1-9 Волков, Е. Эволюция к свободе, драма ответственности и ловушка культов: основания психологической безопасности, зависимости и автономии личности / Е. Волков. - С.9-11 Мешко, Г. Емоційне благополуччя учнів у сучасній школі: бажане і реальне / Г. Мешко, О. Мешко. - С.11-16 Акимов, Д. Проблемы формирования концптуальных основ социального маркетинга / Д. Акимов. - С.17-20 Шмаргун, В. Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей / В. Шмаргун. - С.21-28 Тітов, І. Розвиток творчої уяви молодших школярів у навчальній діяльності / І. Тітов. - С.28-33 Тіунова, О. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О. Тіунова. - С.34-44 Яцюк, М. Адаптація опитувальника академічної саморегуляції Р. М. Райана і Д. Р. Коннела (CAUSAL DIMENSION SCALE II SRQ - A) / М. Яцюк. - С.45-47 Бурлачук, Л. EDI - опитувальник розладів харчової поведінки. Результати попереднього аналізу та адаптації методики / Л. Бурлачук, Н. Мажак. - С.48-50 Бондаренко, З. Соціально-педагогічна робота з дітьми та батьками в громаді / З. Бондаренко, В. Лазаренко. - С.50-54 Калошин, В. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів / В. Калошин. - С.54-63 Мерзлякова, Е. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Мерзлякова, В. Петухов. - С.63-77 Греса, Н. Психологічні особливості антиципаційної спроможності неповнолітніх правопорушників з різним ступенем усвідомлення провини / Н. Греса. - С.77-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Калошин, В. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів [Текстььь] / В. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №4. - С. 54-63 Рубрики: психологія особистості--інтелект Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2008/8 Журнал 2008г. N 8 Горбунова, В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги / В.В. Горбунова. - С.1-5 Католик, Г. Поняття ідентичності крізь призму психологічного розвитку дитини / Г. Католик, О. Шишак. - С.5-8 Дьяконов, Г. В. Философия диалога М.Бубера и проблемы онтологии и психологической личности / Г.В. Дьяконов. - С.8-16 Васьківська, С. В. Засоби особистісної презентації та робота з ними / С.В. Васьківська. - С.16-23 Заика, Е. В. "Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований" / Е.В. Заика. - С.23-27 Локарева, Г. В. Теорія та методика діагнстики научуваності / Г.В. Локарева. - С.27-35 Аршава, І. Ф. Компьютерна діагностика емоційної стійкості / І.Ф. Аршава, Е.Л. Носенко. - С.35-37 Рептух, Н. О. Корекція та профілактика становища дитини в сім"ї як спосіб зниження її агресивності / Н.О. Рептух. - С.37-46 Пилипенко, Н. М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін / Н.М. Пилипенко. - С.46-54 Ложкин, Г. В. Психология уверенности личности / Г.В. Ложкин. - С.54-59 Штрыголь, Д. В. Особенности семейного воспитания в семьях евангельских христиан-баптистов и православных христиан / Д.В. Штрыголь. - С.60-63 Мерхлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е.Л. Мерхлякова, В.Э. Петухов. - С.63-71 Калошин, В. Ф. Творче надбання В.Ф. Шаталова в освітню практику / В.Ф. Калошин. - С.71-73 Так учатся дети: педагогика, ориентированная на ребенка. - С.76-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Калошин, В. Ф. Творче надбання В.Ф. Шаталова в освітню практику [Текстььь] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №8. - С. 71-73 Рубрики: педагогіка--персоналії Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шаталов, В.Ф. \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Калошин, В. Жертва або хазяїн? ( або як змінити долю ) [Текстььь] / В. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2009. - №1. - С. 61-67 Рубрики: психологія особистості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: ppts/2009/8 Журнал 2009г. N 8 Балл, Г. У истоков современного гуманизма : к 100-летию книги Моисея Рубинштейна / Г. Балл. - С.1-6 Ложкін, Г. Ставлення людей до власності. Психологія інтелектуальної власності / Г. Ложкін, В. Комаровська. - С.6-15 Вельдбрехт, О. Модель оптимуму креативності як здатності до соціально-психологічної адаптації / О. Вельдбрехт. - С.15-20 Желдак, И. Коррекция семейного воспитания / И. Желдак. - С.20-25 Смирнова, О. Супружеский курс взаимопонимания (тренинг по семейной психологии) / О. Смирнова, А. Рамазанова. - С.26-37 Кузнєцова, І. Аватаротерапія - сучасна техніка розвитку ментальної моделі світу засобами інтернет-середовища / І. Кузнєцова. - С.38-43 Повійчук, О. Корекційно-розвивальна робота з дітьми молодшого шкільного віку, які не готові до навчання у школі / О. Повійчук. - С.43-49 Янович, І. Батьки і діти : шляхи взаємодії (матеріал для батьківських зборів) / І. Янович. - С.49-52 Манойло, А. Модель англосаксонской операции информационно-психологической войны / А. Манойло. - С.53-58 Максименко, С. Теоретико-методологічні засади психологічного обгрунтування заходыв пропагування серед молоді здорового способу життя / С. Максименко, О. Кокун. - С.59-63 Гуменюк, Г. Психологічне обгрунтування психогігієнічного виховання молоді у медичних закладах / Г. Гуменюк. - С.63-65 Губенко, О. Соціальна норма і соціальна творчість : соціально-психологічні проблеми формування нормативно-інституціональної культури суспільства / О. Губенко. - С.66-74 Калошин, В. Основні причини неадекватної поведінки людини / В. Калошин. - С.74-76 Носков, В. Психогигиена образования личности / В. Носков. - С.77-79.-Закінч. Початок : № 7, 2009 Ильницкая, А. Механизмы демократии : бюджетные траты - на усмотрение граждан (опыт организации городской общины) / А. Ильницкая. - С.79-80 Нет сведений об экземплярах |
