> Шифр: rish/2008/1/2 Журнал 2008г. N 1/2 Пастовенський, О. "Школа-родина" як альтернативний навчальний заклад в умовах демографічної ситуації Поліського регіону / О. Пастовенський. - С.58-62. - Бібліогр.: с. 60 Замаскіна, П. Профільне навчання: теорія і практика / П. Замаскіна, Л. ЛиповаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. Гринченко, Н. Теоретичний аналіз формування соціально гармонійної особистості учня / Н. Гринченко. - С.6 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Цимбалару, А. До поняття "проектно-технологічна діяльність учителя" / А. Цимбалару. - С.8 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Виховний процес: глибинні психологічні чинники оптимізації / І. Бех. - С.11 - 16 Бойко, А. Методологія, теорія, практика виховання - єдина система / А. Бойко. - С.16 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Кравченко, Т. Національна самосвідомість як складова соціалізації підлітків / Т. Кравченко. - С.21 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Мелешко, В. Середовищний підхід: досвід експериментальної роботи у сільській школі / В. Мелешко. - С.24 - 27 Вербицький, В. Фандрайзинг - альтернативне рішення для здійснення діяльності позашкільних навчальних закладів : Лекційний матеріал для курсів підвищення кваліфікації керівників позашкільних навчальних закладів / В. Вербицький. - С.28 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Топузов, О. Геолого-геоморфологічні знання у процесі вивчення фізичної географії в загальноосвітній школі / О. Топузов, Л. Мальцева. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст. Міронець, Л. Створення та використання комп'ютерних презентацій під час навчання біології / Л. Міронець. - С.40 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Пучков, І. Впровадження електронного підручника в навчальний процес вищого навчального закладу / І. Пучков. - С.42 - 44. - Бібліогр. в кінці ст. Лазько, А. М. Соціальна активність студентів медичних коледжів: дослідно-експерементальний аналіз / А. М. Лазько. - С.44 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. Гладишевська, Л. Естетичне виховання студентів Поліцейського фінансово-правового коледжу / Л. Гладишевська. - С.48 - 50. - Бібліогр. в кінці ст. Перехейда, О. Управління інноваційним процесом у гімназії / О. Перехейда. - С.51 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Старовойт, С. Технологізація освітнього процесу в Україні / С. Старовойт. - С.54 - 56. - Бібліогр. в кінці ст. Караманов, О. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами музейної педагогіки / О. Караманов. - С.57 - 58. - Бібліогр. в кінці ст. Кривець, С. Теоретичне обгрунтування критеріїв та ознак сформованості інформаційно-пошукової компетентності майбутніх учителів / С. Кривець. - С.60 - 63. - Бібліогр. в кінці ст. Гусак, Т. Навчання письмовому мовленню іноземних мов на початковому етапі / Т. Гусак. - С.63 - 64 Копосов, П. Чому діти так люблять казку (через гру до знань) / П. Копосов. - С.65 - 66. - Бібліогр. в кінці ст. Мостова, Т. Унепокорений Шаталов / Т. Мостова. - С.67 - 69 Залуцький, О. Гуманістичні засади в сучасному освітньо-виховному процесі / О. Залуцький. - С.69 - 70. - Бібліогр. в кінці ст. Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20 - 30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.71 - 74. - Бібліогр. в кінці ст. Бутенко, О. Ідеї сімейного виховання в творчій спадщині просвітителів XVIII ст. / О. Бутенко. - С.74 - 75. - Бібліогр. в кінці ст. Ремезовська, Н. Національний навчальний план як чинник стандартизації шкільної освіти в Англії та Уельсі / Н. Ремезовська. - С.76 - 78. - Бібліогр. в кінці ст. Ципко, В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європейського союзу / В. Ципко. - С.78 - 80. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: rish/2008/3/4 Журнал 2008г. N 3/4 Липова, Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. Буринська, Н. Задача як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Величко, Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Скрябіна, Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії / Т. Скрябіна. - С.22 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Власенко, К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / К. Власенко. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Авдіянц, Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника / Г. Авдіянц. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи / О. Столяренко. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. Дабіжук, О. Блажко. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст. Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії / О. Корнєєв. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" / О. Надтока. - С.42 - 43. - Бібліогр. в кінці ст. Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50 - 52 Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Пушкарьова, Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст. Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / О. Сипченко. - С.64 - 68. - Бібліогр. в кінці ст. Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.68 - 71. - Бібліогр. в кінці ст. Свириденко, О. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / О. Свириденко, О. Біда. - С.77 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), АБ (1) Свободны: ФП (1), АБ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Замаскіна, П. Профільне навчання: теорія і практика [] / П. Замаскіна, Л. Липова, В. Малишев> // Рідна школа. - 2008. - N 1/2. - С. 3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Процес навчання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Липова, Л.; Малишев, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Липова, Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації [] / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев> // Рідна школа. - 2008. - N 3/4. - С. 3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Професійна орієнтація Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Замаскіна, П.; Малишев, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), АБ (1) Свободны: ФП (1), АБ (1) |
> Шифр: rish/2009/1 Журнал 2009г. N 1 Федяєва, В. Роль сім'ї у вихованні мовної особистості / В. Федяєва. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст. Липова, Л. Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. ЛисицінаВ. Малишев. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст. Гончаренко, С. Дитячі будинки сімейного типу - нова форма подолання сирітства / С. Гончаренко. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст. Зарічанський, О. Загальнонаукові підходи до формування системи психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій / О. Зарічанський. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст. Баранюк, І. Нова книжка про Василя Сухомлинського / І. Баранюк. - С.20-22. - Бібліогр. в кінці ст. Печерська, Е. Національне виховання школярів засобами українського фольклору / Е. Печерська. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Сліпченко, С. Діагностування громадянських ціннісних орієнтацій як передумова компетентного моделювання процесу їх формування / С. Сліпченко. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Роговець, О. Взаємодія сім'ї і школи як чинник виховання громадянської культури особистості / О. Роговець. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Дослідження умов праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. - С.35-51 Бобрицька, В. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя / В. Бобрицька. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст. Бойченко, Т. Основи здоров'я в національному курикулумі / Т. Бойченко. - С.56-58. - Бібліогр. в кінці ст. Горяна, Л. Методичні рекомендації до теми "Стрес та його чинники. Адаптація людини до стресу" (8 клас) / Л. Горяна. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст. Литвиненко, Г. Науково-методичній роботі - сучасне нормативно-правове забезпечення / Г. Литвиненко. - С.63-72 Бутенко, О. Сім'я - провідна виховна інституція: історичний аспект / О. Бутенко. - С.73-75. - Бібліогр. в кінці ст. Гоштанар, І. Історія в портретах її творців: вплив "виховального навчання" Й.Ф.Гербарта на розвиток педагогіки / І. Гоштанар. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Липова, Л. Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді [] / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев> // Рідна школа. - 2009. - N 1. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Професійна орієнтація Доп.точки доступа: Лисиціна, С.; Малишев, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2010/3 Журнал 2010г. N 3 Сухомлинська, О. В.О. Сухомлинський і моральне виховання: трансформація педагогічних цінностей / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьмінський, А. Феномен педагогічного успіху О.А. Захаренка / А. Кузьмінський. - С.12-13 Захаренко, С. Педагогічні погляди О.А. Захаренка на родинне виховання / С. Захаренко. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Біда, О. О.А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня / О. Біда, Л. Прокопенко. - С.17-19. - Бібліогр. в кінці ст. Чжу, Сяомань. Вплив педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на розвиток освіти в сучасному Китаї і міжнародному співтоваристві / Сяомань Чжу. - С.20-22 Буряк, В. Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Пустовіт, Г. Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення / Г. Пустовіт. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Шестопалюк, О. Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді / О. Шестопалюк. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст. Грищенко, С. Самоактуалізація майбутнього фахівця соціальної сфери в контексті організації самостійної навчальної діяльності / С. Грищенко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Доброскок, І. До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст. Липова, Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Ціннісне ставлення до людини: виховна модель толерантних взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу / О. Столяренко. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. Методика формування ділових якостей старшокласників засобами проектної діяльності / Л. Мартинець. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Петров, О. Опанування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніми вчителями іноземної мови: теоретичний аспект / О. Петров. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст. Назаренко, К. Формування у студентів англомовних спеціальностей фразеологічних компетенцій на прикладі числівників / К. Назаренко. - С.62-63. - Бібліогр. в кінці ст. Костолович, М. Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович. - С.64-66. - Бібліогр. в кінці ст. Євтушевська, Н. Формування почуттів та морально-вольових якостей у спортсменів / Н. Євтушевська. - С.67-69. - Бібліогр. в кінці ст. Романовська, О. Підготовка студентів ВНЗ в умовах інтернаціоналізації вищої освіти: досвід України і США / О. Романовська. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, Л. АПН України в інформатизації освіти / Л. Ткаченко. - С.75-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Липова, Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності [] / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев> // Рідна школа. - 2010. - N 3. - С. 43-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Профорієнтація Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Замаскіна, П.; Малишев, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: shos/2010/2 Журнал 2010г. N 2 Гончаренко, С. Про фундаментальні і прикладні педагогічні дослідження, або "Не споруджують освіту на піску" / С. Гончаренко. - С.2-10 Сухомлинська, О. Патріотизм як цінність: погляд на історію і сьогодення / О. Сухомлинська. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Шкляєва, Г. Формування діалогічної культури майбутнього фахівця-економіста / Г. Шкляєва. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Першукова, О. Соціально-культурні особливості мовної ситуації в Європі / О. Першукова. - С.19-24. - Л-ра в кінці ст. Вайнтрауб, М. педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів професійно-технічних навчальних закладів / М. Вайнтрауб. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст. Липова, Л. Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова [та ін.]. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: Войцехівський М., Малишев В., Замаскіна П. Матяш, Н. Аксіологічний підхід до формування в учнів основної школи біологічних знань про людину / Н. Матяш. - С.32-34. - Л-ра в кінці ст. Фролов, А. Людина в системі виробництва: "соціальний капітал" Ф. Фукуями і "господарювання" А. С. Макаренка / А. Фролов. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Ходанич, П. Михайло Лучкай і проблеми підручника рідної мови в шкільництві Закарпаття першої половини XIX ст. / П. Ходанич, Л. Ходанич. - С.38-42. - Л-ра в кінці ст. Іващенко, В. Педагогічна спадщина М. О. Корфа у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / В. Іващенко. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Рапіна, Л. Педагогічні читання на Черкащині: В.О. Сухомлинський і О.А. Захаренко / Л. Рапіна. - С.47-48 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти [] / Л. Липова [та ін.]> // Шлях освіти. - 2010. - N 2. - С. 27-31. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Неперервна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Липова, Л.; Войцехівський, М.; Малишев, В.; Замаскіна, П. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2011/1/2 Журнал 2011г. N 1/2 Бех, І. Совість: психологічна сутність та механізм виховання / І. Бех. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Андрущенко, Т. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Ципко, В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Захаренко, С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Клокар, Н. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст. Ільман, В. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман. - С.30-32. - Л-ра в кінці ст. Курило, В. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу : до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Курило, А. Климов. - С.33-39. - Л-ра в кінці ст. Бенера, В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / В. Бенера. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Крутько, О. Навчальне телебачення: погляд у минуле : на матеріалах фахових педагогічних видань України 50 - 80-х років ХХ ст. / О. Крутько. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Дем'яненко, Н. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі (1949 - 2010 роки) / Н. Дем'яненко. - С.49-53. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько. - С.54-55 Липова, Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. ВойцехівськийП. Замаскіна. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст. Громадська, В. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська. - С.61-63. - Л-ра в кінці ст. Орішак, Л. Організація роботи педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак. - С.64-66 Глушко, О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Секіріна, В. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна. - С.71-73. - Л-ра в кінці ст. Россихіна, О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна. - С.74-76. - Л-ра в кінці ст. Ковтун, Н. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Липова, Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи [] / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна шк. - 2011. - N 1/2. - С. 56-60. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Профорієнтація Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Войцехівський, М.; Замаскіна, П. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2014/1/2 Журнал 2014г. N 1/2 Огнев'юк, В. Великий Просвітитель України : до ювілею Бориса Грінченка / В. Огнев'юк. - С.3-11. - Л-ра в кінці ст. Чижевський, Б. Народний учитель - Герой України : до 100-річчя від дня народження Є. С. Березняка / Б. Чижевський. - С.12-16 Отич, О. Естетичні чинники педагогічної взаємодії / О. Отич. - С.17-21. - Л-ра в кінці ст. Артеменко, О. Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти / О. Артеменко. - С.22-26. - Л-ра в кінці ст. Максимова, Н. Соціально-психологічні аспекти впровадження Національного проекту "Відкритий світ" / Н. Максимова, Л. Порох. - С.27-30. - Л-ра в кінці ст. Липова, Л. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Матяш, Н. Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Грабовий, А. Хімічний експеримент у ЗНЗ: обгрунтування підходів і напрямів оновлення / А. Грабовий. - С.40-44. - Л-ра в кінці ст. Лукашенко, Т. Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів хімічних спеціальностей: результати експерименту / Т. Лукашенко. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Колесник, Л. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Березівська, Л. Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друга половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст. Панасенко, Е. Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР (60 - 70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.61-68. - Л-ра в кінці ст. Стрілецька, Н. Педагогічні погляди М. М. Володкевича на проблему співробітництва сім'ї і школи (початок ХХ століття) / Н. Стрілецька. - С.69-73. - Л-ра в кінці ст. Визначні дати 2014 року. - С.74-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Липова, Л. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань [] / Л. Липова> // Рідна шк. - 2014. - N 1/2. - С. 31-34. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Природничі науки--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |