330.43(075.8)
К59


    Козьменко, Ольга Володимирівна.
    Економіко-математичні методи та моделі (економетрика) [] : навч. посібник / О. В. Козьменко, О. В. Кузьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 405[1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 399-400. - Покажч.: с. 401-405. - ISBN 978-966-680-722-2 : 166.00 грн
УДК
ББК 65в631я73
Рубрики: Економетрія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
економетрічні дослідження -- эконометрические исследования -- лінійна економетрична модель -- линейная эконометрическая модель -- математичне моделювання -- математическое моделирование -- мультиколінеарність -- мультиколинеарность -- економетричні моделі -- эконометрические модели -- мультиколінеарність -- мультиколинеарность -- методи інструментальних змінних -- методы инструментальных сменных -- моделі розподіленого лага -- модели распределенного лага -- системи структурних рівнянь -- системы структурных уравнений
Аннотация: Комплексно викладено теоретико-методичні засади та практичні аспекти статистичного вивчення явищ і процесів фінансового сектору з урахуванням міжнародного й вітчизняного досвіду. Розглянуто методи оцінювання параметрів класичної екометричної моделі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кузьменко, Ольга Віталіївна
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
фывфывфыв:
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Аннотация: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)