Калошин, В. Основні причини неадекватної поведінки людини [Текстььь] / В. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2009. - №8. - С. 74-76 Рубрики: Психологія діяльності--Поведінка психологія особистості фывфывфыв: інстинкт самозбереження Нет сведений об экземплярах |
> Шифр: ppts/2010/4 Журнал 2010г. N 4 Семенов, И. Н. Развитие профессионально-знаниевых компетенций как компонентов человеческого капитала учашихся в свете болонского процесса / И. Н. Семенов. - С.1-4. - Лит. в конце ст. Тюптя, О. В. Етапи вирішення проблемноі ситуаціі (на прикладі психологічного консультування ) / О. В. Тюптя. - С.4-11. - Л-ра в кінці ст. Горбунова, В. В. Як спланувати психологічний експеримент? (знайомство з процедурою планування експериментів Д. Кемпбелла) / В. В. Горбунова. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст. Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе ) / С. В. Кривцова. - С.16-28 Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів ) / І. В. Галкович. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.33-37. - Лит. в конце ст. Музика, О. Л. Методики дослідження самооцінки творчих здібностей в учбовій діяльності / О. Л. Музика, І. С. Загурська. - С.36-47. - Л-ра в кінці ст. Лукина, Л. Н. Практическая дельфинотерапия / Л. Н. Лукина. - С.47-57 : рис. Зубаль, Н. Г. Матеріали діагностичного дослідження розвитку учнів та учнівських колективів / Н. Г. Зубаль. - С.58-62 Кальба, Я. Є. Масифікація та іі прояви в контексті сучасних телемедіа / Я. Є. Кальба. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст. Афанасьев, Ю. Л. Проблема субьекта художественного творчества (Из опыта самонаблюдений ) / Ю. Л. Афанасьев. - С.67-71 Калошин, В. Ф. Раціонально-емотивна терапія: теорія та практика / В. Ф. Калошин. - С.71-76 Айвазова, Л. М. Людині з великоі літери присвячується: До 80-річного ювілею О. Т. Губка провідного наукового співробітника інституту психологіі ім. Г. С. Костюка / Л. М. Айвазова. - С.77-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/5 Журнал 2010г. N 5 Моргун, В. Ф. Багатовимірність та цілісність менталітету особистості / В. Ф. Моргун. - С.1-10. - Л-ра в кінці ст. Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе) / С. В. Кривцова. - С.10-20 : табл. Никончук, Н. О. Усна народна творчість як засіб ціннісноі підтримки розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С.20-35 : табл. Штриголь, Д. В. Шлюбно-рольові настанови у юнацькому віці / Д. В. Штриголь. - С.36-45. - Л-ра в кінці ст. : табл. Штриголь, Д. В. Шлюбно-рольові настанови у юнацькому віці / Д. В. Штриголь. - С.36-45. - Л-ра в кінці ст. : табл. Максименко, О. Г. Дослідження механізмів психологічного захисту особистості в залежності від рівня диференціаціі психіки / О. Г. Максименко. - С.45-50. - Л-ра в кінці ст. : табл. Лимар, Л. В. Осноані чинники конфліктів в системі відносин / Л. В. Лимар. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст. Щербина, Л. Ф. Рівні мислення психолога-практика / Л. Ф. Щербина. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст. Болтівець, С. І. Психологічні чинники розвитку мовноі свідомості у науковій спадщині Івана Огієнка / С. І. Болтівець. - С.66-71. - Л-ра в кінці ст. Калошин, В. Ф. Раціонально-емотивна терапія : теорія та практика / В. Ф. Калошин. - С.71-80. - Л-ра в кінці ст. Барданова, Е. В. Особенности выбора жертвы преступником / Е. В. Барданова. - С.54-60. - Лит. в конце ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: obdy/2010/6 Журнал 2010г. N 6 Губенко, О. В. Біополярна структура творчої інтелектуальної активності у взаємодії логіки та інтуіції / О. В. Губенко. - С.2-11. - Л-ра в кінці ст. Січко, С. М. Програма "Обдарованість" / С. М. Січко. - С.11-19 Січко, С. М. Програма товариства юних науковців (5-6 класи) / С. М. Січко, О. М. Денисенко. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Джурмій, І. В. Культурологічний компонент в процесі навчання англійській мові / І. В. Джурмій. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст. Неделевич, В. Ю. Психологічний супровід обдарованих учнів / В. Ю. Неделевич. - С.30-33. - Л-ра в кінці ст. Науменко, Р. А. Позашкільна навчально-виховна робота з обдарованими дітьми на основі теорії розв'язання винахідницьких завдань (з досвіду дитячого оздоровчо-екологічного центру) / Р. А. Науменко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст. Кузнєцова, І. В. Дитина і комп'ютер: виховання особистості в інформаційному суспільстві / І. В. Кузнєцова. - С.41-46 Калошин, В. Ф. Как развивать талант своего ребенка? / В. Ф. Калошин. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст. Павлова-Сисюк, Т. В. Проект "всеукраїнські дитячі будівельні забавки" (оздоровлення дітей у літній період) / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.53-56 Янковчук, М. М. Аналіз освітніх систем для навчання обдарованих дітей / М. М. Янковчук. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст. Заяц, Н. В. Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху / Н. В. Заяц. - С.63-67 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |