> Шифр: ppts/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 фывфыв: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7 фывфыв: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 фывфыв: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18 фывфыв: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 фывфыв: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30 фывфыв: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36 фывфыв: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47 Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53 Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58 Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69 фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73 фывфыв: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 фывфыв: МОБІНГ Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЗАЛЕЖНІСТЬ ПСИХІЧНА КУЛЬТОВА, ДЕСТРУКТИВНА ТОТАЛІТАРНА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЬСТВО Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІНТЕЛЕКТ СОЦІАЛЬНИЙ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНА Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ТРЕНІНГИ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання : Закінч. Поч.: 2006. № 2 / В. Ф. Калошин. - С.11-15 Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІМІДЖ, РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31 фывфыв: ЕМОЦІЇ, ТРЕНІНГИ, ЗРІЛІСТЬ ЕМОЦІЙНА Агаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Агаєв, Є. С. Литвиненко. - С.31-35 фывфыв: ІГРИ РОЛЬОВІ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЯ ЮРИДИЧНА Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36 фывфыв: ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНІ, ТРЕНІНГИ Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин. - С.36-37 фывфыв: ГРА, КЕРУВАННЯ, ДЕЛЕГУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39 фывфыв: ТРЕНІНГ, ВПРАВИ Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40 фывфыв: ТРЕНІНГ, ФУНКЦІЇ ПСИХІЧНІ Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41 фывфыв: КОНФЛІКТИ, ЗВИЧКИ ШКІДЛИВІ, ВПРАВИ Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак фывфыв: ВПРАВИ, ПІЗНАННЯ СЕБЕ Зубаль, Н. Г. Розвиваюча ігротека для школярів 6-7 років : Закінч. Поч.: 2006. №№ 1,2 / Н. Г. Зубаль. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст. Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Закінч. Поч.: 2005. № 12; 2006. №№ 1, 2 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.52-65 Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67 фывфыв: ИГРА РАЗВИВАЮЩАЯ, ПСИХОЛОГИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ, ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА УКРАЇНЦІВ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Балл, Г. О. Категорія культури: психолого-педагогічний аспект / Г. О. Балл. - С.1-3. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ОСВІТА У КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРИ І ЦИВІЛІЗАЦІЇ, КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ Трофімов, Ю. Л. Психологічні особливості системи ціннісних орієнтацій полезалежних/поленезалежних особистостей / Ю. Л. Трофімов, О. Б. Напрасна. - С.3-11. - Бібліогр.: с. 7-8 Дьяков, С. І. Колірна проекція у психосемантичній діагностиці суб'єктивності / С. І. Дьяков. - С.12-14. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинюк, І. А. Психологічна допомога людям похилого віку, або практикум з геронтопсихології / І. А. Мартинюк. - С.15-17. - Бібліогр. в кінці ст. - (Закінч.) Сафонова, Т. Я. Жестокое обращение с детьми : Обучение навыкам работы с детьми, пострадавшим от жестокого обращения / Т. Я. Сафонова. - 17-29. -(Продолж.следует) Кабиш-Рибалка, Т. В. Дослідження особливостей поведінки на екзаменах десятикласників з різними типами темпераменту і характеру / Т. В. Кабиш-Рибалка. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Исаенко, О. С. Экспериментальное исследование влияния агрессивного поведения в паре "мать-ребенок" на уровень школьной дезаптации / О. С. Исаенко. - С.36-44. - Библиогр. в конце ст. Коваленко, О. Г. Атракція як феномен міжособистісного спілкування / О. Г. Коваленко. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст. Мороз, Л. І. Засоби досягнення передбачуваних змін особистості учасника професійно-психологічного тренінгу / Л. І. Мороз. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст. Пивоварова, О. В. Методи розвитку творчого мислення / О. В. Пивоварова. - С.52-54. - Бібліогр. в кінці ст. Циба, В. Т. Наука, необхідна всім наукам: кваліметрія / В. Т. Циба. - С.54-61 фывфыв: ВИМІРЮВАННЯ ЯКОСТІ, ВИМІРЮВАННЯ ЯКІСНИХ ЗМІН Пащенко, С. Ю. Інформація про впровадження у навчальний процес ЗНУ нової спеціальності "Європейські перспективи соціального включення" (за Міжнародною програмою Сократ-Еразмус) / С. Ю. Пащенко. - С.62-63 Корчова, Г. Л. Роль сім'ї у формуванні сексуальної культури старшокласників / Г. Л. Корчова. - С.63-65. - (Далі буде) Шаварська, Н. Г. Естетичне виховання українською піснею як національна проблема / Н. Г. Шаварська. - С.66-68. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян [Текстььь] / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2 : 28-30. - 29-30 Рубрики: фывфывфыв: Контакт психологічний -- Спілкування -- Органи внутрішніх справ Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Яковенко, С.І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування [Текстььь] / Л. І. Мороз> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 3. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: фывфывфыв: Тренінги -- Психологія професійної діяльності Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Мороз, Л. І. Засоби досягнення передбачуваних змін особистості учасника професійно-психологічного тренінгу [Текстььь] / Л. І. Мороз> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 2. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дослідження--психологічні Тренінг--професійно-психологічний Психологія--особистості Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |