Шифр: rish/2014/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2014г. N 4/5
Содержание:
До інноваційної освіти: контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя. - С.3-6
Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта. - С.6
Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Лілії Гриневич. - С.7
Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності : виступ доктора педагогічних наук, академіка НАПН України, ректора Луганського національного університету імені Тараса Шевченка Віталія Курила. - С.8-9
Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора Інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова. - С.10-11
Савченко, О. Упровадження компетентнісного підходу в початову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст.
Красняков, Є. Державна політика у сфері позашкільної освіти: сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст.
Радул, В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Сидоркін, Є. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп'ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст.
Мариновська, О. Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Митник, О. Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст.
Кириленко, К. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Кіян, О. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст.
Сидоркін, Є. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп'ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст.
Бережна, Т. Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Войцях, Т. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Л-ра в кінці ст.
Головко, М. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України (40 - 80-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.72-76. - Л-ра в кінці ст.
Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список. - С.77-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Кіян, О.
    Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії [] / О. Кіян // Рідна шк. - 2014. - N 4/5. - С. 47-51. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Громадянське виховання

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)


Шифр: rish/2015/7/8
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2015г. N 7/8
Содержание:
Ткачук, І. Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об'єднання як інноваційної моделі навчального закладу / І. Ткачук. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Кириленко, С. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст.
Сапожко, І. Лише успішна самодостатня особистість здатна до розбудови успішного громадянського суспільства / І. Сапожко. - С.12-14
Гажала, О. Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу / О. Гажала. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст.
Андрієць, О. Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. АндрющенкоК. Бондар. - С.20-32. - Л-ра в кінці ст.
Ярич, Л. Формування успішної особистості виховання Центру розвитку дитини - Школи радості та сили розуму / Л. Ярич. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст.
Кисіль, С. Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації / С. Кисіль. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст.
Левченко, Н. Діловий центр "Успіх": шлях до професійного самовизначення / Н. Левченко, С. Сліпкань. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст.
Кіян, О. Роль взаємодії школи та сім'ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Стельмах, Т. Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога / Т. Стельмах. - С.50-55. - Л-ра в кінці ст.
Спичак, М. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак. - С.56-59. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, К. Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування / К. Бондар. - С.60-63. - Л-ра в кінці ст.
Ігнатюк, Т. Формування соціального досвіду дітей та учнівської молоді шляхом національного виховання / Т. Ігнатюк, В. Вальченко. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Панкова, О. Плекаємо майбутню еліту : (з досвіду роботи міського територіального осередку Малої академії наук Броварського НВО) / О. Панкова. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст.
Чернецька, Н. Розвиток обдарованості вихованців позашкільного закладу освіти: умови, програма та моніторинг творчої самореалізації / Н. Чернецька, В. Поплавська. - С.73-76. - Л-ра в кінці ст.
Левченко, Н. Єдиний інформаційний освітній простір ЗНЗ як складова формування його іміджу / Н. Левченко, Т. Поджара. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Кіян, О.
    Роль взаємодії школи та сім'ї в організації ранньої профілізації учнів [] / О. Кіян // Рідна шк. - 2015. - N 7/8. - С. 45-49. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Професійна орієнтація
   Сімейне виховання


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)


Шифр: rish/2016/4
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2016г. N 4
Содержание:
Завлевський, Ю. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завлевський, І. ГавришА. Пугач. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Бабічев, А. "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука - фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації" / А. Бабічев. - С.8-9
Бех, І. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст.
Прокопенко, І. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст.
Прокопенко, І. "Держава має забезпечити умови для розвитку зростаючої особистості, здатної в майбутньому розбудовувати освічену Україну, зміцнювати національну економіку та престиж країни на світовій арені" / І. Прокопенко. - С.19
Гриньова, В. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст.
Гриньова, В. "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв'язок науки з практикою" / В. Гриньова. - С.25
Довженко, Т. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної просвіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст.
Довженко, Т. "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини" / Т. Довженко. - С.31
Доценко, С. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст.
Таранік-Ткачук, К. В. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. В. Таранік-Ткачук. - С.39-44. - Л-ра в кінці ст.
Рогова, В. "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження" / В. Рогова. - С.44-45
Коваленко, О. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Сапрунова. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст.
Кириленко, С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст.
Даниленко, Г. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. ЩербаковаО. Щербаков. - С.55-59
Холтобіна, О. Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр'єваВ. Зданюк. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст.
Резван, О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69. - Л-ра в кінці ст.
Ушмарова, В. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75. - Л-ра в кінці ст.
Шишенко, В. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-80. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Кириленко, С.
    Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти [] / С. Кириленко, О. Кіян // Рідна шк. - 2016. - N 4. - С. 50-54. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогічні інновації
   Критичне мислення--Загальноосвітні школи


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кіян, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)