> Шифр: reek/2018/1 Журнал 2018г. N 1 Давимука, С. А. Теоретико-методологічний дискурс сучасного регіонального інноваційного розвитку / С. А. Давимука, Л. І. Федулова. - С.5-16. - Бібліогр. в кінці ст. Іщук, С. О. Промисловість регіонів України: тенденції і проблеми розвитку / С. О. Іщук. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст. Беновська, Л. Я. Територіальна громада як суб'єкт регулювання розвитку територій: теоретичні аспекти / Л. Я. Беновська. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст. Малинка, О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону / О. Я. Малинка. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, О. О. Потенціал розвитку просторової інтеграції бізнесу в регіонах України: аналіз та оцінювання / О. О. Ткаченко. - С.48-56. - Бібліогр. в кінці ст. Ярошевич, Н. Б. Методичні підходи до розрахунку адресної грошової компенсації на основі встановлення норм транспортної рухомості пільгових категорій населення / Н. Б. Ярошевич, І. Ю. Кондрат, М. В. Ливдар. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст. Дуб, А. Р. Трансформація механізму фінансування охорони здоров'я: виклики для об'єднаних територіальних громад / А. Р. Дуб. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст. Сухіна, О. М. Методологічний підхід до визначення розміру екологічної ренти / О. М. Сухіна. - С.85-93. - Бібліогр. в кінці ст. Заблоцький, М. Б. Регулювання балансу фізичного і грошового ВВП для стабілізації споживчих цін в Україні / М. Б. Заблоцький. - С.94-101. - Бібліогр. в кінці ст. Мельник, М. І. Інституційне забезпечення розвитку ІТ-сектору в Україні: основні проблеми та пріоритетні напрями вдосконалення / М. І. Мельник. - С.102-110. - Бібліогр. в кінці ст. Магас, В. М. Конкурентна політика на ринку нафтопродуктів України: загальнодержавний контекст і регіональна специфіка / В. М. Магас, К. С. Кантур. - С.111-119. - Бібліогр. в кінці ст. Куйбіда, С. В. Концептуальні засади структурної політики держави в умовах глобалізації / С. В. Куйбіда. - С.120-125. - Бібліогр. в кінці ст. Берегова, Г. І. Вплив індивідуальної синергії продавця на ефект виторгу / Г. І. Берегова, В. Н. Гладунський. - С.126-131. - Бібліогр. в кінці ст. Черкас, Н. І. Структурні детермінатори регіональної конкурентоспроможності: досвід регіонів ЄС / Н. І. Черкас. - С.143-151. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Малинка, О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону [] / О. Я. Малинка> // Регіон. екон. - 2018. - N 1. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка Туристична індустрія--Маркетинг фывфывфыв: брендинг -- бренд туристичного регіону -- бренд-менеджмент -- бренд-актив Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |