> Шифр: ppts/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 фывфыв: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7 фывфыв: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 фывфыв: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18 фывфыв: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 фывфыв: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30 фывфыв: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36 фывфыв: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47 Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53 Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58 Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69 фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73 фывфыв: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 фывфыв: МОБІНГ Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации [Текстььь] / П. В. Лушин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2. - С. 19-23 Рубрики: фывфывфыв: Тесты -- Студенчество Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/6 Журнал 2010г. N 6 Музика, О. Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики) / О. Л. Музика. - С.1-7. - Л-ра в кінці ст. : табл. Лушин, П. В. Об экологичности психологического воздействия: экофасилитативная логика / П. В. Лушин. - С.7-9. - Лит. в конце ст. Кочубейник, О. М. Констуювання автентичності особистості: своєрідність життєвих ситуацій / О. М. Кочубейник. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст. Загурська, І. С. Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С.14-21. - Л-ра в кінці ст. Климчук, В. О. До проблеми використання т-критерію стьюдента у психологіі / В. О. Климчук. - С.21-28. - Л-ра в кінці ст. : табл. Шебанова, С. Г. Особливості суб'єктивного благополуччя молоді / С. Г. Шебанова. - С.28-33. - Л-ра в кінці ст. : табл. Висідалко, Н. Л. Чутливість перцептивних процесів студента при вирішенні задач та іі показники / Н. Л. Висідалко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст. : табл. Коробова, О. Г. Знакомство младших школьников с психологией посредством занятий оригами (Программа занятий для школьников 7-11 лет) / О. Г. Коробова. - С.40-48. - Лит. в конце ст. : рис. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійноі кар'єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова. - С.49-62 Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе) / С. В. Кривцова. - С.63-72 Зубаль, Н. Г. Матеріали діагностичного дослідження розвитку учнів та учнівських колективів / Н. Г. Зубаль. - С.73-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/12 Журнал 2010г. N 12 Максименко, С. Д. От психологического обеспечения к психологическому сопровождению / С. Д. Максименко, Г. В. ЛожкинА. Б. Колосов. - С.1-10. - Лит. в конце ст. Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості / О. В. Завгородня. - С.11-17. - Л-ра в кінці ст. Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання / К. В. Скороходько. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст. Лушин, П. В. Толерирование неопределённости как способ экологического управления / П. В. Лушин. - С.20-23. - Лит. в конце ст. Лишин, О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах / О. В. Лишин. - С.23-29 Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності / О. В. Губенко. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.34-38 Люсин, Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭМИН: новые психометрические данные / Д. В. Люсин. - С.39-48. - Лит. в конце ст. Калинина, Н. В. Тренинг жизнестойкости для подростков / Н. В. Калинина. - С.48-54. - Лит. в конце ст. Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.54-63. - Л-ра в кінці ст. Андреева, И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности / И. Н. Андреева. - С.63-67. - Лит. в конце ст. Болтівець, С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах (Методичні рекомендації) / С. І. Болтівець. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Балл, Г. О. Засади запровадження здорового способу життя української молоді (Психогігієнічний аспект) / Г. О. Балл [та ін.]. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: Бастун Н. А., Завгородня О. В., Зливков В. Л., Копилов С. О., Чуйко О. В. Гуменюк, Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах (Методичні рекомендації) / Г. В. Гуменюк. - С.74-77. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Лушин, П. В. Об экологичности психологического воздействия: экофасилитативная логика [] / П. В. Лушин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 6. - С. 7-9. - Лит. в конце ст. Рубрики: Логіка--Екофасилітативна Екологічна психологія Педагогічна психологія фывфывфыв: екосистема -- экосистема Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Лушин, П. В. Толерирование неопределённости как способ экологического управления [] / П. В. Лушин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 12. - С. 20-23. - Лит. в конце ст. Рубрики: Психологія особистості--Особистісні зміни Практична психологія--Толерантність психологічного впливу фывфывфыв: екологічна криза -- экологический кризис -- толерування невизначеності -- толерирование неопределённости -- екологічність психологічного впливу -- экологичность психологического влияния -- екопсихологічна фалісітація -- экопсихологическая фалиситация Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |