Шифр: mvuk/2007/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Выходит раз в два месяца
2007г. N 4
Содержание:
Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8
Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21
Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64
Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Кракович, Д.
    Від персональних і телефонних інтерв'ю до досліджень онлайн [] / Д. Кракович // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 22-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
Онлайн- дослідження (Інтернет- дослідження)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)


Шифр: mvuk/2009/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Выходит раз в два месяца
2009г. N 1
Содержание:
Сокол, М. Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнозі на 2010-2017 рр. / М. Сокол. - С.4-12
Луценко, О. Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній / О. Луценко. - С.13-14
Сафоненко, А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача / А. Сафоненко. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст.
Сокол, А. Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року / А. Сокол. - С.19-22
Соколовський, І. Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері / І. Соколовський. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст.
Кракович, Д. Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти / Д. Кракович. - С.28-30
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.31-35
Соскіна-Матвійчук, Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Н. Соскіна-Матвійчук. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст.
Іртлач, М. Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблеми регіональної економіки / М. Іртлач. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст.
Шумейко, В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / В. Шумейко. - С.46-48. - Л-ра в кінці ст.
Лівшиц, В. Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи / В. Лівшиц. - С.49-54. - Л-ра в кінці ст.
Кудирко, О. Форми дослідницьких організацій : світовий досвід / О. Кудирко. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст.
Кальченко, А. Проблеми логістичного ринку послуг / А. Кальченко. - С.59-63. - Л-ра в кінці ст.
Ліпіхіна, Т. Удосконалення системи митного контролю аналіз і оцінка ризиків під час здійснення заходів митно - тарифного та нетарифного регулювання ЗЕД / Т. Ліпіхіна. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Кракович, Д.
    Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти [] / Д. Кракович // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 28-30 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Освіта--Вища освіта



Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)