К56 Ковальчук, Світлана Володимирівна. Рекламний менеджмент [] : навч. посіб. / С. В. Ковальчук, Р. В. Бойко, А. В. Корюгін. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 269, [1] с. : табл., рис. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 251-258. - Дод.: с. 259-267. - ISBN 978-617-7519-12-5 : 230.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: сутність рекламного менеджменту -- законодавча база рекламної діяльності -- класифікація реклами -- рекламний бюджет -- моделі рекламних комунікацій -- рекламне звернення -- комунікативний простір -- копірайтинг -- ефект рекламних комунікацій -- класична реклама -- рекламні повідомлення -- засоби масової інформації -- медіа-планування -- моделі викорстання рекламоносіїв -- планування рекламної кампанії Аннотация: Положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводится вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бойко, Руслан Васильович; Корюгін, Андрій Валерійович Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |