Г94 Гуманістичний потенціал педагогічної комунікації [] : наук.-метод. посібник для вчителів / [Мусатов С. О., Зливков В. Л., Хомутиннікова Н. Н. ; за ред. С. О. Мусатова] ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 96 с. - Слов. термінів.: с. 90-91. - Л-ра: с. 92-95. - ISBN 978-966-644-105-1 : 015.00 грн
Рубрики: Вчителі--Психологія діяльності--Наукові видання фывфывфыв: кваліфікація вчителя -- квалификация учителя -- комунікативні очікування -- коммуникативные ожидания -- педагогічна комунікація -- педагогическая коммуникация -- психологічна комунікація -- психологическая коммуникация -- педагогічна самоідентифікація -- педагогическая самоидентификация -- самоідентифікація вчителя -- самоидентификация учителя Аннотация: Актуальні питання гуманізації навчально-виховної діяльності вчителя в умовах оновлення освіти в Україні. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мусатов, С. О.; Зливков, В. Л.; Хомутиннікова, Н. Н.; Мусатов, С. О. \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України Экземпляры всего: 3 ФОНД (1), ЧЗ (2) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2) |
> Шифр: ppts/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления / Т. И. Бессонова. - С.1-8. - Лит. в конце ст. Коробова, О. Г. Програма психологічноі підтримки молодого вчителя / О. Г. Коробова. - С.8-18. - Л-ра в кінці ст. Гридковець, Л. М. Психокорекцій тренінг як засіб допомоги при залежності від алкоголю / Л. М. Гридковець. - С.18-24. - Л-ра в кінці ст. Васильєва, О. М. Професійно-рефлексивний практикум розвитку позитивноі я-концепціі у військовослужбовців на етапі професійного становлення / О. М. Васильєва. - С.24-36. - Л-ра в кінці ст. Романовская, Ю. А. Природа как ресурс / Ю. А. Романовская. - С.36-38. - Лит. в конце ст. Кузнецов, В. Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве / В. Н. Кузнецов. - С.39-47. - Лит. в конце ст. Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти : як нащадкам пам'ятати трагчне? / Л. А. Найдьонова. - С.48-55. - Л-ра в кінці ст. Матета, О. А. Політико-психологічний аспект у концептуальних ідеях академіка В. І. Вернадського / О. А. Матета, О. В. Урін. - С.55-57. - Л-ра в кінці ст. Штриголь, Д. В. Вплив батьків на сімейні настанови дівчат / Д. В. Штриголь. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.61-62. - Лит. в конце ст. Розанов, В. А. Характеристика стрессовых событий, значимо влияющих на риск возникновения суицидальных тенденций (гендерный аспект) / В. А. Розанов, ж. В. ЕмяшеваБ. В. Бирон. - С.62-69. - Лит. в конце ст. Мусатов, С. О. Матеріали до програми / С. О. Мусатов. - С.69-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Мусатов, С. О. Матеріали до програми Психологія. 11 клас. Профільний рівень [] / С. О. Мусатов> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 2. - С. 69-80 Рубрики: Психологія--Методика викладання Спілкування--Психологія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: pips/2015/2 Журнал 2015г. N 2 Сухомлинська, О. В. Громадянське виховання і сучасна освіта: від здобутого - до нових акцентів і наголосів / О. В. Сухомлинська. - С.5-13. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Д. Державницьке виховання як суспільно-освітній пріоритет / І. Д. Бех. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Гуржій, А. М. Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та ін.]. - С.18-26. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: Волинський В. П., Чорноус О. В., Красовський О. С. Щербак, О. І. Психолого-педагогічні засади професійного розвитку і саморозвитку педагога професійного навчання в контексті освіти впродовж життя / О. І. Щербак. - С.27-34. - Л-ра в кінці ст. Слюсаревський, М. М. Громадянська компетентність старшокласників у контексті викликів суспільної самоорганізації / М. М. Слюсаревський. - С.35-44. - Л-ра в кінці ст. Загірняк, М. В. Якість математичної підготовки випускників шкіл versus система визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання / М. В. Загірняк, В. М. Усатюк. - С.45-57. - Л-ра в кінці ст. Мусатов, С. О. Психологічні знання для старшокласників / С. О. Мусатов. - С.58-65. - Л-ра в кінці ст. Позняк, Т. М. Розвиток творчих здібностей дитини / Т. М. Позняк. - С.66-73. - Л-ра в кінці ст. Помиткін, Е. О. Академік І. А. Зязюн: духовний потенціал і життєва позиція особистості / Е. О. Помиткін, Л. В. Поміткина. - С.74-77. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. П. Рецепція в порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних дослідженнях: методологічні аспекти / Н. П. Дічек. - С.78-87. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Мусатов, С. О. Психологічні знання для старшокласників [] / С. О. Мусатов> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2015. - N 2. - С. 58-65. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Психологія--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2016/1 Журнал 2016г. N 1 Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех. - С.5-14. - Л-ра в кінці ст. Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24. - Л-ра в кінці ст. Святокум, О. Є. Визначення поняття "мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення установлення порогу "склав/не склав" / О. Є. Святокум. - С.25-31. - Л-ра в кінці ст. Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. - Л-ра в кінці ст. Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. - Л-ра в кінці ст. Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57. - Л-ра в кінці ст. Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65. - Л-ра в кінці ст. Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. - Л-ра в кінці ст. Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Мусатов, С. О. Система психологічного знання [] / С. О. Мусатов> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2016. - N 1. - С. 77-85. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Психологія--Наукові дослідження Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |