> Шифр: posh/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Біда, С. Створення ситуації успіху у навчально-виховному процесі / С. Біда. - С.1 - 3 фывфыв: РЕЛЕВАНТНІ ЗАНЯТТЯ, НАВЧАЛЬНІ ПРИЙОМИ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Пономарьова, К. Розвиток зв'язного мовлення учнів 1-2 класів / К. Пономарьова. - С.3 - 7 фывфыв: МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК, МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Янко, Н. Причини стилістичних помилок у письмових роботах учнів та запобігання їм / Н. Янко. - С.7 - 9 фывфыв: СТИЛІСТИЧНІ ПОМИЛКИ, МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА, ТАВТОЛОГІЯ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за Читанкою О.Я. Савченка (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтованого тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Шинкаренко І. Бондарська Г. - С.10 - 15 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Мовчун, А. Поезії та казки Лесі Українки для дітей / А. Мовчун. - С.16 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЕЗІЇ, КАЗКИ, ЛЕСЯ УКРАЇНКА Дудко, Л. Розв'язування задач з пропорційними величинами / Л. Дудко, В. Московченко. - С.20 - 24 фывфыв: ПРОСТІ ЗАДАЧІ, ОСНОВНІ ТИПИ ЗАДАЧ, ПРОПОРЦІЙНІ ВЕЛИЧИНИ Олешко, Н. Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва / Н. Олешко, І. Шевчук. - С.25 - 27 фывфыв: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ УЧНІВ, ПІЗНАВАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ, МИСТЕЦТВО Скворцова, С. Програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (1 - 4 класи) / С. Скворцова, С. Тарнавська. - С.28 - 31 фывфыв: МАТЕМАТИКА, ПРИЙОМИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, АЛГЕБРАЇЧНА ПРОПЕДЕВТИКА Корнієнко, С. Ростемо здоровими і міцними / С. Корнієнко. - С.32 - 35 фывфыв: ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК, ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Триліс, С. Природа і здоров'я людини / С. Триліс. - С.35 - 38 фывфыв: ПРИРОДНІ ФАКТОРИ, РУХАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ОЗДОРОВЧИЙ БІГ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.39 - 42 фывфыв: УМОВИВІД, МИСЛЕННЯ, ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ Пушкарьова, Т. Особливості педагогічної адаптації дітей 6 - 7 років до навчання в школі / Т. Пушкарьова. - С.42 - 44. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ, ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ, ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Романенко, О. Пробудження інтересу до власної особистості / О. Романенко. - С.45 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: САМООЦІНКА, САМОПІЗНАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.48 - 51 фывфыв: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, БАТЬКІВСЬКА УВАГА, СОЦІАЛЬНІ КАТАКЛІЗМИ Хоружа, Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів / Л. Хоружа. - С.52 - 57 фывфыв: ФОРМИ ПОВЕДІНКИ, МОРАЛЬНІ НОРМИ ПОВЕДІНКИ, КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтв : Програма спецкурсу / О. Середа. - С.57 - 61 фывфыв: ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ, ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ Кондратюк, Л. Комбінований урок з природознавства у 3 класі / Л. Кондратюк. - С.61 - 63 фывфыв: КРУГООБІГ ВОДИ, ПОРИ РОКУ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3 фывфыв: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11 фывфыв: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17 фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28 фывфыв: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37 фывфыв: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39 фывфыв: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40 фывфыв: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42 фывфыв: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54 фывфыв: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57 фывфыв: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги фывфыв: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Методичні рекомендації щодо проведення моніторингового дослідження якості математичної освіти у 2006/2007 навчальному році : Наказ Міністерства освіти і науки від ... 13.03.07 № 1/9-139. - С.1 - 4 фывфыв: НАКАЗ , МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ, МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА Медведюк, О. Проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент / О. Медведюк. - С.5 - 7 фывфыв: ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ, ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД, РОЗУМОВІ ЗДІБНОСТІ Бех, І. Поступ особистості до відданості чеснотам / І. Бех. - С.7 - 11 фывфыв: МОРАЛЬНО-ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК, ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ, ЕМОЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Вашуленко, М. Урок української мови / М. Вашуленко. - С.12 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ ЯВИЩА, ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХОД, САМОКОНТРОЛЬ Базарницька, І. Самостійність учнів на уроках української мови як засіб особистісного зростання / І. Базарницька. - С.18 - 21 фывфыв: ПРИКМЕТНИК, ІМЕННИК, ДІЄСЛОВО Давиденко, Г. Сторінками творів зарубіжних письменників : Методична розробка уроків вивчення творів зарубіжних письменників у 4 класі за читанкою О.Я.Савченко (уроки № 34-41 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Грива І. Бондарська Г. - С.22 - 25 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, О.С.ПУШКІН, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Лісович, О. Казка вчить, як на світі жить. Іван Франко "Три міхи хитрощів" : Урок позакласного читання з елементами театралізації у 3 - 4 класах) / О. Лісович. - С.26 - 29 фывфыв: КАЗКА, СЛОВНИКОВІ ПІРАМІДИ, І.ФРАНКО Кочина, Л. Тематичні тестові завдання з математики / Л. Кочина. - С.30 - 35 фывфыв: МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ, ПРОСТІ ЗАДАЧІ, СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.36 - 37 фывфыв: ПРИРОДНІ УМОВИ, ПОРИ РОКУ, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Лобова, О. Навчаємо мовою казки: дидактичні казки у підручниках "Музика" / О. Лобова. - С.38 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МУЗИЧНА ОСВІТА, ДИДАКТИЧНІ КАЗКИ Охрімчук, р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / р. Охрімчук. - С.41 - 44 фывфыв: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ Тетерятник, М. Науково-методична культура вчителя початкових класів / М. Тетерятник. - С.45 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: НОВА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КУЛЬТУРА, ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ Любарська, Л. Орієнтовний запитальник для актуалізації опорних знань учнів 2 класу з образотворчого мистецтва, визначення рівня засвоєння учнями базових теоретичних положень предмета / Л. Любарська, Л. Вовк. - С.47 - 48 фывфыв: ПЛАСТИКА ФОРМ, МОВА ЖИВОПИСУ, ГРАФІКА Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтва / О. Середа. - С.49 - 52 фывфыв: ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ, МУЗИЧНА ТВОРЧІСТЬ, ЗАКОНИ КРАСИ Корнієнко, С. Батьківські збори "Ранкова гімнастика - шлях до здоров'я" : Збори - практикум, які проводить учитель фізкультури або класовод / С. Корнієнко. - С.53 - 55 фывфыв: ЗАРЯДКА-ГРА, РАНКОВА ЗАРЯДКА Митник, О. Дисципліна розуму - складова мистецтва мислення молодшого школяра / О. Митник. - С.55 - 59 фывфыв: КУЛЬТУРА МИСЛЕННЯ, КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ, ПІЗНАВАЛЬНА СФЕРА Триліс, С. Авторський урок фізичного виховання: його особливості та відмінності / С. Триліс. - С.59 - 60 фывфыв: ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, АВТОРСЬКИЙ УРОК Ханас, Л. Ти наше диво калинове, кохана українська мово! / Л. Ханас. - С.61 - 63 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, СЦЕНАРІЙ Триліс, С. Авторський урок фізичного виховання: його особливості та відмінності / С. Триліс. - С.59 - 60 фывфыв: ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, АВТОРСЬКИЙ УРОК Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Корнієнко, С. Ростемо здоровими і міцними [Текстььь] / С. Корнієнко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 2. - С. 32 - 35 Рубрики: Початкова школа--Виховна робота Початкова школа--Руховий режим фывфывфыв: фізичний розвиток -- зміцнення здоров'я -- фізична культура Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" [Текстььь] / С. Корнієнко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Виховна робота фывфывфыв: режим дня -- рухливі ігри Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Корнієнко, С. Батьківські збори "Ранкова гімнастика - шлях до здоров'я" [Текстььь] / С. Корнієнко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 4. - С. 53 - 55 Рубрики: Початкова школа--Виховна робота Початкова школа--Руховий режим фывфывфыв: зарядка-гра -- ранкова зарядка Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vnad/2011/2 Журнал 2011г. N 2 Гончарук, Н. Вища управлінська еліта на сучасному етапі державотворення / Н. Гончарук, І. Сурай. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ВИЩА УПРАВЛІНСЬКА ЕЛІТА, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ЕЛІТИ. Корженко, В. Становлення концепції Governance у процесі формування сучасного європейського адміністративного простору / В. Корженко, Л. Хашиєва. - С.10-19. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ВРЯДУВАННЯ, ЕФЕКТИВНЕ ВРЯДУВАННЯ, КОМУНІКАТИВНА ПАРАДИГМА, ТЕОРІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЇ, СУБ'ЄКТ УПРАВЛІННЯ, ІНТЕРСУБ'ЄКТИВНІСТЬ, АКТОРИ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Ситник, Г. Інституційно-цивілізаційна парадигма дослідження проблем та державно-управлінських аспектів забезпечення національної безпеки / Г. Ситник. - С.25-34. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ПАРАДИГМА ТЕОРІЇ БЕЗПЕКИ, СИСТЕМА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ. Логунова, М. Відповідальність політичної еліти України як важливий морально-психологічний чинник удосконалення державно-управлінських відносин / М. Логунова, О. Пшеничнюк. - С.43-50. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПОЛІТИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПОЛІТИЧНА ЕЛІТА, ДЕРЖАВНО-УПРАВЛІНСЬКА ЕЛІТА, МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЧИННИК. Новаченко, Т. Авторитет як ресурс державної влади / Т. Новаченко. - С.51-58. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: АВТОРИТЕТ, АВТОРИТАРИЗМ, ДЕРЖАВНА ВЛАДА, ДЖЕРЕЛА ТА РЕСУРСИ ВЛАДИ. Олійник, О. Преамбула Бендерської Конституції 1710 року як ідеологічна складова політики українського державотворення початку XVIII століття / О. Олійник. - С.58-64. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ПРЕАМБУЛА, МІФОЛОГЕМА, ДЕМОКРАТИЧНА ТРАДИЦІЯ, КОЗАЦТВО, ВОЛЬНОСТІ, ВІЙСЬКО ЗАПОРОЗЬКЕ. Оржель, О. Чинники формування Європейського адміністративного простору / О. Оржель. - С.65-73. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПРОСТІР, ЄВРОПЕЙСЬКЕ ВРЯДУВАННЯ, ЄВРОПЕЙСЬКІ ПРИНЦИПИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА, ІНСТИТУЦІЙНИЙ РОЗВИТОК. Журавський, В. Управління професійним розвитком людських ресрсів податкової служби : теоретичний аспект / В. Журавський. - С.74-81. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ЛЮДСЬКІ РЕСУРСИ, УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ, ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ, ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ, СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ, ПОДАТКОВА СЛУЖБА. Мостовий, Г. Технологія формування професійних компетенцій персоналу в органах державної влади / Г. Мостовий, В. Бабаєв. - С.81-89. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: САМООСВІТА, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, КАДРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ПЕРСОНАЛУ. Войтович, Р. Механізми подолання глобалізаційних викликів суспільного розвитку України / Р. Войтович. - С.90-98. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ, ГЛОБАЛЬНИЙ ТЕРОРИЗМ, МІЖНАРОДНИЙ ТЕРОРИЗМ, ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ВИКЛИКИ, НАЦІОНАЛЬНА БЕЗПЕКА, НАЦІОНАЛЬНА ДЕРЖАВА, МІЖЦИВІЛІЗАЦІЙНІ КОНФЛІКТИ, СУСПІЛЬНИЙ РОЗВИТОК. Кравчук, І. Перспективи створення системи моніторингу та оцінювання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом / І. Кравчук. - С.98-107. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ОЦІНЮВАННЯ, МОНІТОРИНГ, ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ. Устименко, О. Модель системи державного управління військовою освітою України / О. Устименко. - С.115-123. - Л-ра в кінці ст. : рис. фывфыв: ВІЙСЬКОВА ОСВІТА, СИСТЕМА ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ. Чулаєвська, М. Перспективи лібералізації візового режиму між Україною та ЄС / М. Чулаєвська. - С.124-130. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ЄС, ВІЗОВИЙ РЕЖИМ, ЛІБЕРАЛІЗАЦІЯ, ПЛАН ДІЙ, МІГРАЦІЯ, ПАСПОРТИ, ОБСЄ, ФРОНТЕКС. Борисенко, О. Сучасні тенденції формування зовнішньоекономічної політики промислового розвинених країн світу / О. Борисенко. - С.131-138. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ. ЛІБЕРАЛІЗАЦІЯ, ПРОТЕКЦІОНІЗМ. ЕКОНОМІЧНА ІНТЕГРАЦІЯ. Крушельницька, Т. Інституціалізація податкової системи України на синергичних засадах / Т. Крушельницька. - С.139-144. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ІНСТИТУЦІАЛІЗАЦІЯ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ, СИНЕРГІЯ, ТЕОРІЯ СИНЕРГЕТИКИ, ПРИНЦИП СИНЕРГІЇ, ПРИНЦИПИ ОПОДАТКУВАННЯ. Скиба, М. Стимулювання інноваційної діяльності в контексті посткризового відновлення економіки України / М. Скиба. - С.145-152. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ІННОВАЦІЇ, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНВЕСТИЦІЇ, ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Дегтярьова, І. Еволюція державних механізмів регіонального розвитку / І. Дегтярьова. - С.161-168. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: МЕХАНІЗМИ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, РЕГІОНАЛЬНА ІННОВАЦІЙНА СИСТЕМА, КЛАСТЕРНИЙ ПІДХІД, ЕТАПИ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ РЕГІОНУ. Дмитрук, П. Створення та функціонування механізму державного регулювання економічної безпеки Автономної Республіки Крим / П. Дмитрук. - С.168-173. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА КРАЇНИ І РЕГІОНУ, ОЦІНКА БЕЗПЕКИ, СТІЙКІСТЬ, РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ. Лозовський, О. Розвиток парламентарних систем в умовах соціальних трансформацій та кризових явищ глобалізації / О. Лозовський. - С.181-188. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ДЕРЖАВОТВОРЧИЙ ПРОЦЕС, ПОЛІТИЧНА СИСТЕМА, СПІВТОВАРИСТВО, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, УРЯДУВАННЯ, ІНТЕГРАЦІЯ, ДОКТРИНА, НАЦІОНАЛЬНА БЕЗПЕКА. Мельниченко, В. Дієвість парламенту як необхідна передумова стабільності державного управління в умовах політичної демократії / В. Мельниченко. - С.188-196. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ДІЄВІСТЬ ПАРЛАМЕНТУ, ПОВНОВАЖНІСТЬ ПАРЛАМЕНТУ, ФОРМУВАННЯ ПАРЛАМЕНТУ, ВНУТРІШНЯ СТРУКТУРА ПАРЛАМЕНТУ, КВОРУМ. Сорока, С. Конструктивний вотум недовіри уряду як засіб збереження стабільності системи державного управління в країнах ЄС / С. Сорока. - С.196-204. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ВОТУМ НЕДОВІРИ, КОНСТРУКТИВНИЙ ВОТУМ НЕДОВІРИ, УРЯДОВА КРИЗА, КРИЗА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ. Мельник, Р. Інститут президенства в Росії в часи конституційної кризи 1992-1993 років / Р. Мельник. - С.204-211. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ПОЛІТИЧНА СИСТЕМА, ПРЕЗИДЕНТ, ГОЛОВА ПРЕЗИДІЇ, РЕФЕРЕНДУМ, РЕСПУБЛІКА, ГЛАВА ДЕРЖАВИ, ВИБОРИ, ВИКОНАВЧА ВЛАДА, З'ЇЗД. Михненко, А. Світові моделі соціальної політики : уроки для України / А. Михненко, Н. Щур. - С.219-227. - Л-ра в кінці ст. : табл. фывфыв: СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА, ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА, МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ, УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО. Лопушняк, Г. Соціальна політика як визначальний напрям внутрішньої політики держави / Г. Лопушняк. - С.244-251. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: ДЕРАВЖНА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА, ВНУТРІШНЯ ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ, СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ДОБРОБУТ НАСЕЛЕННЯ. Паращенко, Л. Розвиток загальної середньої освіти як проблема суспільного розвитку та державного управління / Л. Паращенко. - С.259-267. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: РОЗВИТОК ОСВІТИ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, КРИТЕРІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ. Попович, Н. Розвиток мови як відзеркалення впливової ролі держави / Н. Попович. - С.267-275. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, С. Сутність та пріоритетні напрями державної політики України у сфері соціального захисту дітей-інвалідів на сучасному етапі / С. Корнієнко. - С.275-283. - Л-ра в кінці ст. фывфыв: СОЦІІАЛЬНА ПОЛІТИКА, СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ДИТИНА З ІНВАЛІДНІСТЮ, СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ, РЕАБІЛІТАЦІЯ ІНВАЛІДІВ, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Корнієнко, С. Сутність та пріоритетні напрями державної політики України у сфері соціального захисту дітей-інвалідів на сучасному етапі [] / С. Корнієнко> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - N 2. - С. 275-283. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Соціальний захист--Україна, 2011 фывфывфыв: соціальна політика -- социальная политика -- соціальний захист -- социальная защита -- соціальна інтграція -- социальная интеграция -- реабілітація інвалідів -- реабилитация инвалидов -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2011/12 Журнал 2011г. N 12 Бех, І. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.1-3 Чабайовська, М. Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови / М. Чабайовська, С. Шароварко. - С.4-7 Шрамко, О. Регіональний фразеологічний мовний матеріал як засіб соціалізації молодших школярів / О. Шрамко. - С.7-11. - Л-ра в кінці ст. Хорошковська, О. Формування умінь мовленнєвої діяльності (аудіювання й говоріння) в учнів початкових класів на уроках української мови як державної / О. Хорошковська. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст. Вашуленко, О. Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра / О. Вашуленко. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст. Верхогляд, Г. Нестандартний урок-сюрприз з математики у 2 класі з елементами інтерактивних технологій / Г. Верхогляд. - С.22-23 Гудзь, Т. Самопідготовка у групі продовженого дня / Т. Гудзь. - С.24-26 Мачулкіна, О. Людина починається з добра : урок з курсу "Я і Україна" у 1 класі / О. Мачулкіна. - С.26-28 Чумаріна, М. Від першого слова - до розкриття любові : методика роботи з Букварем / М. Чумаріна. - С.29-31 Вонсул, Я. Використання інтерактивних ігрових технологій на уроках / Я. Вонсул. - С.32-33 Щебетенко, Н. Ознайомлення з рельєфом : образотворче мистецтво, 2 клас / Н. Щебетенко. - С.34-35 Базарницька, І. Інтегроване заняття для підготовки майбутніх першокласників / І. Базарницька. - С.37-39 Шоробура, І. 90-річний досвід підготовки вчителів у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії / І. Шоробура. - С.42-43 Лобчук, О. Підготовка майбутніх учителів до проведення уроків мовленнєвої діяльності у початковій школі / О. Лобчук. - С.44-47. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, С. Сім'я і школа - одна родина / С. Корнієнко. - С.48-50 Кацюк, Л. Розвиток креативного потенціалу молодших школярів на уроках курсу "Я і Україна" / Л. Кацюк. - С.51-52 Зубалій, М. Проведення змагань з дитячої легкої атлетики з учнями початкових класів / М. Зубалій, О. Остапенко. - С.53-54 Горб, Р. Як зустрічають Новий рік у різних країнах : виховна година, 4 клас / Р. Горб. - С.55-56 Дячук, Г. Зимова казка : урок математики, 3 клас / Г. Дячук. - С.56-57 Смольська, О. Зимова пригода / О. Смольська. - С.58-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2012/1 Журнал 2012г. N 1 Бех, І. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.2-3 Чабайовська, М. Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови / М. Чабайовська, С. Шароварко. - С.4-7. - Л-ра в кінці ст. Червонецька, Г. Розвивальне навчання на уроці математики / Г. Червонецька. - С.7-8. - Л-ра в кінці ст. Перепелиця, І. Інтегрований урок з природознавства та математики в 3 класі / І. Перепелиця. - С.9-12 Мелькунова, О. Розвиток пізнавальної активності дитини шляхом впровадження інноваційних технологій / О. Мелькунова. - С.12-15 Веремійчик, І. Інтегровані уроки як спосіб реалізації міжпредметних зв'язків / І. Веремійчик. - С.15-18 Лобова, О. Виховуємо у співі / О. Лобова. - С.19-22 Вітровчак, В. Новорічні свята : урок-ярмарок з етичної граматики / В. Вітровчак. - С.23-26 Ковальова, В. Стежинками зимових свят : дослідницько-пошуковий проект / В. Ковальова. - С.27-31 Гудзь, Т. Самопідготовка у групі продовженого дня / Т. Гудзь. - С.32-33 Большокова, І. Розвиток логічної культури вчителя початкової школи у межах внутрішньошкільної методичної роботи / І. Большокова. - С.34-35 Селезньова, С. Технологія побудови цілісного розвивального освітнього середовища в колегіумі "Олімп" : колективний передовий педагогічний досвід / С. Селезньова, Н. ЦіликО. Воронович. - С.36-38. - Л-ра в кінці ст. Науменко, В. Календарне планування з читання за "Читанкою" (3 клас) В. О. Науменко / В. Науменко, Л. Харітоненко. - С.39-44 Кочерга, О. Психофізіологічний розвиток дитини перед школою / О. Кочерга. - С.45-48 Геник, М. Формування морально-етичних понять у позаурочній виховній роботі / М. Геник. - С.49-51. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, С. Сім'я і школа - одна родина : збори-практикум з елементами дискусії / С. Корнієнко. - С.52-53 Жбанкова, Н. Урок письма у 1 класі / Н. Жбанкова. - С.54-55 Міцкан, Т. Інтегрований урок : образотворче мистецтво. "Я і Україна". Розвиток мовлення / Т. Міцкан. - С.55-56 Іщенко, О. Лінгводидактичні основи сприйняття усного мовлення / О. Іщенко. - С.57-58 Тимків, Г. "Нумо, дівчата!" : спортивне свято / Г. Тимків. - С.59-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Корнієнко, С. Сім'я і школа - одна родина [] / С. Корнієнко> // Початкова школа. - 2011. - N 12. - С. 48-50 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Сімейне виховання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Соловйов, Ю. Животворча сила педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського : педагоги Донеччини віддають серце дітям / Ю. Соловйов. - С.1-4. - Л-ра в кінці ст. Моляка, О. Чому в людини є ім'я / О. Моляка. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Долінговська, К. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 4 класу під час самостійного читання / К. Долінговська, І. Віскушенко. - С.8-10 Кисільова-Біла, В. Логічна складова предметної математичної компетентності молодшого школяра / В. Кисільова-Біла. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст. Трояновська, Г. Урок з природознавства у 4 класі / Г. Трояновська. - С.16-19 Лисенко, Н. Відкритий урок з природознавства у 3 класі / Н. Лисенко. - С.19-21. - Л-ра в кінці ст. Березанська, К. Урок з курсу "Основи здоров'я" у 4 класі / К. Березанська. - С.22-25 Сідлецький, А. Урок-телепередача з трудового навчання у 2 класі / А. Сідлецький. - С.26-28 Бабаніна, І. Урок-подорож з математики та трудового навчання з елементами гри / І. Бабаніна. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст. Мачулкіна, О. Читання на уроках математики / О. Мачулкіна. - С.30-32 Лобова, О. Виховуємо у співі / О. Лобова. - С.33-35. - Л-ра в кінці ст. Мартиненко, О. Впровадження засобів творчої імпровізації в систему хореграфічних занять початкової школи / О. Мартиненко. - С.36-39 Мішедченко, В. Народна пісня - шлях до виховання духовності молодших школярів / В. Мішедченко. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Горобченко, Н. Використання дослідницьких методів на уроках як дієвий спосіб забезпечення творчого розвитку особистості / Н. Горобченко. - С.42-43 Большакова, І. Розвиток логічної культури вчителя початкової школи у межах внутрішньошкільної методичної роботи / І. Большакова. - С.44-47. - Л-ра в кінці ст. Синичич, В. "Школа розвитку": пошук, експеримент, творчість / В. Синичич. - С.48-50 Чумарна, М. Від першого слова - до розкриття любові : методика роботи з Букварем / М. Чумарна. - С.51-52 Мелещенко, А. Хедер - єврейська початкова школа на Волині другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / А. Мелещенко. - С.53-54. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, С. Сім'я і школа - одна родина : інформаційно-аналітична бесіда з елементами ситуативного практикуму / С. Корнієнко. - С.55-57 Радюкіна, О. Урок з математики у 1 класі / О. Радюкіна. - С.58 Гладченко, О. Перші вісники весни : інтегрований урок у 1 класі / О. Гладченко. - С.59-60 Мовчун, Л. Культура поетичного мовлення / Л. Мовчун. - С.61-62. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Корнієнко, С. Сім'я і школа - одна родина [] : збори-практикум з елементами дискусії / С. Корнієнко> // Початкова школа. - 2012. - N 1. - С. 52-53 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Сімейне виховання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Корнієнко, С. Сім'я і школа - одна родина [] : інформаційно-аналітична бесіда з елементами ситуативного практикуму / С. Корнієнко> // Початкова школа. - 2012. - N 2. - С. 55-57 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Сімейне виховання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2012/6 Журнал 2012г. N 6 Якобчук, Є. Перша вчителька - освіти перший промінь / Є. Якобчук. - С.1-2 Бех, І. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.3-4 Кочерга, О. Психофізіологія становлення мислення дитини / О. Кочерга. - С.5-8 Стрілець, С. Диференційований підхід на уроках української мови під час вивчення окремих орфограм у 2 - 3 класах / С. Стрілець. - С.9-11 Куцоконь, Н. Словниково-логічні завдання на уроках читання / Н. Куцоконь. - С.11-15. - Л-ра в кінці ст. Шевчук, Л. Дивіться на нас, як на рівних / Л. Шевчук. - С.15-17 Мелехова, О. Екологічні ігри на природі / О. Мелехова. - С.18-19 Зуєва, С. Дієво-практична гра "Гроші з неба не падають" / С. Зуєва, В. Шнуренко. - С.20-22. - Л-ра в кінці ст. Ткачова, Л. Інтелектуальна гра "Ерудит" / Л. Ткачова. - С.22-23 Мартиненко, О. Впровадження засобів творчої імпровізації в систему хореографічних занять початкової школи / О. Мартиненко. - С.24-27 Лобова, О. Тематичний зміст музичної освіти і планування уроків музичного мистецтва у 1 класі / О. Лобова. - С.28 Українська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1 - 4 класи. - С.57-64 Бесшапошникова, О. Музичні фізкультхвилинки / О. Бесшапошникова. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Казакова, О. Завдання до уроків читання у 2 - 4 класах / О. Казакова. - С.41-43. - Л-ра в кінці ст. Мироновська, Л. Розвивальний компонент технології проблемного навчання математики в початкових класах / Л. Мироновська. - С.44-46. - Л-ра в кінці ст. Онищенко, О. Навчальні ігри на уроках математики / О. Онищенко. - С.47-48 Чернякова, Ю. "Хто сказав, що я не вмію малювати?" / Ю. Чернякова. - С.49 Мовчун, А. Про плагіат: як не стати крадієм чужого інтелекту / А. Мовчун. - С.50-51. - Л-ра в кінці ст. Якубова, Т. Розвиток пізнавальної активності учнів під час навчання / Т. Якубова. - С.52-54 Гуцалюк, Т. Урок гендерної грамотності / Т. Гуцалюк. - С.54-55 Гарус, С. Педагогічна спадщина С. Ф. Русової : у практиці роботи кафедри початкових класів Ріпкинської гімназії / С. Гарус. - С.56-57 Щербакова, Л. Підготовка до реалізації нового змісту освіти в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Щербакова. - С.60-61 Корнієнко, С. Давайте дружити! : дитяча вистава за участі третьокласників / С. Корнієнко. - С.62-63 Медведєва, Л. Свято Івана Купала (4 клас) / Л. Медведєва. - С.63-64. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Корнієнко, С. Давайте дружити! [] : дитяча вистава за участі третьокласників / С. Корнієнко> // Початкова школа. - 2012. - N 6. - С. 62-63 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Моральне виховання--Початкова школа Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vnad/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Кравченко, С. Напрями формування антикорупційної культури українського суспільства / С. Кравченко, І. Пантелейчук. - С.5-13. - Л-ра в кінці ст. Попок, А. Сучасні підходи до здійсненняреформування державного управління : досвід зарубіжних країн / А. Попок. - С.13-20. - Л-ра в кінці ст. Купрійчук, В. Особливості формування та реалізації політики українських урядів у сфері кіномистецтва (1917-1920 рр.) / В. Купрійчук. - С.20-28. - Л-ра в кінці ст. Сельський, А. Стратегічне управління в розвитку державних організацій / А. Сельський. - С.38-46. - Л-ра в кінці ст. Свистович, М. Стратегічне планування в Україні : історія та проблеми впровадження / М. Свистович. - С.46-53. - Л-ра в кінці ст. Хожило, І. Діяльність суб'єктів державного управління системою професійного навчання державних службовців в Україні / І. Хожило. - С.60-68. - Л-ра в кінці ст. Сіцінська, М. Демократичний цивільний контроль у контексті реформування сектору безпеки України / М. Сіцінська. - С.69-75. - Л-ра в кінці ст. Бабенко, К. Діяльність арбітражних керуючих як об'єкт державного регулювання / К. Бабенко. - С.76-84. - Л-ра в кінці ст. Кулик, Г. Класифікаційна модель системи ризиків у митній службі України / Г. Кулик. - С.91-98. - Л-ра в кінці ст. Разумей, М. Роль митної служби України у подоланні негоативного сальдо зовнішньої торгівлі / М. Разумей. - С.99-106. - Л-ра в кінці ст. Фесянов, П. Система державного регулювання екологічної безпеки : сучасний стан та напрями вдоконалення (на прикладі Рівненської області) / П. Фесянов. - С.106-114. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, М. Удосконалення організаційної структури банківського нагляду в Україні / М. Коваленко. - С.115-123. - Л-ра в кінці ст. Сафронова, О. Державне сприяння розвитку системи корпоративного управління в комерційних банках України / О. Сафронова. - С.123-130. - Л-ра в кінці ст. Малащенко, В. Роль фінансового контролінгу в запобіганні фінансовому "лікінгу" / В. Малащенко. - С.139-147. - Л-ра в кінці ст. Пінчук, А. Виникнення та еволюція державного управління ринками фінансових послуг на території України / А. Пінчук. - С.147-155. - Л-ра в кінці ст. Рудалєва, Л. Державне регулювання інвестиційної діяльності банків на ринку цінних паперів / Л. Рудалєва. - С.155-162. - Л-ра в кінці ст. Шарий, В. Формування транзитивної парадигми реалізації державної політики органами місцевого самоврядування в Україні / В. Шарий. - С.163-170. - Л-ра в кінці ст. Юрчук, Л. Підвищення прозорості діяльності органів місцевого самоврядування в умовах дії Закону України "Про доступ до публічної інформації" : досвід Вінниччини / Л. Юрчук. - С.171-178 Сатов, О. Інноваційний потенціал розвитку сільських територій та проблеми модернізації державного управління / О. Сатов. - С.178-185. - Л-ра в кінці ст. Рубан, Ю. Теоретико-методологічні засади дослідження політичної комунікації / Ю. Рубан. - С.191-198. - Л-ра в кінці ст. Жмудський, Р. Принцип політичної відповідальності влади : досвід демократичних країн / Р. Жмудський. - С.198-202. - Л-ра в кінці ст. Павлюк, К. Діяльність неурядових громадських організацій у контексті забезпечення національної безпеки України / К. Павлюк. - С.210-217. - Л-ра в кінці ст. Петроє, О. Еволюція стандартів європейського соціального діалогу в договорах ЄС / О. Петроє. - С.218-225. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, С. Інклюзивна освіта як пріоритетний напрям державної політики України у сфері освіти дітей з інвалідністю / С. Корнієнко. - С.226-231. - Л-ра в кінці ст. Мордань, О. Об'єктивні чинники впливу на державну політику щодо соціального захисту дітей, які залишились без піклування батьків / О. Мордань. - С.231-238. - Л-ра в кінці ст. Гурієвська, В. Рівні застосування прикладних психологічних технологій у системі парламентаризму / В. Гурієвська. - С.239-246. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Корнієнко, С. Інклюзивна освіта як пріоритетний напрям державної політики України у сфері освіти дітей з інвалідністю [] / С. Корнієнко> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2012. - N 2. - С. 226-231. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Освіта--Україна, 2012 Діти-інваліди--Освіта--Україна, 2012 Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2013/5 Журнал 2013г. N 5 Савченко, О. Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови / О. Савченко. - С.1-5 Білик, В. Проектна діяльність - основа розвитку творчих здібностей молодших школярів / В. Білик. - С.6-8 Дубовик, С. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів / С. Дубовик. - С.9-12 Бабич, О. Збережемо природу Землі разом : урок з природознавства у 4 класі / О. Бабич. - С.12-14 Королюк, Т. Цікаве природознавство у 2 класі : дидактичний матеріал до уроків / Т. Королюк. - С.15-19 Геврик, Г. Майстер-клас з трудового навчання / Г. Геврик. - С.19-22 Трубко, В. "Вгору чарівними сходинками" : інтелектуальне заняття, присвячене закінченню 1 класу / В. Трубко. - С.22-23 Чорна, Н. Формування мистецьких компетентностей учня відповідно до Державного стандарту початкової школи / Н. Чорна. - С.24-25 Асєєва, М. На урок до пана Олівця та пані Фарби / М. Асєєва. - С.26-29 Неізвідська, Л. Країна здорових дітей / Л. Неізвідська. - С.30-33 Ясногор, М. Використання методу "Шість пар взуття способу дії" Едварда де БОНО : для формування компетентнісної поведінки молодшого школяра / М. Ясногор. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Прищепа, К. Орієнтовне календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас / К. Прищепа. - С.40-47 Веремійчик, І. Орієнтовний календарний план з трудового навчання / І. Веремійчик. - С.47-50 Мелешко, В. Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання / В. Мелешко. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст. Мартиненко, С. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи / С. Мартиненко, Н. Кипиченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Балютіна, К. Орієнтовний перелік заходів, присвячених 95-й річниці з дня народження В. О. Сухомлинського : методичні рекомендації керівникам шкільних методичних об'єднань учителів початкових класів / К. Балютіна, М. Сосновська. - С.57-58 Корнієнко, С. Орієнтовні сценарії батьківських зборів / С. Корнієнко. - С.59-60 Берекець, І. Працюємо за новим Букварем В. О. Науменко і М. Д. Захарійчук / І. Берекець. - С.61 Єфімова, І. Вчимося писати без проблем / І. Єфімова. - С.62-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Корнієнко, С. Орієнтовні сценарії батьківських зборів [] / С. Корнієнко> // Початкова школа. - 2013. - N 5. - С. 59-60 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Батьківські збори--Початкова школа Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |