> Шифр: sops/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Афонін, Е. Соцієтально-психологічний чинник трансформаціі і соцієтальна структура кризового суспільства / Е. Афонін. - С.3-11. - Л-ра в кінці ст. Туленков, М. Організаційна взаємодія як предметна сфера соціологіі управління / М. Туленков. - С.12-25. - Л-ра в кінці ст. : табл. Ткаченко, О. Розбудова України після ''помаранчевоі революціі'' / О. Ткаченко. - С.26-37. - Л-ра в кінці ст. Мейжис, І. Індивідуалізм чи колективізм? / І. Мейжис, Почебут Л. - С.38-51. - Л-ра в кінці ст. Позняк, Д. Комунікативні сфери української та російськоі мов у регіональному вимірі / Д. Позняк. - С.53-69. - Л-ра в кінці ст. : табл. Чернова, К. Соціокультурні особливості українців Румуніі / К. Чернова. - С.70-78. - Л-ра в кінці ст. : табл. Слюсаревський, М. Проблеми якості освіти: соціально-психологічний контекст / М. Слюсаревський. - С.79-88. - Л-ра в кінці ст. : табл. Барматова, С. Чи здатна політична реклама "перевернути світ"? " / С. Барматова. - С.89-95. - Л-ра в кінці ст. Михайлич, О. Мовний чинник електоральних орієнтацій / О. Михайлич. - С.96-103. - Л-ра в кінці ст. : табл. Помиткін, Е. Соціально-психологічні умови процесу духовного розвитку особистості / Е. Помиткін. - С.104-111. - Л-ра в кінці ст. Пивоварова, О. Латеральне мислення і методи його розвитку / О. Пивоварова. - С.112-122. - Л-ра в кінці ст. : табл. Ануфрієнкова, М. Салій Рівень самооцінки та соціального інтелекту як фактор міжособистісних стосунків / М.Салій Ануфрієнкова. - С.123-131. - Л-ра в кінці ст. Верста, Ю. Психологічні особливості ціннісних орієнтацій працівників комерційних організацій / Ю. Верста. - С.132-143. - Л-ра в кінці ст. : табл. Лисогор, В. Моделі контролю і управління соціально-психологічною ситуацією вищого навчального закладу / В. Лисогор, Л. Юрчук. - С.144-152. - Л-ра в кінці ст. : генеалогич. табл. Музичко, Л. Соціально-психологічні властивості особистості та розвиток індивідуального стилю учня / Л. Музичко. - С.153-161. - Л-ра в кінці ст. Коць, М. Психологічні детермінанти конфліктноі поведінки підлітків / М. Коць, І. Мудрак. - С.162-169. - Л-ра в кінці ст. Горбунова, В. Структура психосемантичного дослідження / В. Горбунова. - С.170-178. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: sops/2011/1 Журнал 2011г. N 1 Донченко, О. Від цілісності психологічних знань до цілісності світобачення / О. Донченко. - С.3-13. - Л-ра в кінці ст. Дьяконов, Г. Діалогічна процесуальність антиноміко-онтологічноі метафізики Павла Флоренського / Г. Дьяконов. - С.14-24 Лановенко, Ю. Екзистенціальна парадигма: кризовість людського існування / Ю. Лановенко. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст. Засєкіна, Л. Концептуальні метафори як психолінгвістичний метод дослідження організаційноі ідентичності / Л. Засєкіна. - С.3343. - Л-ра в кінці ст. Литвинова, Л. Комунікативна парадигма публічного управління / Л. Литвинова. - С.44-57. - Л-ра в кінці ст. Бондаревська, І. Теорія соціальних репрезентацій Напрями досліджень у краінах Європи / І. Бондаревська, Д. Глазунова. - С.58-66. - Л-ра в кінці ст. Пашкіна, А. Змістово-процесуальні компоненти системи організаційних цінностей органів державноі влади / А. Пашкіна. - С.67-77. - Л-ра в кінці ст. Бублик, П. Філософсько-психологічні аспекти соціальноі ідентичності / П. Бублик. - С.78-87. - Л-ра в кінці ст. Кейсельман, (Дорожкін) В. Вплив альтруізму і агресіі на поведінку "альф" і "омег" в сучасній кризовій ситуаціі / (Дорожкін) В. Кейсельман. - С.88-92. - Л-ра в кінці ст. Музичко, Л. Сприймання справедливості педагога студентами з різними навчаьними стилями / Л. Музичко. - С.93-101. - Л-ра в кінці ст. Ненчук, о. Специфіка становлення життєвоі перспективи молоді в сучасних умовах / о. Ненчук. - С.102-110. - Л-ра в кінці ст. Зеленська, Т. Особливості статусів ідентичності особистості в умовах ступеневоі освітньоі підготовки / Т. Зеленська. - С.111-123. - Л-ра в кінці ст. Мамай, Н. Гендерні чинники у фсері управління соціальними процесами / Н. Мамай. - С.124-133. - Л-ра в кінці ст. Плющ, О. Інформаційний вплив на ментальні структури суб'єкта / О. Плющ. - С.134-143. - Л-ра в кінці ст. Калашникова, Л. Статева свідомість як чинник формування сексуальних девіацій у підлітковому віці / Л. Калашникова. - С.144-150. - Л-ра в кінці ст. Калагін, Ю. Теоретико- методологічні підходи до соціологічного аналізу соціально-професійного потенціалу військовослужбовця / Ю. Калагін. - С.151-156. - Л-ра в кінці ст. Лукащук, В. Індустрія спорту з позицій системного підходу / В. Лукащук. - С.157-165. - Л-ра в кінці ст. Андреєва, Т. Фактори використання жінками чоловічих презервативів як методу контрацепціі / Т. Андреєва, Ю. Барська. - С.166-176. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Музичко, Л. Сприймання справедливості педагога студентами з різними навчальними стилями [] / Л. Музичко> // Соціальна психологія. - 2011. - N 1. - С. 93-101. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Психодігностика педагогічна діяльність Психологія особистості Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Музичко, Л. Соціально-психологічні властивості особистості та розвиток індивідуального стилю учня [] / Л. Музичко> // Соціальна психологія. - 2007. - N 1. - С. 153-161. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Психологія педагогічна Педагогічна діяльність--Діагностика фывфывфыв: стиль учіння -- стиль учения -- міжособистісна поведінка -- межличностное поведение Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |